Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen jatkuva ääntely alkanut ärsyttää

Vierailija
11.01.2025 |

Ei se vielä 10 vuotta sitten niin häirinnyt, mutta nyt enenevässä määrin. Yön nukkuu suu auki, kuorsaa ja hengittää äänekkäästi. Piereskelee iltaisin kun luulee että nukun ja ähisee "aah". Koko yön hirveä meteli tai siltä se ainakin tuntuu. Ei osaa ottaa huomioon muuta perhettä jos herää ensimmäisenä ja aloittaa kolistelun kun muut nukkuvat. Tästä sanottu satoja kertoja mutta ei vaan tunnu tajuavan, ei osaa elää hiljaisesti. Puhelimeen kun puhuu niin pitää ihan täysiä huutaa siihen luuriin, en ymmärrä miksi? Normaali puhe kyllä kuuluisi. Olen ärtynyt tästä jatkuvasta melusaasteesta kotona. 

Kommentit (261)

Vierailija
21/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeenihoito kannattaa aloittaa heti kun muiden ihmisten eläminen alkaa häiritsemään omaa mielenrauhaa. Älkää pilatko kaikkien elämää omilla oireillanne.

Hmm olen 34-vuotias... ap 

Vierailija
22/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinussa ole mitään vikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ymmärrä, miksi et vaan jätä sitä?

Vierailija
24/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet aiheuttaa sen että toisten tekemiset alkaa ärsyttämään.

Meillä ainakin mies on alkanut vanhemmiten ääntelemään enemmän. Kuorsaa tosi kovaa. Jatkuvasti tökin häntä kääntymään, mutta jatkaa vain kuorsaamista. Syödessään ja juodessaan maiskuttaa ja ryystää kovaäänisesti. Erityisesti tuo suu auki maiskutus on ällöttävää. Lisäksi alkanut mumisemaan itsekseen. Puhuu siis ihan itsekseen. Ihan hullua.

Onko miehen kuulo tutkittu? 

Anopista tietää heti onko kulokojeet jääny laittamatta kun höpisee itsekseen omassa kuplassaan ja paiskoo tavaroita kolistellen.

Vierailija
25/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen elintaso laskisi ja oma elämä hankaloituisi.

Vierailija
26/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllästyneitä arkeen. Nyt joko

a) alatte molemmat tietoisesti parantamaan suhdettanne (esim. mitä teitte yhdessä alkuaikoina tai keksitte jotain uutta)

tai 

b) alatte valmistelemaan eroa

Vierailija
27/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua erota. En minä pienistä vioista rakastani jätä. Kai silti saa sanoa että ärsyttää? Paha se on jos kaiken ärtymyksen pitää sisällään. Ap 

Vierailija
28/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten naisia alkaa ärsyttää kaikki mahdollinen. Syytä siihen en osaa sanoa. 

Juu, sun mielestä. Mua ei ärsytä mikään. Tapasimme kun mulla oli jo vaihdevuodet menossa.

Eri

Vierailija
29/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinussa ole mitään vikaa?

Varmaan moniakin vikoja, mutta en nyt sentään ihan totaalinen moukka ole. Ja jos joku kertoo mulle, ettei tukkää jostain, mitä teen, niin kiinnitän huomiota sellaiseen tekemiseen ja yritän päästä siitä eroon. Meillä mies sulkee korvansa, jos hänelle sanoo jostain eikä tee asialle mitään. Väittää vaan, että mä kuvittelen.

Vierailija
30/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen elintaso laskisi ja oma elämä hankaloituisi.

Niin joo. Ymmärrän 

Vierailija
31/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätte kai että kuorsaaminen tapahtuu nukkuessa joten mahdoton tehdä tahallaan?

Muutenkin tulee fiilis että miehen pelkkä olemassaolokin ärsyttää.

Ei sitten ollenkaan tule mieleen että tekisit sille ärsyyntymisellesi jotain?

Vierailija
32/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua erota. En minä pienistä vioista rakastani jätä. Kai silti saa sanoa että ärsyttää? Paha se on jos kaiken ärtymyksen pitää sisällään. Ap 

Sait vain kuulostamaan siltä, että toisessa ärsyttää ihan kaikki ja siinä tilanteessa saattaa tulla mieleen tarjota eroa ratkaisuksi. 

Vierailija
33/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ihmeellinen ähinä kaikkea tehdessä, siis sellainen ihan ihme kurkun päästä puskettu ääni: yyyyöö-hy-hy-hyyyy. Sori en osaa paremmin sitä kirjoittaa. Mutta tämä kun kyykistyy vaikka ottamaan jotain alakaapista tai kun kantaa jotain tai nostaa jotain jne. 

Vierailija
34/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän! Miehistä tulee jotenkin vanhemmiten herkästi tuollaisia, että elämä on yhtä jatkuvaa ähinää ja mölinää. Isoisä oli sellainen ja isästäkin tuli. Huomaan, että nyt 40+ iässä monesta saman ikäluokan miehestä alkaa kuoriutua tällainen mölyapina. Samalla tulee se vanhan miehen tuoksu. Pakko varmaan vaihtaa nuorempiin.

Vierailija
35/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se ihmeellinen ähinä kaikkea tehdessä, siis sellainen ihan ihme kurkun päästä puskettu ääni: yyyyöö-hy-hy-hyyyy. Sori en osaa paremmin sitä kirjoittaa. Mutta tämä kun kyykistyy vaikka ottamaan jotain alakaapista tai kun kantaa jotain tai nostaa jotain jne. 

Jollet itse pysty ignooraamaan noita tai jos mies ei pyynnöistäsi huolimatta pysty lopettamaan, niin kyllä tuo lopun alkua suhteellenne on. 

Vierailija
36/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oma nukkumasoppi jonnekin.

Vierailija
37/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota aamukolistelua en sietäisi, kertoo itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä.

Vierailija
38/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaihda ainakaan Ismo Leikolaan.

Jaakko Saariluomalla on tästä joku stand up pätkä, löytyy varmaan youtubesta.

Vierailija
39/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos suksisit helvettiin vtun miesvihaaja 🤬

Vierailija
40/261 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollet itse pysty ignooraamaan noita tai jos mies ei pyynnöistäsi huolimatta pysty lopettamaan, niin kyllä tuo lopun alkua suhteellenne on. 

Se että sen kirjoittaa tällaiselle palstalle - kun tulipa vaan mieleen, koska joku avasi aiheesta keskustelun - ei nyt taida olla ihan niin vakavaa että suhde olisi loppumassa. ;) 

Toki on sellaisia ääniä, joista on syytäkin sanoa, kuten kuorssaus. Se on terveysriski sekä kuorssaajalle että toisen kuorsauksen takia valvovalle.

Mutta voihan joku avata keskustelun vanhenevan naisen ärsyttävistä äänistä. ;)