Miksi naiset kysyy heti ensimmäisenä että mitä teet työksesi?
Eihän työllä ole mitään tekemistä treffien kanssa.
Kommentit (237)
hilloo
Hilloo..oooo...ooooh
(HillonTakia = n a i s e t kun H i m o a a . . ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kysy. Ei ole tarvetta. Lähtökohtaisesti jokainen tulee omillaan toimeen.
Minusta ensin kannattaa jutella ainakin puoli - tunti. Siinä selviää, ollaanko samalla aaltopituudella. Lähtökohtaisesti jokainen tapaamani mies on kysynyt ensin, missä olen töissä. Sitten selitän tekemisistäni 15 min. Sen jälkeen ehkä kysyn, nmitä mies tekee työkseen.
Tässähän sen näkee. Minulla on omaakin rahaa. Niin miehiä alkaa heti kiinnostaa. Miksi olen niin onnellinen ja rento. En odota toisilta ihmisiltä mitään.
Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä ihmiset tekevät työkseen. Jos on kiva jutella, huumoria ja hauskuutta ja rento olo. Eiköhän jokainen aikuinen elätä itse itsensä.
Mitä tuo tuommoinen
Ei jokainen aikuinen elätä itseään. Mutta on ihan ok, jos sua ei kiinnosta toisen työ. Sitten et kysy siitä. Mutta on myös ok jos se kiinnostaa. Sitten kysyt. Simppeliä.
Vierailija kirjoitti:
Riippumatta siitä, onko kyseessä mies vai nainen 95% uusista tuttavuuksista kysyy ensimmäisen 10 kysymyksen aikana työpaikasta. Se on täysin normaalia tutustumista.
Ihmisen älykkyys tulee ilmi siinä, miten reagoi hetkeen. Osaako keskustella lähes mistä vain? Minulle riittää tämä. Sillä mitä tekee työkseen ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kysyy miehen työtä ja koulutustasoa koska naisia kiinnostaa miehen rahat. Miehen pitää kyetä ostelemaan naiselle kalliita lahjoja merkkipäivinä kuten vuittonin laukku ja pari kertaa vuodessa nainen pitää viedä etelään viiden tähden hotelliin. Naiset rakastaa luksusta.
Tuota vaaraa ei ole kun miehet eläisi yksin vailla mitään kontakteja naisiin. Ei tule ahdistelusyytteitä, ei varmasti joudu toisen miehen lapsen elättäjäksi. Nainen ei vie miehen rahoja tai asuntoa, eikä edes valita vaikkei olisi töissä lainkaan, vaan mies voi istua rauhassa rikkinäisellä sohvalla juomassa kaljaa päivätpitkät. Kun ei hanki lemmikkiäkään niin ei sekään ole vaatimassa mieheltä mitään.
No niin, ja tässäkin opettavaisessa tarinassa sillä tavallisella miehellä oli työ.
Ei siis ollut työtön.
Kyllä se Emiliakin oli varmasti kysynyt ihan ensimmäisenä, mitä teet työksesi.
Vierailija kirjoitti:
Riippumatta siitä, onko kyseessä mies vai nainen 95% uusista tuttavuuksista kysyy ensimmäisen 10 kysymyksen aikana työpaikasta. Se on täysin normaalia tutustumista.
Palstamies ei mielenosoituksellisesti hyväksy tällaisia kysymyksiä. Häneltä saa kysyä, että nieleekö hän mällit tai ottaako kakkoseen. Jotain treffeihin liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen älykkyys tulee ilmi siinä, miten reagoi hetkeen. Osaako keskustella lähes mistä vain? Minulle riittää tämä. Sillä mitä tekee työkseen ei ole väliä.
Eli älykkyytesi on heikkoa, koska et osaa keskustella työpaikoista ja niihin liittyvistä asioista, vaan haluat keskustella vain sinulle riittävistä asioista. Aika monelle aikuiselle työ on hyvinkin keskeinen osa elämää ja siitä keskustelu on täysin luonnollista.
Vanhusalan sairaanhoitaja kysyy. Ei muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kysy. Ei ole tarvetta. Lähtökohtaisesti jokainen tulee omillaan toimeen.
Minusta ensin kannattaa jutella ainakin puoli - tunti. Siinä selviää, ollaanko samalla aaltopituudella. Lähtökohtaisesti jokainen tapaamani mies on kysynyt ensin, missä olen töissä. Sitten selitän tekemisistäni 15 min. Sen jälkeen ehkä kysyn, nmitä mies tekee työkseen.
Tässähän sen näkee. Minulla on omaakin rahaa. Niin miehiä alkaa heti kiinnostaa. Miksi olen niin onnellinen ja rento. En odota toisilta ihmisiltä mitään.
Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä ihmiset tekevät työkseen. Jos on kiva jutella, huumoria ja hauskuutta ja rento olo. Eiköhän jokainen aikuinen elätä
Apinatkin voidaan kouluttaa. Arvostan kyllä esimerkiksi lääkäreitä. Ja määrätietoisuutta, että opiskelemalla pyrkii elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhusalan sairaanhoitaja kysyy. Ei muut.
Mistä koulusta valmistuu vanhusalan sairaanhoitajia? En ole koskaan edes kuullut sellaisesta ammatista.
t. leikkaussalihoitaja
Eli miehet ketjussa valittaa kun naiset pyrkii hyötymään niistä rahallisesti, mutta ei ole kiinnostuneita naisten ammatista ja taloudesta 🤔. Make it make sense, ukkelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli älykkyytesi on heikkoa, koska et osaa keskustella työpaikoista ja niihin liittyvistä asioista, vaan haluat keskustella vain sinulle riittävistä asioista. Aika monelle aikuiselle työ on hyvinkin keskeinen osa elämää ja siitä keskustelu on täysin luonnollista.
Toki osaan omasta työstäni. Mutta elämässä on paljon muutakin. Mitä älykästä ja kiinnostavaa sanomista keksii siitä hetkestä. Tai maailmantilanteesta tai politiikasta.
Tai vaikka säästä tai kahvilan sisustuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamies ei mielenosoituksellisesti hyväksy tällaisia kysymyksiä. Häneltä saa kysyä, että nieleekö hän mällit tai ottaako kakkoseen. Jotain treffeihin liittyvää.
Ymmärrettävää. Onhan se noloa, jos joutuu sanomaan, ettei ole töissä yhtään missään ja työkokemus 38-vuotiaanakin on vielä 0 päivää.
Työ tai työttömyys ei kerro ihmisestä mitään. Hyvin harva pystyy valitsemaan juuri sen työn joka itseä kiinnostaa, useimmat joutuu menemään sinne mihin sattuvat pääsemään, vaikka se ei olisi yhtään ns. oma ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki osaan omasta työstäni. Mutta elämässä on paljon muutakin. Mitä älykästä ja kiinnostavaa sanomista keksii siitä hetkestä
En hirveästi myöskään tykkää puhua työstäni, kun tiedän, että harva pysyy kärryillä.
Joten en kysy toisten töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki osaan omasta työstäni. Mutta elämässä on paljon muutakin. Mitä älykästä ja kiinnostavaa sanomista keksii siitä hetkestä
Jos säästä puhuminen on sinulle älykästä keskustelua, ymmärrän hyvin, miksi niinkin yksinkertainen asia kuin "mitä teet työksesi" on sinulle ylivoimainen aihe :D
En asuisi samassa osoitteessa ihmisen kanssa, joka ei säännöllisesti poistu kotoa riittävän pitkiksi ajoiksi. Jos seurustelu tapahtuisi omista osoitteista, olisi melko samantekevää kävisikö toinen töissä tai ei ja missä kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Työ tai työttömyys ei kerro ihmisestä mitään. Hyvin harva pystyy valitsemaan juuri sen työn joka itseä kiinnostaa, useimmat joutuu menemään sinne mihin sattuvat pääsemään, vaikka se ei olisi yhtään ns. oma ala.
Ei ehkä ihmisestä itsestään, mutta hänen arjestaan kyllä. Jos ihminen esimerksiksi tekee työtä, jossa matkustetaan 150 päivää vuodessa, en näe meillä yhteistä tulevaisuutta, koska haluan elää perhe-elämää ilman, että olen yh puolet vuodesta. Noin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ensin kannattaa jutella ainakin..
Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä ihmiset tekevät työkseen. Jos on kiva jutella, huumoria ja hauskuutta ja rento olo. Eiköhän jokainen aikuinen elätä itse itsensä.
Mitä tuo tuommoinen..
niinpä.
Samaa ihmettelen: "
Eiköhän jokainen aikuinen elätä itse itsensä.
Mitä tuo tuommoinen vajavaisuus.."?
Todellakin. (..'pullossakasvaneet..') - Kenties.
-
karu Fakta.. (suomi 2024-25) - Tiesithän tämän.
- n.400 000 ihmistä (suomessa 2024-25)
elää perustoimeentuella(kela).
- n.1 000 000 ihmistä (suomessa 2024)
elää eu:n köyhyysrajan (n.1400€/kk, yksinelävä)
alapuolella.
-
Todellakin.. ('mistä tuollainen vajavuus' edes tulee?)
Sä olet jollakin tavalla vajaa. Ja tapailet samanlaisia ihmisiä.