Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ PELLEILY TÄÄ TYÖNHAKU OIKEIN ON, ateriapalvelijan työhön videohakemus ?!

Vierailija
11.01.2025 |

1800e palkan takia en kyllä mitään videohakemusta ala tekemään, hohhoijaa nyt.

Töihin huutelijoille, olen kyllä töissä, haluan vaihtaa alaa tyystin, mutta joku raja nyt tavan matalapalkkaisten suorittavien töiden avoimien työpaikkojen kysymyksiin (ja vaatimuksiin), vai Auri Kananenko sitä pitää olla??

Kommentit (507)

Vierailija
341/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä pomo haluaa tarkastaa sun muodollisen pätevyyden tehtävään.

Ihonväri. Tatuoinnit. Lävärit. Turvonneet naamat ja Vähemmistöön kuuluminen.

Helpompaa ja nopeampaa panna hakemus Mappi Öööhön.

Vierailija
342/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia niitä videoita tehdään niin voi karsia rumat heti pois. Palkkaa jonkun 20v hyväperseisen pimun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sekunnin vilkaisu ja Tsup. Ei tarvitse edes hakemusta lukea. 

Vierailija
344/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein tekijä mitä ei paljoa ole esille tuotu on kuitenkin tietoturva. Jos laitan videon itsestäni jonnekin niin mullahan ei ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen kuka sen näkee, missä se kiertää ja mitä sille tapahtuu. Jääkö se ikuisuuksiin unohdettuna jollekin serverille ja joku kaunis päivä hakkeri pamauttaa näkyville koko komeuden nettiin. tai joku firman työntekijä päättää lähettää sen koko henkilöstölle perjantaikevennyksenä. Vai käytetäänkö videota johonkin muuhun tarkoitukseen ja äkkiä olenkin meeminä jossain tai tietojani käytetään julkisesti minulta kysymättä. Identiteettivarkauksesta puhumattakaan.  Lisäksi vaikka cv:stä voi olla vaikea päätellä ikää niin videollahan sen näkee kuka on yli 25v ja tulee hylätyksi ilman että kukaan edes vaivautuu tutustumaan cv:hen. Ikäsyrjintä nääs.

Joten jätän hakematta ne paikat joissa vaaditaan videoesiintymistä. Etenkin jos se tarkoittaa sitä että ensin pit

Aika monessa puhelinpalvelussa kerrotaan heti alkuun, että puhelu tallennnetaan ja sitä saatetaan käyttää laadunparantamistarkoituksiin. Kai samalla syyllä voi käyttää videoesittelyjäkin. Olisi aika ikävää päätyä "ei näin" -kestoesimerkiksi henkilöstön koulutustilaisuuksiin. Minä olen ollut töissä firmassa, johon tuli paljon paperisia työhakemuksia, ja niitä mappeja toimistotyöntekijät lukivat luppoaikoinaan ihan huvikseen. Videoesittelyt kulkevat kivasti mukanakin niin, ettei paperi kahise. Ihminen tekee kaikenlaista ilkeyttä, kun ei usko jäävänsä siitä kiinni.

Vierailija
345/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on kyykyttämisestä jota nykyinen natsihallitus ajaa. Älä äänestä enään näitä ja jos et ole äänestänyt tai kuulunut liittoon niin kohta olet kadulla oli töitä tai ei.

Vierailija
346/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran ryhmähaastattelussa. Se se vasta pelleilyä oli ja meni heti maku. Ketä eniten on äänessä ja nuolee persettä parhaiten niin voittaa ja saa paikan. Myös kerran olen saanut kutsun työhaastatteluun sähköpostilla. Kutsu oli lähetetty edellisenä päivänä ja onneksi meni ohi. Ei näin.

Vierailija
347/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ihmiset nauttii pilkatessaan muita ihmisiä?

Persut. Ne on vähäjärkisiä.

Vierailija
348/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videoiden tekeminen tuntuukin olevan nykynuorille luontevampaa, kun kirjoittaakaan ei enää osata.

Tämä nälyy esim. Iltalehden toimittajien työssä. Vidoita lykätään joka otsikon alle ja joskus erehtyvät ihan kirjoittamaan, niin teksti on melkein hepreaa. Tänä aamuna oli taas niin sutta ja sekundaa muutama kirjoitelma.

Tätä te (PS) halusitte: liikkuvia kuvia lukutaidottomille. 

Vierailija
349/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työssä pitää vaikka tarjota aterioita joillekin, niin varmistetaan ettei vaikka ole työntekijällä sarvia päässä, mikä pelottaisi asiakkaat.

Vierailija
350/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia pilkkaajia ja maalittajia on kyllä vihervassarit ja muut urpot. Hyökkäävät laumana somessa yksittäisen henkilön tai yrityksen kimppuun. Etkö usko? Kantsis tutustua aiheeseen vähän enemmän.

Sori siitä.

Vierailija
351/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä sanottiin: 

KUKAAN EI PALKKAA KETÄÄN pelkän hakemuksen perusteella. 

Sama kai tuo on, haastatellaanko nokakkain vai videolla. Itse pidän jälkimmäistä itselleni helpompana.

Joka tapauksessa hakija haastatellaan, jos riittävän pitkälle haussa etenee. Ja jos ei viitsi hoitaa hakua kunnolla, hylätään. 

On satoja muita hakijoita joille haastattelu ei ole ongelma.

Vierailija
352/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanha jäärä alkoi vittuilemaan minulle työhaastattelussa koska olen ollut ahkera ja minulla on paljon työtodistuksia. Hän on itse melkein jo eläkkeellä ja ollut koko ikänsä telakalla töissä. Mikä luuseri. Olisi pitänyt marssia saman tien ulos haastattelusta. Ei ihme ettei Suomesta löydy työpaikkoja tai tyttöystäviä. Maa on totaalisen sekaisin kuin käkikello. Hävettää suomalaiset sikaniskat.

Vierailija
353/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia niitä videoita tehdään niin voi karsia rumat heti pois. Palkkaa jonkun 20v hyväperseisen pimun.

Aattelitko että vanhusten ruuat perseellä jaetaan, nero?

Vierailija
354/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihonväri. Tatuoinnit. Lävärit. Turvonneet naamat ja Vähemmistöön kuuluminen.

Helpompaa ja nopeampaa panna hakemus Mappi Öööhön.

Jos epäilet tulleesi syrjityksi, nosta kanne. Silloin kannattaa kuulua liittoon. 

Vierailija
355/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videoiden tekeminen tuntuukin olevan nykynuorille luontevampaa, kun kirjoittaakaan ei enää osata.

Tämä nälyy esim. Iltalehden toimittajien työssä. Vidoita lykätään joka otsikon alle ja joskus erehtyvät ihan kirjoittamaan, niin teksti on melkein hepreaa. Tänä aamuna oli taas niin sutta ja sekundaa muutama kirjoitelma.

Tätä te (PS) halusitte: liikkuvia kuvia lukutaidottomille. 

Haista ny kuule se itte. Video-cv:t on tuontikamaa, vuokratyöfirmojen lanseeraamia. Tais olla joskus 2010-uvun alkupuolella kun noi alkoi yleistyä.

Suosittelen että menet terapeutin vastaanotolle juttelemaan tosta sun persumaniasta. Alkaa olla taas psykoosit päällä kun kuvittelet persun kurkkivan joka puskan takana.

Vierailija
356/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia pilkkaajia ja maalittajia on kyllä vihervassarit ja muut urpot. Hyökkäävät laumana somessa yksittäisen henkilön tai yrityksen kimppuun. Etkö usko? Kantsis tutustua aiheeseen vähän enemmän.

Sori siitä.

Ulise kovempaa. Ääni ei kuulu kun sulla on pää perseessäs.

Jos persulle on työnhaku noin vaikeaa, niin mua alkoi naurattaa 😂

Vierailija
357/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateriapalvelija? Onko syöttäjä, siis mättää mättöä suuhun🤪Ikkunan pesijä on muuten julkisivun kirkastaja🤪

Vierailija
358/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vanha jäärä alkoi vittuilemaan minulle työhaastattelussa koska olen ollut ahkera ja minulla on paljon työtodistuksia. Hän on itse melkein jo eläkkeellä ja ollut koko ikänsä telakalla töissä. Mikä luuseri. Olisi pitänyt marssia saman tien ulos haastattelusta. Ei ihme ettei Suomesta löydy työpaikkoja tai tyttöystäviä. Maa on totaalisen sekaisin kuin käkikello. Hävettää suomalaiset sikaniskat.

Do dii, eli koko ketju onkin persukuoron porua kun jouduitte viimein työnhakuun : )

Ruikuttakaa Purralle.

Vierailija
359/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa avonainen kaula-aukko, ja ankkahuulet. Taustalla voi jököttää vahingossa iso musta tekopenis, mutta sen ei ole sopivaa olla liian esillä.

Tissivako näkyviin ja se on siinä.

Vierailija
360/507 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena U

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi