Miehen jatkuva ääntely alkanut ärsyttää
Ei se vielä 10 vuotta sitten niin häirinnyt, mutta nyt enenevässä määrin. Yön nukkuu suu auki, kuorsaa ja hengittää äänekkäästi. Piereskelee iltaisin kun luulee että nukun ja ähisee "aah". Koko yön hirveä meteli tai siltä se ainakin tuntuu. Ei osaa ottaa huomioon muuta perhettä jos herää ensimmäisenä ja aloittaa kolistelun kun muut nukkuvat. Tästä sanottu satoja kertoja mutta ei vaan tunnu tajuavan, ei osaa elää hiljaisesti. Puhelimeen kun puhuu niin pitää ihan täysiä huutaa siihen luuriin, en ymmärrä miksi? Normaali puhe kyllä kuuluisi. Olen ärtynyt tästä jatkuvasta melusaasteesta kotona.
Kommentit (261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos suksisit helvettiin vtun miesvihaaja 🤬
Ime paskaa, penisteline
Ei oo sun tavat vtun kusinen h. oro läski 🤡
Miehet nyt vaan vanhenee naisia nopeammin. Oma isäni aloitti tuon sietämättömän puhinan ja korinan jo kauan sitten, äiti ei vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt vaan vanhenee naisia nopeammin. Oma isäni aloitti tuon sietämättömän puhinan ja korinan jo kauan sitten, äiti ei vieläkään.
Se on ihan av-mamman oma valinta pariutua vajaaälyisen miehen kanssa. Eivät normaalit miehet ole mitään apinoita, eikä mikään tekosyy oikeuta mammojen paskoja miesvalintoja. Jos ette oikeasti saa parempaa miestä, niin vika löytyy peiliin katsomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime paskaa, penisteline
Oliko homoseksualistin mielen päällä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan av-mamman oma valinta pariutua vajaaälyisen miehen kanssa. Eivät normaalit miehet ole mitään apinoita, eikä mikään tekosyy oikeuta mammojen paskoja miesvalintoja. Jos ette oikeasti saa parempaa miestä, niin vika löytyy peiliin katsomalla.
En ole itse valinnut isääni. Eikä äitinikään aikoinaan valinnut korisevaa puhinasäkkiä isolla vatsalla, vaan hoikan urheilijanuorukaisen.
Vierailija kirjoitti:
Siirtyisin nukkumaan toiseen huoneeseen. Huonot yöunet voivat tuhota terveytesi.
Kyllä se ero on parempi ratkaisu. Huomaa jo nyt, että mies ärsyttää naista, joten löytyy vain lisää vikoja.
Ohhoh, naista ärsyttää. Enpä olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen jatkuva ärsyyntyminen puolison äänistä, olemuksesta, tavoista jne. on merkki siitä, että olet
kyllästynyt puolisoosi ja tulee johtamaan eroon. Tuo ärsyyntyminen ei suinkaan tule vähenemään.
Ja on todennäköistä, että puolison olemuksessa, tavoissa jne, ei ole tapahtunut muutosta, vaan olet
itse alkanut kiinnittämään jossain vaiheessa niihin huomiota ja tyytymättömyytesi puolisoosi on alkanut kasvaa.
Miten itse näet onnistuneesi kappalejaossa?
Mitä et ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itse valinnut isääni. Eikä äitinikään aikoinaan valinnut korisevaa puhinasäkkiä isolla vatsalla, vaan hoikan urheilijanuorukaisen.
Puoliso valitaan joka sekunti uudestaan. Jos yhdellä on huono puoliso ja toisella hyvä, niin vika on 100% siinä mammassa, jolla on huono puoliso. Se on hänen oma valintansa, jonka hän tekee joka hetki uudestaan ja uudestaan. Tälläkin sekunnilla voisi erota. Se on valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso valitaan joka sekunti uudestaan. Jos yhdellä on huono puoliso ja toisella hyvä, niin vika on 100% siinä mammassa, jolla on huono puoliso. Se on hänen oma valintansa, jonka hän tekee joka hetki uudestaan j
Ja siksi moni nainen päätyykin eroon, kun mies lakkaa huolehtimasta itsestään 👍
Joskus on sellainen käsittämätön välinpitämättömyys. Meillä lapsuudessa KUkAAN (5 henkilön perhe) ei avoimesti piereskellyt. Aina mentiin käymään jossain muualla (viemässä roskat, vessassa, työhuoneessa) päästämässä kaasut ulos. Koskaan ei haissut *aska missään. Mies taas on sitä mieltä että joka pierua pidättää, sillä on jotain salattavaa (voisin muuttaa tämän "joka pierua päästää se perhettään vihaa").
Käyn pari kertaa illan aikana miehen työhuoneessa viemässä kahvia (koska olen ihana vaimo ja keitän myös aviomiehelle kupillisen) ja joskus se ilma on niin sakeaa ettei hengittämään pysty. Tuuletukseen saa varata puoli tuntia.
Samassa makuuhuoneessa ei olla nukuttu enää aikoihin. Myönnän toki omat vaihdevuoteni ja herkkäunisuuden.
Jotenkin se toisen huomioon ottaminen on niin vaikeaa. Paiskotaan ovia (siis vedetään vain kovaäänisesti kiinni, kyse ei ole kiukusta tai mielenosoituksesta).
Minun miehestäni on myös tullut mölyapina. Kuorsannut on toki aina, ihan nuoresta alkaen. Koko ajan on äänessä eikä saa hiljaiseksi millään kun on vauhtiin päässyt. Puhelimeen huutaa niin että naapuritkin tietää mistä puhutaan. Ihmeellistä ääntelyäkin alkanut olemaan. Ikää 40 v.
Miehen mölyäminen on selvästi lisääntynyt iän myötä. On myös valitettavasti alkanut muistuttamaan koko ajan enemmän omaa isäänsä. Ja appiukkoni se vasta varsinainen mölyapina onkin, jatkuva ähinä ja mölinä! Syödessään röhisee kuin sika. Ei helvetti jos miehestäni tulee isänsä kopio..
Miettikää, millainen miehenne isä on. Onko samoja tapoja isällä ja pojalla?
Vierailija kirjoitti:
Joskus on sellainen käsittämätön välinpitämättömyys. Meillä lapsuudessa KUkAAN (5 henkilön perhe) ei avoimesti piereskellyt. Aina mentiin käymään jossain muualla (viemässä roskat, vessassa, työhuoneessa) päästämässä kaasut ulos. Koskaan ei haissut *aska missään. Mies taas on sitä mieltä että joka pierua pidättää, sillä on jotain salattavaa (voisin muuttaa tämän "joka pierua päästää se perhettään vihaa").
Käyn pari kertaa illan aikana miehen työhuoneessa viemässä kahvia (koska olen ihana vaimo ja keitän myös aviomiehelle kupillisen) ja joskus se ilma on niin sakeaa ettei hengittämään pysty. Tuuletukseen saa varata puoli tuntia.
Samassa makuuhuoneessa ei olla nukuttu enää aikoihin. Myönnän toki omat vaihdevuoteni ja herkkäunisuuden.
Jotenkin se toisen huomioon ottaminen on niin vaikeaa. Paiskotaan ovia (siis vedetään vain kovaäänisesti kiinni, kyse ei ole kiukusta tai mielenosoituks
Miksi olet juuri tuon miehen kanssa yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se toisen huomioon ottaminen on niin vaikeaa. Paiskotaan ovia (siis vedetään vain kovaäänisesti kiinni, kyse ei ole kiukusta tai mielenosoituks
Tuo ovien paiskominen on hirveää! Mieheni avaa ulko-ovenkin sellaisella rytinällä et saranat tippuu. Tietää ainakin milloin mies on saapunut kotiin...
Vierailija kirjoitti:
Minun miehestäni on myös tullut mölyapina. Kuorsannut on toki aina, ihan nuoresta alkaen. Koko ajan on äänessä eikä saa hiljaiseksi millään kun on vauhtiin päässyt. Puhelimeen huutaa niin että naapuritkin tietää mistä puhutaan. Ihmeellistä ääntelyäkin alkanut olemaan. Ikää 40 v.
Miehen mölyäminen on selvästi lisääntynyt iän myötä. On myös valitettavasti alkanut muistuttamaan koko ajan enemmän omaa isäänsä. Ja appiukkoni se vasta varsinainen mölyapina onkin, jatkuva ähinä ja mölinä! Syödessään röhisee kuin sika. Ei helvetti jos miehestäni tulee isänsä kopio..
Miettikää, millainen miehenne isä on. Onko samoja tapoja isällä ja pojalla?
Miksi olet juuri tämän miehen kanssa? Ei se ole mikään luonnonlaki, että miehen on oltava vajaaälyinen mulkku. Esimerkiksi minä itse ja jokainen tuntemani keski-ikäinen mies ovat ihan normaaleita ja osaavat käyttäytyä ihmisen tavoin. En voisi kuvitellakaan sietäväni ystävissäni saati sitten puolisossani sellaista käytöstä, josta tällä palstalla puhutaan joka päivä.
Tuo on aivan normaalia käytöstä naisilta. Alkuhuuman jälkeen kaikki miehessä ärsyttää. Naiset asettavat itsensä jalustalle, eivätkä halua huomata että he ovat aivan samanlaisia kuin ukkonsa. Miehen kannattaa pysyä sinkkuna. On aivan turha ottaa naista riesaksi elämäänsä.
No aika pitkälti nuokin äänet johtuu ihan omista elämäntavoista. Kuorsaamiseen löytyy apua lääkäristä, samoin kannattaa tsekata vähän muutenkin yleinen terveydentilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime paskaa, penisteline
Oliko homoseksualistin mielen päällä muuta?
Eikö mätisäkki h. oro muuta keksi 🤣 mene tunkiolle, kukaan ei sua kaipaa 🤮
Alkava muistisairaus?