Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen jatkuva ääntely alkanut ärsyttää

Vierailija
11.01.2025 |

Ei se vielä 10 vuotta sitten niin häirinnyt, mutta nyt enenevässä määrin. Yön nukkuu suu auki, kuorsaa ja hengittää äänekkäästi. Piereskelee iltaisin kun luulee että nukun ja ähisee "aah". Koko yön hirveä meteli tai siltä se ainakin tuntuu. Ei osaa ottaa huomioon muuta perhettä jos herää ensimmäisenä ja aloittaa kolistelun kun muut nukkuvat. Tästä sanottu satoja kertoja mutta ei vaan tunnu tajuavan, ei osaa elää hiljaisesti. Puhelimeen kun puhuu niin pitää ihan täysiä huutaa siihen luuriin, en ymmärrä miksi? Normaali puhe kyllä kuuluisi. Olen ärtynyt tästä jatkuvasta melusaasteesta kotona. 

Kommentit (261)

Vierailija
41/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommari feministi ketju, poistun. Vihatkaa miehiä keskenänne. T. Tavallinen suomalainen valkoinen heteromies. 🥱

Lisäksi niin taipuvaisia itsesääliin.

Vierailija
42/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se ihmeellinen ähinä kaikkea tehdessä, siis sellainen ihan ihme kurkun päästä puskettu ääni: yyyyöö-hy-hy-hyyyy. Sori en osaa paremmin sitä kirjoittaa. Mutta tämä kun kyykistyy vaikka ottamaan jotain alakaapista tai kun kantaa jotain tai nostaa jotain jne. 

Jollet itse pysty ignooraamaan noita tai jos mies ei pyynnöistäsi huolimatta pysty lopettamaan, niin kyllä tuo lopun alkua suhteellenne on. 

Se että sen kirjoittaa tällaiselle palstalle - kun tulipa vaan mieleen, koska joku avasi aiheesta keskustelun - ei nyt taida olla ihan niin vakavaa että suhde olisi loppumassa. ;) 

Toki on sellaisia ääniä, joista on syytäkin sanoa, kuten kuorssaus. Se on terveysriski sekä kuorssaajalle että toisen kuorsauksen takia valvovalle.

Mutta voihan joku avata keskustelun vanhenevan naise

Jokainen pitkässä parisuhteessa oleva ymmärtää kyllä, mitä minä tarkoitin tuolla. Toisessa alkaa ärsyttää jotkut asiat ja pian alkaa ärsyttää lisää ja lisää. Jollei sitä ärsytystä saa poikki, niin alkaa katsella muita ihmisiä ns. sillä silmällä ja ihastuukin jopa. Eli kyllä tuo ärsyyntyminen on merkki lopun alusta, jollei ajatuskulkua saa pysäytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko ap mun exän vaivoiksesi? Syökö myös suu auki ja vie ruokailuvälineen suuhun niin, että se kalahtaa hampaisiin? Se oli tollanen jo 30+. Toi piereskely on hoitamattomasta keliakiasta. Se ei piittaa muista aspergerin takia. Jokainen minuutti sen kanssa on tuhlattua, ei ole muutenkaan kiva persoona.

Vierailija
44/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt löytää miehestä mute-nappulaa, mutta kun sitä ei vaan löydy. Ei osaa olla ikinä hiljaa paitsi nukkuessaan, vaikka silloinkin saattaa jalkojaan liikutella häiritsevästi. Ihme pakkoliikkeitä. Hereillä aina äänessä tai ääntelee jotain, läiskii kämmenillä vatsaansa, ähisee kovaäänisesti vessassa yms.

Miksi miehistä tulee vanhempana ääliöitä?

Mute-nappula löytyy jalkojen välistä. Tosin se ei ole nappula, vaan kahva.. kuten hätäjarru junissa.Vedä siitä.

Vierailija
45/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinussa ole mitään vikaa?

Varmaan moniakin vikoja, mutta en nyt sentään ihan totaalinen moukka ole. Ja jos joku kertoo mulle, ettei tukkää jostain, mitä teen, niin kiinnitän huomiota sellaiseen tekemiseen ja yritän päästä siitä eroon. Meillä mies sulkee korvansa, jos hänelle sanoo jostain eikä tee asialle mitään. Väittää vaan, että mä kuvittelen.

Meillä mies meillä mies meillä mies 🥱🥱🥱🥱 Minkä vtun takia et voi sanoa että MINUN MIEHENI????

Vierailija
46/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen pitkässä parisuhteessa oleva ymmärtää kyllä, mitä minä tarkoitin tuolla. Toisessa alkaa ärsyttää jotkut asiat ja pian alkaa ärsyttää lisää ja lisää. Jollei sitä ärsytystä saa poikki, niin alkaa katsella muita ihmisiä ns. sillä silmällä ja ihastuukin jopa. Eli kyllä tuo ärsyyntyminen on merkki lopun alusta, jollei ajatuskulkua saa pysäytettyä."

Jaa luuletko ettei pitkässä suhteessa nämä ärsytyksen olisi molemmin puolisia? 😄 Elämää se on.

Mitä tuohon muiden katseluun tulee, jos ärsytyksen joskus lopulta kaataisi kupin, niin miksi hitossa alkaisin katsella jotain toista tilalle??? En nyt sentään niin naiivi ole että kuvittelisin jossain olevan ihmisen, jonka tavat ei alkaisi ajan saatossa ärsyttää. 😄 Mieluummin siis vaikka yksin eloa kuin ihan uudet ärsytykset.

Nyt kuulostaa siltä, että itse et ole niitä kumppanin ärsyttäviä tapoja pystynyt ignooraamaan? 

Vierailija
47/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen pitkässä parisuhteessa oleva ymmärtää kyllä, mitä minä tarkoitin tuolla. Toisessa alkaa ärsyttää jotkut asiat ja pian alkaa ärsyttää lisää ja lisää. Jollei sitä ärsytystä saa poikki, niin alkaa katsella muita ihmisiä ns. sillä silmällä ja ihastuukin jopa. Eli kyllä tuo ärsyyntyminen on merkki lopun alusta, jollei ajatuskulkua saa pysäytettyä."

Jaa luuletko ettei pitkässä suhteessa nämä ärsytyksen olisi molemmin puolisia? 😄 Elämää se on.

Mitä tuohon muiden katseluun tulee, jos ärsytyksen joskus lopulta kaataisi kupin, niin miksi hitossa alkaisin katsella jotain toista tilalle??? En nyt sentään niin naiivi ole että kuvittelisin jossain olevan ihmisen, jonka tavat ei alkaisi ajan saatossa ärsyttää. 😄 Mieluummin siis vaikka yksin eloa kuin ihan uudet ärsytykset.

Nyt kuulostaa siltä, että itse et ole niitä kumppanin ärsyttäviä tapoja pystynyt ignooraamaan? 

Osuit oikeaan, se olin minä, joka aloin katsella ns. sillä silmällä muita. Ja erosin. Ja nyt minulla on kumppani, joka ei ärsytä. Ainakaan vielä. Ja jos alkaa ärsyttää, niin minulla on ne vaihtoehdot, joko ero tai hyväksyntä. Mutta tuollaista ns. välitilaa ei ole, jossa päässä jäytää jatkuvasti toisen ärsyttävät tavat, eikä siihen tule ratkaisua. 

Vierailija
48/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kans ähisee, ölisee, piereskelee, viheltelee, lauleskelee ja höpisee itsekseen ihan jatkuvasti. Ei voi olla hetkeäkään hiljaa. Kaikki pitää myös tehdä hirveen kolinan ja kiroilun saattelemana. Ja kun se syö jotain ruokaa niin pitää sellasta omnomnom ääntä ja ähinää, ihan ku ei ois ruokaa syöny viikkoon. Ja öisin kuorsaa niin kovaa ettei kämpästä löydy paikkkaa minne se ei kuuluis. 

Vierailija
49/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osuit oikeaan, se olin minä, joka aloin katsella ns. sillä silmällä muita. Ja erosin. Ja nyt minulla on kumppani, joka ei ärsytä. Ainakaan vielä. Ja jos alkaa ärsyttää, niin minulla on ne vaihtoehdot, joko ero tai hyväksyntä. Mutta tuollaista ns. välitilaa ei ole, jossa päässä jäytää jatkuvasti toisen ärsyttävät tavat, eikä siihen tule ratkaisua."

No hei tosi hyvä ihan oikeasti, että olet saanut ratkaistua ongelman ja olet nyt tyytyväinen. Itse kyllä vastasin tähän ketjuun ihan huumorilla ja päässä ei jäydä mikään koko ajan. Luemme siis tätä ketjua kumpikin ihan eri lähtökohdista ja siksi käsitetään asia eri tavalla. No mun moka. Olisi pitänyt jotenkin selkeästi ilmaista olevani pilkettä silmäkulmassa. 

Vierailija
50/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaikuttaa aika yksinkertaiselta äijältä, aika hitaalla aivot kulkee.

Vierailija
51/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kans ähisee, ölisee, piereskelee, viheltelee, lauleskelee ja höpisee itsekseen ihan jatkuvasti. Ei voi olla hetkeäkään hiljaa. Kaikki pitää myös tehdä hirveen kolinan ja kiroilun saattelemana. Ja kun se syö jotain ruokaa niin pitää sellasta omnomnom ääntä ja ähinää, ihan ku ei ois ruokaa syöny viikkoon. Ja öisin kuorsaa niin kovaa ettei kämpästä löydy paikkkaa minne se ei kuuluis. 

mahtaisko joku Helena Koivu katsella tollasta miestä? 

Vierailija
52/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ymmärrä, miksi et vaan jätä sitä?

Aivan, ikinä voisi tuollaisen porsaan kanssa elää.

Vierailija
53/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen käyttäytymisen taustat lähtee jo lapsuusperheestä eikä kaikki ole iästä riippuvaista. Kuorsaamiselle ei kai välttämättä itse voi mitään, mutta helposti on apua tähänkin ongelmaan saatavissa. Pöytätavat, wc- tavat, ylipäätänsä hyvän käytöksen tavat opitaan kotona tai sitten ei. Jos on älliä päässä asioita voi aikuisenakin vielä opetella. 

Vierailija
54/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinussa ole mitään vikaa?

Varmaan moniakin vikoja, mutta en nyt sentään ihan totaalinen moukka ole. Ja jos joku kertoo mulle, ettei tukkää jostain, mitä teen, niin kiinnitän huomiota sellaiseen tekemiseen ja yritän päästä siitä eroon. Meillä mies sulkee korvansa, jos hänelle sanoo jostain eikä tee asialle mitään. Väittää vaan, että mä kuvittelen.

Meillä mies meillä mies meillä mies 🥱🥱🥱🥱 Minkä vtun takia et voi sanoa että MINUN MIEHENI????

En sentään kirjoita meidän mies. Enkä mä sitä omista, vaikka naimisissa ollaankin.

Vierailija
55/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WOMEN OF FUCKING EVERYTHING. 😂

Vierailija
56/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole enää esikoisen syntymän jälkeen osannut yskiä ja aivastaa hiljaisesti. Lisäksi samalla alkoi hampaidenharjauksen jälkeinen rykiminen ja isoääninen limansylkeminen.

Vierailija
57/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos suksisit helvettiin vtun miesvihaaja 🤬

Ime paskaa, penisteline

Vierailija
58/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran jäi epäselväksi, että minkä ihmeen takia juuri tuollaisen miehen kanssa on täytynyt perhe perustaa. Tutkimattomia ovat av-mamman tiet.

Vierailija
59/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta kirjoitat ikäänkuin noi moukkamaiset tavat olisi jotenkin ihan ok. Mä en kehtaisi edes nimettömänä paljastaa minkälaisen olion kanssa asuisin. Miten kukaan voi sietää tollasta minuuttiakaan.

Vierailija
60/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen jatkuva ärsyyntyminen puolison äänistä, olemuksesta, tavoista jne. on merkki siitä, että olet

kyllästynyt puolisoosi ja tulee johtamaan eroon. Tuo ärsyyntyminen ei suinkaan tule vähenemään.

Ja on todennäköistä, että puolison olemuksessa, tavoissa jne, ei ole tapahtunut muutosta, vaan olet

itse alkanut kiinnittämään jossain vaiheessa niihin huomiota ja tyytymättömyytesi puolisoosi on alkanut kasvaa.