Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen jatkuva ääntely alkanut ärsyttää

Vierailija
11.01.2025 |

Ei se vielä 10 vuotta sitten niin häirinnyt, mutta nyt enenevässä määrin. Yön nukkuu suu auki, kuorsaa ja hengittää äänekkäästi. Piereskelee iltaisin kun luulee että nukun ja ähisee "aah". Koko yön hirveä meteli tai siltä se ainakin tuntuu. Ei osaa ottaa huomioon muuta perhettä jos herää ensimmäisenä ja aloittaa kolistelun kun muut nukkuvat. Tästä sanottu satoja kertoja mutta ei vaan tunnu tajuavan, ei osaa elää hiljaisesti. Puhelimeen kun puhuu niin pitää ihan täysiä huutaa siihen luuriin, en ymmärrä miksi? Normaali puhe kyllä kuuluisi. Olen ärtynyt tästä jatkuvasta melusaasteesta kotona. 

Kommentit (261)

Vierailija
61/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran jäi epäselväksi, että minkä ihmeen takia juuri tuollaisen miehen kanssa on täytynyt perhe perustaa. Tutkimattomia ovat av-mamman tiet.

Minun miehellä tuollainen meluaminen alkoi vasta lasten syntymän jälkeen. Olenkin miettinyt, että liittyykö se ikääntymiseen. Minun isoisäni oli samanlainen meluaja.

Vierailija
62/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsalohkodementian ensioireita. Nyt avioero vireille, ettet joudu omaishoitajaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran jäi epäselväksi, että minkä ihmeen takia juuri tuollaisen miehen kanssa on täytynyt perhe perustaa. Tutkimattomia ovat av-mamman tiet.

Minun miehellä tuollainen meluaminen alkoi vasta lasten syntymän jälkeen. Olenkin miettinyt, että liittyykö se ikääntymiseen. Minun isoisäni oli samanlainen meluaja.

Jälleen kerran jäi epäselväksi, miksi et ratkaise ongelmaa, vaan elät loppuelämäsi eläintarhassa apinan puolisona.

Vierailija
64/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo taasen naiset, tämä oli sarjassa provo aloitus. Ihan kohtalaisen hyvä tyyliin Uuno Turhapuro. 😁 Hyvää pakkaspäivää. 

Vierailija
65/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen jatkuva ärsyyntyminen puolison äänistä, olemuksesta, tavoista jne. on merkki siitä, että olet

kyllästynyt puolisoosi ja tulee johtamaan eroon. Tuo ärsyyntyminen ei suinkaan tule vähenemään.

Ja on todennäköistä, että puolison olemuksessa, tavoissa jne, ei ole tapahtunut muutosta, vaan olet

itse alkanut kiinnittämään jossain vaiheessa niihin huomiota ja tyytymättömyytesi puolisoosi on alkanut kasvaa.

Miten itse näet onnistuneesi kappalejaossa?

Vierailija
66/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kamalia miehiä, mutta mietin vaan, että mahdatteko itsekään olla puolisonne silmissä enää niin täydellisiä, kun suhteenne alussa. Toisen viat on helppo huomata, omia ei niinkään. 

Vierailija
67/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa olla ikinä hiljaa paitsi nukkuessaan, vaikka silloinkin saattaa jalkojaan liikutella häiritsevästi. Ihme pakkoliikkeitä.

Miksi miehistä tulee vanhempana ääliöitä?

O

nko hän valittanut jalkojaan? Kyseessä voi olla levottomat jalat, siihen on olemassa lääkitystä. Todella inhottava sairaus.

Vierailija
68/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran jäi epäselväksi, miksi et ratkaise ongelmaa, vaan elät loppuelämäsi eläintarhassa apinan puolisona.

Koska se ei ärsytä minua.

Vierailija
69/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa auta muu kuin erota.

Vierailija
70/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa olla ikinä hiljaa paitsi nukkuessaan, vaikka silloinkin saattaa jalkojaan liikutella häiritsevästi. Ihme pakkoliikkeitä.

Miksi miehistä tulee vanhempana ääliöitä?

O

nko hän valittanut jalkojaan? Kyseessä voi olla levottomat jalat, siihen on olemassa lääkitystä. Todella inhottava sairaus.

Tietää itsekin, että lenkin jälkeen on yöllä levottomat jalat ja tietää, että magnesium auttaa. Mutta kun ei vaan viitsi muistaa ottaa sitä magnesiumia ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
71/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyisin nukkumaan toiseen huoneeseen. Huonot yöunet voivat tuhota terveytesi.

Vierailija
72/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies nuorena on tuollainen. Nuoret pojat on normaalipainoisia eikä ole sitä ylipainosta johtuvaa kuorsausta ja ähinää. Tosi moni mies kerää sitä vatsaa 30+ iässä ja ei sen tarvitse olla kovin isokaan kun vaikutuksen jo huomaa. 

Vierailija
73/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehellä on tourette tai jokin adhd ja pakkoliikkeitä. Tuo piereskelykin on jotain pakonomaista.

Täällä samanlainen mies ja välillä pitää ottaa miehestä lomaa, kun ei kestä tuota metelöintiä. Itse olen ääniherkkä. Kauhean rasittava yhdistelmä. Jälkikasvu myös perinyt pakkoliikkeet, jotka tuli esille murrosiässä. 

"Itse olen ääniherkkä"

Miksi kaikki naiset ovat erityisherkkiä kaikelle 🤭

Vierailija
74/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinussa ole mitään vikaa?

Varmaan moniakin vikoja, mutta en nyt sentään ihan totaalinen moukka ole. Ja jos joku kertoo mulle, ettei tukkää jostain, mitä teen, niin kiinnitän huomiota sellaiseen tekemiseen ja yritän päästä siitä eroon. Meillä mies sulkee korvansa, jos hänelle sanoo jostain eikä tee asialle mitään. Väittää vaan, että mä kuvittelen.

Meillä mies meillä mies meillä mies 🥱🥱🥱🥱 Minkä vtun takia et voi sanoa että MINUN MIEHENI????

Se on vain toinen tapa sanoa asia. Myös "minun mieheni" voidaan sanoa toisin lyhyemmästi eli mieheni.

Vierailija
75/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en ymmärrä, miksi et vaan jätä sitä?

En halua erota. En minä pienistä vioista rakastani jätä. Kai silti saa sanoa että ärsyttää? Paha se on jos kaiken ärtymyksen pitää sisällään. Ap 

Parasta on sanoa siipalle että mua on alkanut jostain syystä ärsyttää tällaiset ja tuollaiset äänet. En tiedä mistä tämä johtuu mutta voitaisko vähän yrittää välttää niutä?

Vierailija
76/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätte kai että kuorsaaminen tapahtuu nukkuessa joten mahdoton tehdä tahallaan?

Muutenkin tulee fiilis että miehen pelkkä olemassaolokin ärsyttää.

Ei sitten ollenkaan tule mieleen että tekisit sille ärsyyntymisellesi jotain?

Sekä mun exällä, että nykyisellä kuorsaaminen liittyi vahvasti painoon. Kumpikaan ei ollut ylipainoinen, mutta ihan saattoi olla 3kg lihomisesta kiinni, että kuorsaus alkoi, ja kun tuon laihduttivat pois, oli kuorsauskin poissa. Siinä mielessä sanoisin, että on siinä vähän omaakin vikaa monessa tapauksessa, eli kyllä siihen voi usein vaikuttaa. 

Vierailija
77/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllästynyt läskiin lehmäakkaansa eikä enää välitä vittujakaan. Käyttäytyy paremmin iskiessään nuorempia naisia.

Vierailija
78/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan hänellä olla heikentynyt kuulo? Silloin ei välttämättä tajua puhuvansa kovaa tai kolistelevansa. 

Vierailija
79/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen jatkuva ärsyyntyminen puolison äänistä, olemuksesta, tavoista jne. on merkki siitä, että olet

kyllästynyt puolisoosi ja tulee johtamaan eroon. Tuo ärsyyntyminen ei suinkaan tule vähenemään.

Ja on todennäköistä, että puolison olemuksessa, tavoissa jne, ei ole tapahtunut muutosta, vaan olet

itse alkanut kiinnittämään jossain vaiheessa niihin huomiota ja tyytymättömyytesi puolisoosi on alkanut kasvaa.

Eikä välttämättä tule johtamaan eroon. Pitkissä suhteissa on ihan normaalia kyllästyä ja toinen ärsyttää ajoittain enemmän. Asialle voi kuitenkin tehdä jotain. Voi ottaa enemmän omaa aikaa tai toisaalta etsiä kumppanin kanssa uudestaan sitä yhteyttä. Hankala vaihe voi kestää kauankin, mutta sen jälkeen voi tulla uusi, innostava vaihe.

Vierailija
80/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi helvetissä kukaan sietää sellaista, että joku estää nukkumisen metelöinnillä? Tuohan no väkivaltaa. Mikä helvetti teitä vaivaa, kun valitsette viettää ainoan elämänne noin?