Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli puoli vuotta siitä kun maailman ihanin mies laittoi poikki - milloin tästä pääsee yli??

Vierailija
10.01.2025 |

Ei ollut edes pitkä suhde mutta yhdessä haaveiltiin tulevaisuudesta. En ole ikinä ennen tavannut ihmistä jonka seurassa olisin viihtynyt vaikka 100% hereilläoloajasta, ja nukkuessakin mieluiten mahdollisimman liki. Ja sitten vain yksi päivä hyvästit. Ei kuulemma pidä minua viehättävänä (??). Millainen ihminen käyttäytyy kuin olis onnensa löytänyt ilman viehätystä? Mulla meni psyyke pitkin v ttu a. Vieläkään ei huvita edes elää. Miten pääsee yli? Ja milloin? Joka päivä samat unelmat murtautuu päähän.

Oon kuntoillut hulluna, osastolta päästyä aloitin uudet harrastukset, muutaman vanhankin, asetin tavoitteita, kävin treffeillä, näin kavereita... mutta jos nyt putoisin tuonne jäiseen jokeen niin en kovin tarmokkaasti yrittäis pelastautua. Sattuu niin paljon. Olen kaiken lisäksi 37 eli käytännössä katsoen vähän yli satavuotias.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ihanin teeskentelijä siis.

Vierailija
2/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen lause veti pohjan koko viestiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ihana.

Vierailija
4/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien ajatusten ja tunteiden pitäminen merkittävinä asioina on pääsyy ihmisen kärsimykseen.

Vierailija
5/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💛 

Vierailija
6/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee tänä vuonna 10 vuotta kun tuollaisia samanlaisia kokemuksia ja en ole vieläkään päässyt yli. mietin tuota miestä EDELLEEN jokaikinen päivä ja tiedän etten tule tapaamaan toista hänen laistaan. en ole 10 vuoteen kiinnostunut kenestäkään sillä vertaan kaikkia tuohon mieheen :( N36

Vierailija
7/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolta? Eli mt-tapaus? Sellaisia moni varoo.

Voit valita rypeä menetyksessä lopun ikääsi tai alkaa rakentaa uutta elämää, sinun valinta.

Vierailija
8/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ihanin mies? No ei taida olla jos noin käyttäytyy. Ihan teini meininkiä jäädä johonkin höttökuvitelmiin vellomaan. Jos olet jo kuitenkin 37 v. Pelimies fibat tuosta tulee vahvasti, on kokemusta. Turha jäädä suremaan.

Vierailija
9/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt suhde ja menit tuohon malliin. Ei hyvää päivää. 

Mulla oli melkein 10 vuoden parisuhde, olimme naimisissa ja sitten mies jätti todella kylmästi. Melkoisen eri tasoa kuin joku lyhyt suhde. Mä romahdin aivan täysin, mutta ei auttanut kuin jatkaa eteenpäin. En todellakaan joutunut mihinkään osastohoitoon vaikka sairauslomalla olinkin henkisen romahtamisen vuoksi. 

Vierailija
10/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voi ihannoida ihmistä, joka on ollut noin kylmä,tunteeton paska.

Kuinka voit edes väittää sellaisen ihmisen olevan maailman ihanin?!!

Kyllä minä ainakin pitäisin ko miestä kaikkena muuna kuin ihanana.

Nyt järki päähän nainen.

Sitten konkreettiseen neuvoon: Älä ajattele hänestä hyviä puolia ja asioita, vaan päinvastoin sinun tulee ajatella hänestä hänen huonoja puoliaan.

Eihän hän edes ollut sinua varten, muuten hän ei olisi lähtenyt.Miksi haikailisit sellaisen perään ,joka ei ole se oikea.

Sillä tavoin et löydä sitä oikeaa oikeaa ikinä, kun olet kiinni harhassasi.

Vierailija
11/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli melkein 10 vuoden parisuhde, olimme naimisissa ja sitten mies jätti todella kylmästi. Melkoisen eri tasoa kuin joku lyhyt suhde. Mä romahdin aivan täysin, mutta ei auttanut kuin jatkaa eteenpäin. En todellakaan joutunut mihinkään osastohoitoon vaikka sairauslomalla olinkin henkisen romahtamisen vuoksi. 

Mikä tässä nyt oli pointti?

Vierailija
12/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaseksi vetää. Naisen mielestä teeskenteliä on maailman ihanin mies. Esitää pitäisi kokoajan eikä olla oma itsensä.

Vierailija
13/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien ajatusten ja tunteiden pitäminen merkittävinä asioina on pääsyy ihmisen kärsimykseen.

Miksi te valaistuneet roikutte vauvalla?

Vierailija
14/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti jo moneen kertaan ajatellut sen, että rakastuitko hänessä omaan ajatukseesi millainen mies mahdollisesti olisi kuin mitä hän oikeasti on? Jos kyse on niin suuria tunteita ja intohimoasi herättäneestä tyypistä luulisi, että hän myös olisi perustellut tarkemmin ne syyt mitkä johtivat eroon? Viehättävyyden puute on aika kömpelö selitys, sillä se on vähän sama juttu kuin eroaisi siksi miten toisella on tyhmät kalsarit aina jalassa. Perustelut pitäisi olla monipuolisemmat etenkin, jos ero on mennyt sinussa niin syvälle tunteisiin.

Koska sinua on niin pahasti satutettu, ja jouduit ilmeisesti jonnekin osastolle (mt?), kirjoita sille hepulle ja kerro kaikki. Se on aivan hyvä syy käydä eron syyt uudelleen läpi, jos siis sen kestät? On aivan turha säästää miestä totuudelta, joka iski päällesi kuin tsunami. Voit kertoa, ettet ole pyytämässä häntä takaisin, mutta joskus ihmisille on hyvinkin järkevää kertoa seurauksista joita he voivat ajattelemattomilla puheillaan aiheuttaa. 

Koeta luottaa siihen, että selviät ja vastaan tulee taatusti uusia tyyppejä joihin rakastua.

Vierailija
15/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt oli pointti?

Se mikä palstalla aina on pointtina, eli toisen ihmisen kokemuksen vähättely. 

Vierailija
16/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te valaistuneet roikutte vauvalla?

Miksi pidät minua valaistuneena?

Vierailija
17/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus kertoo, että miehet on valitettavan hyviä esittämään rakastunutta ja juttelemaan pehmeitä, tarkoittamatta mitään. En ole koskaan ymmärtänyt miksi he sellaista tekevät. Pönkittääkö heidän egoaan se, että joku rakastuu heihin ja haluaa heitä?

Oli miten oli, mutta sellaiset miehet eivät todellakaan ole maailman ihanimpia miehiä. Sinä ihastuit mielikuvaasi siitä miehestä ja sitä mielikuvaasi sä kaipaat, et tuollaista kus*päätä. En tiedä onko sillä miehelläkään kaikki hyvin tai mielenrauha kun tuollaisia tekee, mutta älä ystävä rakas enää pilaa elämääsi kaipaamalla häntä. Pääset kyllä siitä yli kun ymmärrät, ettei hän koskaan ollut se tyyppi mitä esitti.

Vierailija
18/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut hääppöinen mies.

Parempiakin on.

Vierailija
19/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osastolta päästyä.."

Eiköhän tuo summaa kaiken oleellisen. Kovin heppoisia tapauksia ei nykyään edes oteta sisään. Mutta kaikkea hyvää sinulle kuitenkin.

Vierailija
20/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse ole ikinä ollut mitenkään paskana mistään eroista, mutta luulen sen johtuvan hyvästä resilienssistä ja kyvystä katsoa tulevaisuuteen positiivisin mielin.

Mulla on aina ollut ajatus siitä, että kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu.

Erot on mulle niinkuin maailma täynnä uusia mahdollisuuksia. Mitähän sitä sitten tekis, maailma auki..

Sit mä usein mietin kaikkea ihan huikeita juttuja. Mitäs jos myisin kaiken omaisuuteni ja kiertäisin maailmaa nomadina kunnes en enää jaksa ja juurrun johonkin.

Opettele soittamaan kitaraa ja kierrä palloa. Saat uusia ajatuksia.

Iällä ei oo mitään väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme