Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?

Vierailija
11.01.2025 |

Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan. 

Kommentit (5266)

Vierailija
5161/5266 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi Seppoi tappoi ja nyt KRP suojelee omiaan. Murha ei selviä koskaan.

Mä en usko, että KRP:llä on tarvetta suojella niitä poliiseja, jotka tämän kusetuksen takana on.

Vierailija
5162/5266 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli yks Pavosen Heska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5163/5266 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli yks Pavosen Heska.

Vaskinpa tuun. Annemmin Euerin appumies Huri.

Vierailija
5164/5266 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustuksen ongelmia oli mm. se, että Annelissa ei ollut mitään tappelun jälkiä ja lavastusjäljet puuttuivat myös kokonaan.

Itse uskon, että Jukka tuli täysin yllätetyksi vaimonsa taholta, siksi Annelissa ei ole tappelun jälkiä. Jukan käsissä oli useita pisto- ja joitakin viiltohaavoja, jotka sopivat veitsellä aiheutetuiksi torjuntavammoiksi. 

Mutta kenen kanssa Jukka tappeli?

Vierailija
5165/5266 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustuksen ongelmia oli mm. se, että Annelissa ei ollut mitään tappelun jälkiä ja lavastusjäljet puuttuivat myös kokonaan.

Itse uskon, että Jukka tuli täysin yllätetyksi vaimonsa taholta, siksi Annelissa ei ole tappelun jälkiä. Jukan käsissä oli useita pisto- ja joitakin viiltohaavoja, jotka sopivat veitsellä aiheutetuiksi torjuntavammoiksi. 

Vai tappeliko lainkaan? 

"Tutkinnanjohtaja JJ ei usko, että tappaja kävi kovaa kamppailua Lahden kanssa. Hän ei usko Lahden kyenneen siihen, koska "hän oli pienikokoinen ja hintelä mies, joka käytti keppiä"."

Vierailija
5166/5266 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Jukka välttämättä tapellut kenenkään kanssa. Taustalta ei kuulu mätkimisen ja tappelun ääniä lainkaan, vaikka väitetty "pystypaini" kiivaimmillaan. Tyttökään ei nähnyt tai kuullut ketään isänsä kimpussa, kun kahdesti kävi kurkkimassa takkahuoneeseen huppiksen surmatessa isäänsä. 

Vierailija
5167/5266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Jukka välttämättä tapellut kenenkään kanssa. Taustalta ei kuulu mätkimisen ja tappelun ääniä lainkaan, vaikka väitetty "pystypaini" kiivaimmillaan. Tyttökään ei nähnyt tai kuullut ketään isänsä kimpussa, kun kahdesti kävi kurkkimassa takkahuoneeseen huppiksen surmatessa isäänsä. 

En ymmärrä, mistä tuo pystypaini on edes keksitty? Jukan jalkapohjat olivat niin siistit, että sen perusteella ei ole lasinsirujen päällä kyllä mitään kamppailua käynyt. Lisäksi tyttö sanoi nähneensä isän verisenä lattialla mahallaan jo ennen kuin Auer oli ehtinyt puhelimeen asti ja Auer itsekin sanoi Jukan maanneen lattialla, kun hän meni takkahuoneeseen ja huppumies lähti hänen peräänsä.

Vierailija
5168/5266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukan kynsien alta löytyi ihoa. Kenen ihoa? Jukan vammoista iso osa oli torjuntavammoja. Ketä hän torjui?

Vierailija
5169/5266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukan ja AV:n välinen tappelu käytiin pesuhuoneen ovella. Ei siinä ollut lasinsiruja.

Vierailija
5170/5266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että poliisi väärensi häke-nauhan, joten ei voida tietää miten hyvin mitäkin ääniä kuului alunperin.

Vierailija
5171/5266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin, kun poliisi on ollut todisteiden väärentäjä, niin tarvitaan se ulkopuolinen selvittäjä katsomaan mitä on tapahtunut missäkin vaiheessa.

Vierailija
5172/5266 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli syyllinen

Vierailija
5173/5266 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli.

Vierailija
5174/5266 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan tappanut, se pääsi KGB:n todistajansuojeluohjelmaan ja polkee tänäkin päivänä hattuja Tomakissa Uralin takana.

Vierailija
5175/5266 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miettii mahdollista vaimon syyllisyyttä Jukka S. Lahden murhaan niin käännetään asiaa vähän toisin päin. Olisiko koulutetettu ja suht älykäs nainen laatinut noin helkkarin monimutkaisen harhautussuunnitelman saadakseen murhan näyttämään ulkopuolisen tekemältä? Vielä kotonaan ja lasten ollessa paikalla? Kun mikä tahansa koko ketjussa olisi voinut mennä pieleen? 

Se on suljetun huoneen mysteeri, etkö tunnista ideaa? Olen varmaan niitä harvoja, jotka osaavat nähdä tämän Auerin murhanäyttämön ja radiokuunnelman kokonaisuudessaan. Sopii Annelin luonteeseen. 

Vierailija
5176/5266 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä uutisoitu mysteeri kirje on?

Vierailija
5177/5266 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Hercule Poirot ota tätä keissiä?

Vierailija
5178/5266 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandeis varmaan alkaa selvittää mikä tämä työporukka oli joka Jukkaa uhkaili.

Vierailija
5179/5266 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi Seppo jää kohta kiinni Jukka S Lahden kidutusmurhasta ja joutuu eliniäksi kuristushuoneeseen.

Vierailija
5180/5266 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä uutisoitu mysteeri kirje on?

Mä luulen, että sillä pyrittiin johtamaan harhaan. Jukan ystävä kuoli seuraavana yönä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme