Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Andrew Tate opettaa naistenhakkaajaksi

Vierailija
11.01.2025 |

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010954280.html

Termi naistenhakkaaja on äärimmäisen sovinistinen ja seksistinen. Se alleviivaa, että nainen on heiveröinen ja avuton pikku pelkuri ja miehen alapuolella. Tate iskee sovinismia vastaan.

Kommentit (513)

Vierailija
281/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on koko nuoruureni h*oriteltu. Eräät kiusaajat aloittivat sen ja moni lähti siihen mukaan. Niin tytöt kuin pojatkin. Mitään syytä tähän ei ollut ja esim pukeudun hyvin tavallisesti, en oikeastaan käynyt missään ja yksinäinen muutenkin olin. En seurustellut, eikä vieläkään ole kokemuksia seksistä. Näin olin ja olen kaikkea muuta kuin se millaiseksi minua kuvattiin. Samalla ikävää tietysti lukea tästä, että ilmiö on vaan pahentunut. 

Näin en itse pelästy ikäviä viestejä täälläkään ja niputan ne tuohon samaan ja mietin, että ne jotka kirjoittavat ikävästi ovat varmaan samanlaisia tyyppejä kuin ne mistä minullakin on kokemusta. Toisaalta ehkä se jos toinen nainen syyllistyy samaan on minusta vielä typerämpää. Siinä voi miettiä mikä saa toisen naisen pilkkaamaan muita. 

Samanlaisia kokemuksia. Hu oriteltiin ja haukuttiin jakorasiaksi, vai

Eri. Tämä on juuri sitä todellisuutta, ja sitä ei vaan aiempina vuosikymmeninä nostettu esiin, esim ysärillä katsottiin että se on normaalia meininkiä kouluissa. Minuakin haukuttiin, no ei huoriteltu, mutta haukuttiin ulkonäöstä ja osoitettiin että mikä on tytön hyväksymisen pinnalliset kriteerit, yritettiin viedä ihmisarvoa pois, kun olin heidän mukaan ruma niin minun ei annettu puhua eikä mitään.

Yksi häirikkö uhkasi kovaan huutoääneen suoraan luokassa rai*kaamisella heko-hekon kera, samalla kun yritti käydä minuun käsiksi. (Nyt kun tätä miettii, niin täähän on ihan hullua ja jos vanhempana olisin saanut näin tietää lapseni kohdalla, niin kouluun ei olisi tarvinnut mennä, turvallisuus ennen kaikkea). Tuohon opettaja ihmeellisesti puuttui, mjutta vain niin että käski häirikön luokasta ulos. Siitä ei koitunut mitään muuta, ei vanhemmille ilmoituksia ja puhutteluita, ei rehtorin luo vakavaan puhutteluun, ei koulusta määräajaksi erottamista eikä tietenkään viranomaisille soittamista. Kiusaajapojat olivat myös käyneet päälle potkimisin ja nujakoinnin välitunnilla, kun yrittivät heittää portaista alas, mutta eivät saaneet kuin repun heitettyä alas, pistin vastaan ja paitakin repeytyi. 

Jälkeenpäin olen vasta käsittänyt miten turvattomassa ympäristössä siis koulussa jouduin olemaan ja miten "mitä vaan" olisi voinut tapahtua. Hirvittää. 

Vierailija
282/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitäs olet viimeksi ostellut deittinaisille?"

Kävimme ensin kahvilla jonka minä maksoin ja sen jälkeen menimme ravintolaan syömään jonka minä maksoin ja illasta kävimme vielä parilla drinkillä jotka minä maksoin. Edellisen viikonloppuna maksoin leffaliput ja ravintola aterian. Milloin viimeksi itse olet ostanut deitilleai jotain?

Olen avioliitossa, joten en deittaile. Ostin kyllä miehelleni juuri takin ja kirjan. Hän on ilmeisesti aikamoinen huo*a siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tate on kuin putin. Tottelee voimaa.

Helppo tapaus siinä mielessä. Kädet on kuin pulkannarut. Nää pikku-ukot uhoaa aina koviten.

😂

Ja sieltä ilmoittautuu taas joku pelle joka on syönyt rahkaa ja juonut vähän liian monta suklaa-mansikka protskupirtelöä 🤣

Epäilen, että olet mies, mutta löytyy lihaniskoja naisistakin nykyään. Vai oletko itse kokonaiset 68 kiloa, mutta kuunnellut koko päivän uhoräppiä tai voimaheviä? Vai ehkä (ei omasta tahdostaan) vegaani, mutta silti jostain syystä läski joka yrittää tehdä vaikutusta vihreään takkiin ja sinisiin lesbohiuksiin verhoutuneeseen mielipidetyttöystävään?

Toi Tate on ihan täys urpo, mutta niin olet sinäkin. Hirveetä pullustelua.

Edelleen, en oikein muuta koko ukosta tiedä kuin, että on täys spede, mutta ihan hyvässä tikissä kaveri on ja onpa ollut ihan noteerattu potkunyrkkeilijäkin joten mee vaan takas sinne komeroon unelmoimaan.

Vierailija
284/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha on täysin keksittyä. Muutkin kuin valkoiset miehet ansaitsevat ihmisarvon = miesvihaa. Mä en halua leikkiä sun kanssa, koska olet suoraan sanottuna kusipää = miesvihaa.

Vierailija
285/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo tapaus siinä mielessä. Kädet on kuin pulkannarut. Nää pikku-ukot uhoaa aina koviten.

Hieno esimerkki siitä mitä käy kun on pääkoppa kolissut kunnolla ja ottanut koppeja elämänsä varrella huolella.

Takaisin ei ole paluuta ja jonkin asteista dementiaa on havaittavissa. Kova uho ja hätääntynyt aggressiivisuus on tunnusomaisia merkkejä varhaisesta dementian kehittymisestä. Kun katsotte silmiin, niin näette ettei ole ihan kirkkain valo talon loisteessa Tatella. Katsokaapa tarkkaan silmiä ja hänen reaktioita videoilla.

Näkyy hätääntynyt ja poissaoleva häkkieläin ilmehtiminen.

Jätkä on altistanut itsensä tyhmennykselle. Mikähän on nykyinen äo ja äo ennen potkunyrkkeilyn aloittamista?

Totta muuten tuo että näkyy silmistä.

Vierailija
286/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno esimerkki siitä mitä käy kun on pääkoppa kolissut kunnolla ja ottanut koppeja elämänsä varrella huolella.

Takaisin ei ole paluuta ja jonkin asteista dementiaa on havaittavissa. Kova uho ja hätääntynyt aggressiivisuus on tunnusomaisia merkkejä varhaisesta dementian kehittymisestä. Kun katsotte silmiin, niin näette ettei ole ihan kirkkain valo talon loisteessa Tatella. Katsokaapa tarkkaan silmiä ja hänen reaktioita videoilla.

Näkyy hätääntynyt ja poissaoleva häkkieläin ilmehtiminen.

Minä diagnosoin hänellä alkoholin liikakäytöstä johtuvan dementian. Mutta voit olla oikeassa sen syntysyistä.

Vierailija
287/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-urheilijoista Selänteelläkin on fiksummat jutut.

Ja se on jo aika paljon sanottu se.

Vierailija
288/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Ja sieltä ilmoittautuu taas joku pelle joka on syönyt rahkaa ja juonut vähän liian monta suklaa-mansikka protskupirtelöä 🤣

Epäilen, että olet mies, mutta löytyy lihaniskoja naisistakin nykyään. Vai oletko itse kokonaiset 68 kiloa, mutta kuunnellut koko päivän uhoräppiä tai voimaheviä? Vai ehkä (ei omasta tahdostaan) vegaani, mutta silti jostain syystä läski joka yrittää tehdä vaikutusta vihreään takkiin ja sinisiin lesbohiuksiin verhoutuneeseen mielipidetyttöystävään?

Toi Tate on ihan täys urpo, mutta niin olet sinäkin. Hirveetä pullustelua.

Edelleen, en oikein muuta koko ukosta tiedä kuin, että on täys spede, mutta ihan hyvässä tikissä kaveri on ja onpa ollut ihan noteerattu potkun

Olen kisahallillilla aina lauantaisin punaisissa neuvostoajan verkkareissa. Varjonyrkkeilen tai kavereiden kanssa hakkaan padeja ja sparraan. Tervetuloa haastamaan mut ihan milloin vain lauantaisin ja ihan miten päin vain. Mun tyyli otella on neuvostotyyli. Sinkoilen lennokkaasti luonnottoman pitkiä käsiä kuin ketjuja vain.

Vierailija
289/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kenen asiaa te oikein kuvittelette edistävänne näillä "kaikki miehet ovat hirviöitä" -jutuilla? Tuollaisella puheellahan te vain oikeutatte sen pienen vähemmistön myrkyllisen toiminnan väittämällä sitä normaaliksi, ja samalla lyttäätte sen suuren enemmistön, joka ei todellakaan ajattele eikä toimi niin kuin väitätte jokaisen miehen toimivan.

Monet miehet, ja minun elämäni kaikki miehet ovat upeita, fiksuja ja vahvoja. 

Manosfäärin viharääpäleet, poliittisen íslamin kannattajat, ihmiskauppiaat ynnä muut naisvihaongelmaiset eivät ole mikään suuri enemmistö eikä heille saa antaa valtaa kasvaviin poikiin. 

Vierailija
290/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andrew taten suosio on suora vastalause puhtaalle miesvihalle ja miesten vähättelylle johon lähes joka nainen syyllistyy. Hakeutuisitko itse kuuntelemaan ennemmin miehiä jotka vihaa naisia vai naista joka tukee ja neuvoo sinua miten vastata siihen vihaan samalla kun neuvoo miten pärjää elämässä?

En itse tuota seuraa kun itsellä on eri ajatusmaailma mutta ymmärrän hyvin miksi nuoret pohjat sitä seuraa kun olen itsekin kasvanut yh äidin kanssa kodissa jossa avoimesti vihattiin kaikkia miehiä ja vaikka olin hänen poikansa niin hänen silmissä olin ennemmin mies kuin hänen lapsi. Ei tuntunut ollenkaan mukavalta herätä ala-asteella kouluun sillä että sinua lyötiin ja heiteltiin tavaroilla kun olin väärää sukupuolta mitä toivottiin. 

Suomalaiset naiset on jo vuosikymmeniä ollut niin miesvihamielisiä miehiä ja poikia kohtaan

No lakatkaa jahtaamasta niitä na

No JUURI SITÄ se Andrew Tate saarnaa. Pitää lopettaa simppaus ja naisten epätoivoinen jahtaaminen. Juuri prikulleen sitä. Että yksikään pimpero ei ole rahojesi ja simppaamisesi arvoinen. Käy salilla, treenaa, menesty työelämässä, kehitä vahva mentaali ja että sulla on elämässä tärkeämpiä asioita kuin naisilta vonkaaminen. Kun menestyt, tienaat, olet tikissä kunnossa ja henkisesti vahva johtaja, niin ne naiset kyllä juoksee sun perässä. Ei ole siinä kohtaa ottajista pulaa ja rumimpia saa tökkiä jo harjanvarrella kauemmas.

Vierailija
291/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vieläkään moderaattori osannut poistaa tätä ketjua. 

Vierailija
292/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi luoja tätä väkisin vääntämistä. Tuo oli vastaus kun kirjoitettiin että moni nainen on käynyt armeijan. Eivät miehet täällä lähde taistelemaan naisten oikeuksien poistamiseksi kun ne ovat kerran naisille antaneet. Pointti on että naisilla ei olisi oikeuksia jos miehet ei olisi niitä teille sallineet. Tiedän että ette sitä halua millään myöntää 😁"

Eli kun naiset on osoittaneet mieltään esimerkiksi naisen äänioikeuden puolesta, niin miehet ovat vaan avokätisesti sen antaneet? Eikä tällä ole voitu välttää asioiden kärjistyminen? Vähän sama asia, kuin ase ohimolla tehty allekirjoitus olis muka vapaaehtoisesti tehty...

Kyllä, miehet ovat äänioikeuden naisille antaneet ja huom. samalla myös suurimmalle osalle miehistä. 

Suomi antoi kolmantena maailmassa ja ensimmäisenä Euroopassa naisille äänioikeuden vuonna 1906 osana yleistä ja yhtäläistä äänioikeutta. Samalla sallittiin naisille myös oikeus asettua ehdolle vaaleissa ja vuonna 1907 eduskuntaan valittiin maailman ensimmäiset naisparlamentaarikot.[4]

Säätypäivät käsitteli ehdotusta naisten äänioikeudesta 1897, jolloin porvarissääty ehdotti, että naisten äänioikeus rajattaisiin vain riittävän varallisuuden omaaviin naisiin.[5] Kun valtiopäiväjärjestys hyväksyttiin vuonna 1906, naisille myönnettiin samassa yhteydessä yleinen ja yhtäläinen äänioikeus ja vaalikelpoisuus.[5] Samalla äänioikeus ja vaalikelpoisuus myönnettiin suurimmalle osalle miehistä. Vain noin kahdeksan prosenttia Suomen kansalaisista oli voinut äänestää ennen uudistusta, sillä nämä oikeudet olivat olleet tiukasti varallisuuteen sidottuja.

Vierailija
293/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tsiisus, mitä sössötystä. Minä (joka olen siis se opettaja), kerroin vain, että tämä "naisviha" ei oikeasti näy peruskoulun, lukion ja ammattikoulun arjessa. Minä en myöskään kokenut mitään tällaista omana kouluaikanani (80-luvulla). Vaikutat itse erittäin vieraantuneelta normaalista yhteiskunnasta. Se on totta, että pieni osa joka ikäluokasta on ongelmaisia tai kiusaajia yms. Näistä en nyt puhunut ja noita tulee vastaan harvakseltaan. Ärsyttää vaan suunnattomasti, kun jotkut (en jaksa nyt lähteä arvailemaan juuri sinun outoja tarkoitusperiäsi) haluavat leimata nykyteinit joksikin hirviöiksi, vaikka ne ovat pääasiassa mukavia ja fiksuja yksilöitä. Teineillä on omat ongelmansa, mutta "naisviha" ei nyt vaan ole yksi niistä. "

Sivusta tähän omia ajatuksia. Itsellä on ainakin kokemusta, että eräitä naisopettajia näkyvästi pilkattiin vielä lukiossa ollessani. Näin, vaikka kuvittelee ettei enää niin vanhat sellaista tekisi yms. En voi kovin tarkasti kirjoittaa, että hyvin ikäviä pilkkanimiäkin tietyille annettiin. Se kaikki heijastui sitten muuhunkin ja ne tunnit menivät miten sattuu. Moni ei välttämättä uskoisi kaikkea.

Samoin kyllähän tuo lehdenkin juttu paljasti ongelmaa ja toi ajatuksen, että joissakin jutussa mainituissa luokissa on asiat aikalailla pielessä jos miettii kaikkea. Minuakin on kiusattu paljon ja monista asiosta. Silti ehkä ei noin näkyvää vihaa kuitenkaan ollut. Tai minua kyllä vihattiin (se on kerrottu minulle useita kertoja), mutta yleisesti tyttöjä ei vihattu vaan sukupuolensa takia. Näin en helppoa kyllä uskoa siihen kaikkeen. Ehkä olen ns kovia kokenut ihminen jolta on sinisilmäisyys karissut, vaikka ikää on vasta melko vähän vielä. 

Vierailija
294/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andrew taten suosio on suora vastalause puhtaalle miesvihalle ja miesten vähättelylle johon lähes joka nainen syyllistyy. Hakeutuisitko itse kuuntelemaan ennemmin miehiä jotka vihaa naisia vai naista joka tukee ja neuvoo sinua miten vastata siihen vihaan samalla kun neuvoo miten pärjää elämässä?

En itse tuota seuraa kun itsellä on eri ajatusmaailma mutta ymmärrän hyvin miksi nuoret pohjat sitä seuraa kun olen itsekin kasvanut yh äidin kanssa kodissa jossa avoimesti vihattiin kaikkia miehiä ja vaikka olin hänen poikansa niin hänen silmissä olin ennemmin mies kuin hänen lapsi. Ei tuntunut ollenkaan mukavalta herätä ala-asteella kouluun sillä että sinua lyötiin ja heiteltiin tavaroilla kun olin väärää sukupuolta mitä toivottiin. 

Suomalaiset naiset on jo vuosikymmeniä ollut niin miesvihamielisiä miehiä ja poikia kohtaan

<

Voi hyvänen aika. Tätäkö on nykymiehen aikuisuus?

Vierailija
295/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi poistaa?

Vierailija
296/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

Tää Taten ja seuraajien kova menestyjä ja suuri johtaja -larppaaminen on ihan käsittämättömän naurettavaa.

Vierailija
297/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerrankin keskustellaan. Joo kahdella keskustelijalla meni tunteisiin toinen osapuoli ja ne joutaa luiskaan, mutta muutenhan tämä on ollut kerrankin sentään keskustelu. Eikä mitään, että missä on joulusuklaat tänään tarjouksessa.

Vierailija
298/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Taten kannattajat kuvittelevat saavuttavansa häntä ihailemalla ja omaksumalla tämän tapoja? Mitä arvokasta mahdollistaa seuraajilleen? Nimetkää edes yksi onnellinen ja elämässä reilulla ja kunniallisella tavalla menestynyt Taten seuraaja.

Vierailija
299/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tate edustaa puhdasta chav kulttuuria eli toisin sanoen white trashia. En näe siinä mitään noteeraamisen arvoista, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
300/513 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat täysin miesten armoilla. Länsimaalaiset kuplassa elävät naiset ovat vain alkaneet hyppiä miesten silmille kuin hemmotellut lapset. Tämä johtuu länsimaisen nykymiehen munattomuudesta. 

Suurimmassa osassa maailmaa teillä naisilla ei juurikaan ole oikeuksia ja ne vähätkin oikeudet ovat miesten antamia ja ne voidaan myös ottaa pois.

Siitähän sinä fantasioit, naisten alistamisesta. Kannattaa muuttaa vaikka Afganistaniin, siellä saat alistaa naisia sydämesi kyllyydestä 😚

Hyvinhän tuo kulttuuri on tulossa Europpaan päin. Muslimit lisääntyvät nopeammin ja kunhan saavat ensimmäisen puolueen johonkin Euroopan maahan on Islamilaisen se kulttuurin suuriharpaus.

Itseä ei haittaa tai edes kiinnosta, naisethan siinä kärsii eniten. 

Mut ei anneta pelolle valtaa ja ei pidä ruveta rasis-tiksi.