Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen uskot murhanneen Jukka S Lahden?

Vierailija
11.01.2025 |

Kerro mielipiteesi? Kiinnostaisi tietää kuinka moni uskoo murhaajan olleen Anneli? Tai vaihtoehtoisesti kuka muu se voisi olla? En usko itse, että tämä murha selviää koskaan. 

Kommentit (5083)

Vierailija
4641/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos miettii murhaajan näkökulmasta asiaa, niin olisi kiinnostavaa analysoida ja profiloida tekijää siitä näkökulmasta, että kyseessä on kuin onkin ikkunasta sisään loikkaava huppis, joka onnistuu haihtumaan teon jälkeen savuna ilmaan.

Millainen ihminen on hän, joka suunnittelee tällaisen teon? Ajatteleeko hän, että "otan mukaan kirveen / astalon ja fileerausveitsen, pukeudun mustiin mutta myös ruskeaan nöyhtäiseen kankaaseen. Rikon ikkunan ja hyppään 6 henkisen perheen ikkunasta sisään. En puhu juuri mitään. Tuikkailen uhria sinne tänne ja siinä sivussa vaimoaankin, jota en kuitenkaan aio tappaa. Kuulen miten hän soittaa hätäkeskukseen ja käskee lasta katsomaan, menen piiloon ja olen varma ettei minua yrittää pysäyttää kukaan. Viimeistelen teon ja loikkaan ikkunasta ulos. Terassilta katoan juuri paria minuuttia ennen kuin poliisit ovat pihassa. Onnistuin! Täydellinen rikos!"

Miten ul

Juo vähän viinaa ja alkaa hermo mennä, nappaa ensimmäiset esineet mitä on varaston pöydällä, astalo ja kalareissulta jäänyt fileerausveitsi. Pukeutuu tummanruskeaan fleeceasuun ja yrittää ensin hakata auerien takapihan ovea kahvan kohdalta rikki ei onnistu avaamaan ovea niin rikkoo koko ikkunan. 

Puukottaa Annelia joka käy hänen kimppuunsa kunnes pääsee kohteensa kimppuun.

Jukka tappelee vastaan ja suojautuu käsillään, huppua lyö sinne minne sattuu osumaan tarkoituksenaan tappaa, kun huomaa ettei henki lähde käy terassilta hakemassa sinne jääneen astalon ja tulee viimeistelemään työn. Talloo jukkaa lopuksi vielä naamaan ja kävelee astalo verijälkiä tiputtamaan takaisin takkahuoneeseen ja poistui samanlailla ikkunasta kun tulikin. Poistuu etupihan kautta eli siis samaa reittiä kun tulikin.

ollas hyvä.

Vierailija
4642/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli itse tai ihana Jens

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4643/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höopö höpö niiden surmaajan peittelyiden kanssa. Poliisi voi olla, tai olla ollut väärillä jäljillä, mutta poliisilla ei ole mitään motiivia peitellä tekijän henkilöllisyyttä. Jukka oli tavallinen kansalainen.

AV on se, jonka osuutta on yritetty peitellä. Pitäisi selvittää mikä suhde AV:lla on poliisiin.

Nyt valoja päälle! Mikä vaikutusvaltaa vailla oleva tavis-mies voisi olla niin mahtava, että poliisilaitoksen kaikki surmaan perehtyneet kategorisesti kieltävät tämän osuuden tekoon, jos kuitenkin näyttö puhuisi AV:ta vastaan? Sellaista ei ole. Poliisilaitoksella voi olla yksittäisiä epärehellisiä henkilöitä työssä, mutta suurin osa on rehellisiä. Jari Aarniokin paljastui ja jäi kiinni, vaikka tällä oli paljon luottomiehiä ja vaikutusvaltaa poliisin sisällä.

Luetun ymmärtäminen?

Vierailija
4644/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos miettii murhaajan näkökulmasta asiaa, niin olisi kiinnostavaa analysoida ja profiloida tekijää siitä näkökulmasta, että kyseessä on kuin onkin ikkunasta sisään loikkaava huppis, joka onnistuu haihtumaan teon jälkeen savuna ilmaan.

Millainen ihminen on hän, joka suunnittelee tällaisen teon? Ajatteleeko hän, että "otan mukaan kirveen / astalon ja fileerausveitsen, pukeudun mustiin mutta myös ruskeaan nöyhtäiseen kankaaseen. Rikon ikkunan ja hyppään 6 henkisen perheen ikkunasta sisään. En puhu juuri mitään. Tuikkailen uhria sinne tänne ja siinä sivussa vaimoaankin, jota en kuitenkaan aio tappaa. Kuulen miten hän soittaa hätäkeskukseen ja käskee lasta katsomaan, menen piiloon ja olen varma ettei minua yrittää pysäyttää kukaan. Viimeistelen teon ja loikkaan ikkunasta ulos. Terassilta katoan juuri paria minuuttia ennen kuin poliisit ovat pihassa. Onnistuin! Täydellinen rikos!"

Miten ul

Ei sitä oltu suunniteltu. Se oli tehty raivon vallassa. Jukalla oli vihamiehiä.

Vierailija
4645/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Anneli on ja manipuloi tyttären mukaan. Tökkimään niillä saksilla, kuten tyttö sanoi. Uhri oli tajuton pitemmän aikaa ja oli aikaa lavastuksille. Kai Anneli luuli kuolleeksi kun otti häkepuhelun, tyttö sanoi että ME otettiin puhelu Me toistui tytön puheissa muissakin kohdissa. Ja puhelun alussa piti kuulua hirveää mekkalaa kun huppis oli uhrin kimpussa, mutta ei kuulunut yhtään mitään 23 sekunnin ajan alussa. Mamman hihkaisu HETI ja katse tytön suuntaan että paina se nappi alas mankasta, niin jotain alko kuulumaan. Kuinka ollakaan, uhri alkoikin virota kesken puhelun joten Mamman piti äkkiä antaa luuri tytölle ja sanoi, mun täytyy ny... ja meni takkahuoneeseen viimeistelemään tekonsa.  Vetäisi äkkiä ähkäisyn kanssa uhrin oven eteen( uhri makasi vatsallaan sängyn vieres) kumautti vasaralla kovat iskut päähän, sanoen k u o l e. Jotain ehti vetäistä suojakseen ennen iskua ja se oli siin. Päälavastukset oli tehty jo aiemmin. Koko hirveä surma alkoi varmaan klo yhden aikoihin, kun naapuri näki valot talossa. 

Vierailija
4646/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen on hän, joka suunnittelee tällaisen teon? Ajatteleeko hän, että "otan mukaan kirveen / astalon ja fileerausveitsen, pukeudun mustiin mutta myös ruskeaan nöyhtäiseen kankaaseen. Rikon ikkunan ja hyppään 6 henkisen perheen ikkunasta sisään. En puhu juuri mitään. Tuikkailen uhria sinne tänne ja siinä sivussa vaimoaankin, jota en kuitenkaan aio tappaa. Kuulen miten hän soittaa hätäkeskukseen ja käskee lasta katsomaan, menen piiloon ja olen varma ettei minua yrittää pysäyttää kukaan. Viimeistelen teon ja loikkaan ikkunasta ulos. Terassilta katoan juuri paria minuuttia ennen kuin poliisit ovat pihassa. Onnistuin! Täy

Juo vähän viinaa ja alkaa hermo mennä, nappaa ensimmäiset esineet mitä on varaston pöydällä, astalo ja kalareissulta jäänyt fileerausveitsi. Pukeutuu tummanruskeaan fleeceasuun ja yrittää ensin hakata auerien takapihan ovea kahvan kohdalta rikki ei onnistu avaamaan ovea niin rikkoo koko ikkunan. 

Puukottaa Annelia joka käy hänen kimppuunsa kunnes pääsee kohteensa kimppuun.

Jukka tappelee vastaan ja suojautuu käsillään, huppua lyö sinne minne sattuu osumaan tarkoituksenaan tappaa, kun huomaa ettei henki lähde käy terassilta hakemassa sinne jääneen astalon ja tulee viimeistelemään työn. Talloo jukkaa lopuksi vielä naamaan ja kävelee astalo verijälkiä tiputtamaan takaisin takkahuoneeseen ja poistui samanlailla ikkunasta kun tulikin. Poistuu etupihan kautta eli siis samaa reittiä kun tulikin.

ollas hyvä.

Ja kaikki tämä jättämättä ensimmäistäkään merkkiä itsestäsi taloon sisään, siihen kapeaan lasinsiruiseen ikkunaan tai edes takapuhalle sen verisen fleece-asusi kanssa kun ilmeisesti taikavoimiin sisältyy leijuntakyky ettei koirat kykene seuraamaan. Toiseksi edelleenkään kukaan ei ole selittänyt miksi tekijä poistui samasta ikkunasta kuin tulikin sen sijaan että olisi joko avannut sen terassin oven tai poistunut etuovesta jos kerran oli etupihan kautta poistumassa. 

Vierailija
4647/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Anneli on ja manipuloi tyttären mukaan. Tökkimään niillä saksilla, kuten tyttö sanoi. Uhri oli tajuton pitemmän aikaa ja oli aikaa lavastuksille. Kai Anneli luuli kuolleeksi kun otti häkepuhelun, tyttö sanoi että ME otettiin puhelu Me toistui tytön puheissa muissakin kohdissa. Ja puhelun alussa piti kuulua hirveää mekkalaa kun huppis oli uhrin kimpussa, mutta ei kuulunut yhtään mitään 23 sekunnin ajan alussa. Mamman hihkaisu HETI ja katse tytön suuntaan että paina se nappi alas mankasta, niin jotain alko kuulumaan. Kuinka ollakaan, uhri alkoikin virota kesken puhelun joten Mamman piti äkkiä antaa luuri tytölle ja sanoi, mun täytyy ny... ja meni takkahuoneeseen viimeistelemään tekonsa.  Vetäisi äkkiä ähkäisyn kanssa uhrin oven eteen( uhri makasi vatsallaan sängyn vieres) kumautti vasaralla kovat iskut päähän, sanoen k u o l e. Jotain

Just eipä kuulu nauhalta kun Anneli juoksee lasien keskeltä takkahuoneeseen astaloimaan virronnutta Jukkaa. 

Mistä se astalon sai yhtäkkiä ja suojavaatteet ja Kengät? Missä se riisui ne ja mihin laittoi?

Moneen kertaan jo todettu ettei ehdi

Vierailija
4648/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Anneli on ja manipuloi tyttären mukaan. Tökkimään niillä saksilla, kuten tyttö sanoi. Uhri oli tajuton pitemmän aikaa ja oli aikaa lavastuksille. Kai Anneli luuli kuolleeksi kun otti häkepuhelun, tyttö sanoi että ME otettiin puhelu Me toistui tytön puheissa muissakin kohdissa. Ja puhelun alussa piti kuulua hirveää mekkalaa kun huppis oli uhrin kimpussa, mutta ei kuulunut yhtään mitään 23 sekunnin ajan alussa. Mamman hihkaisu HETI ja katse tytön suuntaan että paina se nappi alas mankasta, niin jotain alko kuulumaan. Kuinka ollakaan, uhri alkoikin virota kesken puhelun joten Mamman piti äkkiä antaa luuri tytölle ja sanoi, mun täytyy ny... ja meni takkahuoneeseen viimeistelemään tekonsa.  Vetäisi äkkiä ähkäisyn kanssa uhrin oven eteen( uhri makasi vatsallaan sängyn vieres) kumautti vasaralla kovat iskut päähän, sanoen k u o l e. Jotain

Noin se mennyt. Auer tunnusti myöhemmin vasaran käytön ja sanoi sen pesseensä. Vasara oli kodin lehtipinon päällä ja mikä onkaan paras piilo, kun laittaa vaan näkösälle. Lapset ovat kertoneet jälkikäteen ja rallattaneet murhasta, et vasaralla tietenkin. 

Vierailija
4649/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Anneli on ja manipuloi tyttären mukaan. Tökkimään niillä saksilla, kuten tyttö sanoi. Uhri oli tajuton pitemmän aikaa ja oli aikaa lavastuksille. Kai Anneli luuli kuolleeksi kun otti häkepuhelun, tyttö sanoi että ME otettiin puhelu Me toistui tytön puheissa muissakin kohdissa. Ja puhelun alussa piti kuulua hirveää mekkalaa kun huppis oli uhrin kimpussa, mutta ei kuulunut yhtään mitään 23 sekunnin ajan alussa. Mamman hihkaisu HETI ja katse tytön suuntaan että paina se nappi alas mankasta, niin jotain alko kuulumaan. Kuinka ollakaan, uhri alkoikin virota kesken puhelun joten Mamman piti äkkiä antaa luuri tytölle ja sanoi, mun täytyy ny... ja meni takkahuoneeseen viimeistelemään tekonsa.  Vetäisi äkkiä ähkäisyn kanssa uhrin oven eteen( uhri makasi vatsallaan sängyn vieres) kumautti vasar

Lisätään vielä että miksi Annelin paidassa ei ollut kuituja suojavaatteesta? Miten ehti viemään astalon terassille (veritipat johtaa sinne) ja tosiaan mihin piilotti nämä kaikki kun oli koko ajan puhelimessa?

Vierailija
4650/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Anneli on ja manipuloi tyttären mukaan. Tökkimään niillä saksilla, kuten tyttö sanoi. Uhri oli tajuton pitemmän aikaa ja oli aikaa lavastuksille. Kai Anneli luuli kuolleeksi kun otti häkepuhelun, tyttö sanoi että ME otettiin puhelu Me toistui tytön puheissa muissakin kohdissa. Ja puhelun alussa piti kuulua hirveää mekkalaa kun huppis oli uhrin kimpussa, mutta ei kuulunut yhtään mitään 23 sekunnin ajan alussa. Mamman hihkaisu HETI ja katse tytön suuntaan että paina se nappi alas mankasta, niin jotain alko kuulumaan. Kuinka ollakaan, uhri alkoikin virota kesken puhelun joten Mamman piti äkkiä antaa luuri tytölle ja sanoi, mun täytyy ny... ja meni takkahuoneeseen viimeistelemään tekonsa.  Vetäisi äkkiä ähkäisyn kanssa uhrin oven eteen( uhri makasi vatsallaan sängyn vieres) kumautti vasar

No mutta kun jäljet ei sovi vasaraan. Ymmärrätkö!

Vierailija
4651/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siel ketää muita ollu kuin me, sanoi Auer tytölleen ja jatkoi, et mää oli se joka teki pahaa isille. Tuttö parahti siihen, et teinhä mäki - niil saksil.Tämä on todistettavissa kuultu ja totta.

Lisäksi tyttö oli kertonut veljelleen hakeneensa keittiöstä veitsen ja puukottaneen sillä isäänsä (eilen IS:ssa, oik.käyntiä käsittelevässä jutussa). Lasten tarinoissa siis sisko on puukottanut sekä saksilla että keittiöveitsellä. Koko näiden suku on hulluja. Surman ovat tunnustaneet sekä Anneli, että tämän tytär veljelleen (osallisuutensa) eikä sijaisvanhemmatkaan ole olleet terveitä. Sitten on vielä tarinat hupusta. Otapa tästäkin vyyhdestä selvää.

Missä tällainen on sanottu?

Vierailija
4652/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on kuultu lasten kokemuksia siinä kaameassa sijaiskodissa, niin oon melko varma, että tekijä on sijaisisä. Jos pystyy kohtelemaan lapsia noin, pystyy tekemään pahaa aikuisellekin. Varsinkin jos on höyrähtänyt kaikenlaisiin satanistiteorioihin. 

Vierailija
4653/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on kuultu lasten kokemuksia siinä kaameassa sijaiskodissa, niin oon melko varma, että tekijä on sijaisisä. Jos pystyy kohtelemaan lapsia noin, pystyy tekemään pahaa aikuisellekin. Varsinkin jos on höyrähtänyt kaikenlaisiin satanistiteorioihin. 

Pojan kuulusteluissa tai noissa videoissa selviää, että Anneli piti lapsia nälässä. Taas yksi lapsuudenkodin perintö, josta nyt sijaisvanhempia syytetään.

Vierailija
4654/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojan kuulusteluissa tai noissa videoissa selviää, että Anneli piti lapsia nälässä. Taas yksi lapsuudenkodin perintö, josta nyt sijaisvanhempia syytetään.

Ja poika myöntää valehdelleensa koska pelkäsi sijaisvanhempia ja oikeasti ne olivat sijaisvanhemmat jotka pitivät nälässä, tämän myöntävät kaikki lapset

Vierailija
4655/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Annelin kokoinen pysty menemään siitä ikkunasta.

Vierailija
4656/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja poika myöntää valehdelleensa koska pelkäsi sijaisvanhempia ja oikeasti ne olivat sijaisvanhemmat jotka pitivät nälässä, tämän myöntävät kaikki lapset

Eikö poika sanonut videoissa pelkäävänsä äitiään? Taas yksi yhteneväisyys lapsuudenkotiin.

Vierailija
4657/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasara oli käsillä. Sehän oli jälkeepäin olohuoneen lehtikasan päällä ja Anneli todella tunnusti pesseensä vasaran kuulusteluissa.

Vierailija
4658/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka S Lahti taisi olla perheen fiksuin.

Vierailija
4659/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Anneli paljon pienempi kuin kertomansa huppis joka oli n187cm ja lisäksi vatsakas. 

Vierailija
4660/5083 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Anneli paljon pienempi kuin kertomansa huppis joka oli n187cm ja lisäksi vatsakas. 

Niin kun se ikkuna nimenomaan vaatii pitkän ihmisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä