Miksi naiset kysyy heti ensimmäisenä että mitä teet työksesi?
Eihän työllä ole mitään tekemistä treffien kanssa.
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksi eikä kaksi kertaa kun tinderissä mätsi poistuu jos kertoo olevansa hitsaaja 😞
Jotkut naiset on tyhmiä, hyvällä luokkahitsarilla on hyvä palkka ja töitä löytyy.
Mielikuva hitsaajasta on silti juntti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanovat aina, että etsivät rakkautta, mutta usko minua, se on pelkkää puhetta.
Kun kerron, että työskentelen talousjohtajana ja ajan saksalaista luksusautoa, naisten katseet muuttuu. Yhtäkkiä naiset alkaa utelemaan: Ai, mitä firmassa teet? Asutko kalliissa asunnossa? Käytkö ulkomailla usein? Se on aina sama kuvio. Ei kiinnosta, kuka olen ihmisenä. Kiinnostaa vain, mitä voin tarjota.
Treffeillä käyminen on helppoa, kun taskussa on rahaa ja ulkokuori on kunnossa. Naiset hymyilevät, nauravat vitseille, jopa sellaisille, jotka eivät ole hauskoja. Mutta kun ilta päättyy ja hiljaisuus laskeutuu, en voi olla miettimättä: olisivatko he edes katsoneet minuun, jos ajaisin halvalla toyotalla ja asuisin yksiössä lähiössä?
Tiedän vastauksen. Raha tekee minusta mielenkiintoisen, ei persoonani. En syytä naisia, maailma nyt vain toimii niin että naiset viehättyy miehen rahoista ja ulkonäöstä.
😂 Myönnä: tekoälyn rustaama tarina, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne miehetkin kysyy. Perus asioita, kun tutustutaan.
En ikinä kysy eikä kiinnosta naisen työ tai ammatti
Ap
Mikä kiinnostaa?
Naisen luonne ja kiinnostuksen kohteet
Ap
Mä en ainakaan kysy. Ei ole tarvetta. Lähtökohtaisesti jokainen tulee omillaan toimeen.
Määrittää ihmisen markkina-arvon paitsi itselle, myös omalle lähipiirille. Jos on hyvä työ tai muuten vain hyvin rahaa käytössä, saa treffikumppani olla vaikka vähän rumakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas siis, mistä teiltä tulisi kysellä, miehet?
Harrastukset, asumismuoto, lemmikit/perhe, työ, henkilön lähihistoria. Riippuu varmaan miehestä mutta mielipiteitä yhteiskunnaliisiin asioihin.
Sen olen oppinut, etten todellakaan kysy miehen yhteiskunnallisista näkemyksistâ treffeillä vaan jo ennen niitä. Persuhtavat miehet jäävät ilman treffejä.
Parempi ne on kysyä edes siellä treffeillä kun vasta hääyönä. Ei yhdet treffit vielä tarkoita mitään tai ole sitoumus.
Naiset kysyy miehen työtä ja koulutustasoa koska naisia kiinnostaa miehen rahat. Miehen pitää kyetä ostelemaan naiselle kalliita lahjoja merkkipäivinä kuten vuittonin laukku ja pari kertaa vuodessa nainen pitää viedä etelään viiden tähden hotelliin. Naiset rakastaa luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä kiinnostaa?
Ap
No kysy minulta sitten työstäni. Se kertoo paljon luonteestani ja kiinnostuksen kohteistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset, asumismuoto, lemmikit/perhe, työ, henkilön lähihistoria. Riippuu varmaan miehestä mutta mielipiteitä yhteiskunnaliisiin asioihin.
Sen olen oppinut, etten todellakaan kysy miehen yhteiskunnallisista näkemyksistâ treffeillä vaan jo ennen niitä. Persuhtavat miehet jäävät ilman treffejä.
Öö, kait olet tietoinen, että 4B-trendi vaikuttaa vain vasemmistolaisiin miehiin?
Öö, niin, ja oikeistolaiset miehet ei jää ilman treffejä sen takia, kun SINÄ haluat muslimin kotiorjaksi. Kait tajuat, että tuollainen narsistinen asenne tekee naisesta epäkelvon parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan kysy. Ei ole tarvetta. Lähtökohtaisesti jokainen tulee omillaan toimeen.
Minusta ensin kannattaa jutella ainakin puoli - tunti. Siinä selviää, ollaanko samalla aaltopituudella. Lähtökohtaisesti jokainen tapaamani mies on kysynyt ensin, missä olen töissä. Sitten selitän tekemisistäni 15 min. Sen jälkeen ehkä kysyn, mitä mies tekee työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille naisille miehen työ ja koulutus ovat tärkeitä. Ovat pinnallisia ja rahanahneita.
Japanilaiset naiset ei ole ikinä kysynyt ammattiani tai koulutustani. Kysyvät harrastuksista, mielenkiinnonkohteista ja Suomesta baareissa ja yökerhoissa Tokiossa.
Suomalaisten naisten tulisi ottaa mallia japanilaisista naisista. Itsekkin tykkään niistä enemmän.
Jep. Japanilaiset naiset ovat ystävällisiä, mukavia ja seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kysyy miehen työtä ja koulutustasoa koska naisia kiinnostaa miehen rahat. Miehen pitää kyetä ostelemaan naiselle kalliita lahjoja merkkipäivinä kuten vuittonin laukku ja pari kertaa vuodessa nainen pitää viedä etelään viiden tähden hotelliin. Naiset rakastaa luksusta.
Pyydän anteeksi, ettei minua elämässä viihdytä tarpeeksi sinun munien kaivelun katselu sinun itsemurhayksiön saastaisella sohvalla. Pahoittelen pinnallisuuttani.
Miesvihskommentti ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ensin kannattaa jutella ainakin puoli - tunti. Siinä selviää, ollaanko samalla aaltopituudella. Lähtökohtaisesti jokainen tapaamani mies on kysynyt ensin, missä olen töissä. Sitten selitän tekemisistäni 15 min. Sen jälkeen ehkä kysyn, nmitä mies tekee työkseen.
Tässähän sen näkee. Minulla on omaakin rahaa. Niin miehiä alkaa heti kiinnostaa. Miksi olen niin onnellinen ja rento. En odota toisilta ihmisiltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, kait olet tietoinen, että 4B-trendi vaikuttaa vain vasemmistolaisiin miehiin?
Öö, niin, ja oikeistolaiset miehet ei jää ilman treffejä sen takia, kun SINÄ haluat muslimin kotiorjaksi. Kait tajuat, että tuollainen narsistinen asenne tekee naisesta epäkelvon parisuhteeseen?
Persut on tutkitusti vähiten haluttuja treffikumppaneita. Sille on syynsä.
Naisille tärkeintä on status ja raha. Mummelit eivät vaan enää kelpaa himoitsemilleen lentäjille, niin saattavat joutua tyytymään hitsariin, jos nyt niillekään kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä kiinnostaa?
Ap
Etenkin jälkimmäinen noista liittyy hyvinkin olennaisesti ihmisen ammatinvalintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ensin kannattaa jutella ainakin puoli - tunti. Siinä selviää, ollaanko samalla aaltopituudella. Lähtökohtaisesti jokainen tapaamani mies on kysynyt ensin, missä olen töissä. Sitten selitän tekemisistäni 15 min. Sen jälkeen ehkä kysyn, nmitä mies tekee työkseen.
Tässähän sen näkee. Minulla on omaakin rahaa. Niin miehiä alkaa heti kiinnostaa. Miksi olen niin onnellinen ja rento. En odota toisilta ihmisiltä mitään.
Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä ihmiset tekevät työkseen. Jos on kiva jutella, huumoria ja hauskuutta ja rento olo. Eiköhän jokainen aikuinen elätä itse itsensä.
Mitä tuo tuommoinen vajavaisuus on, että ollaan haluamassa toisista jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisille naisille miehen työ ja koulutus ovat tärkeitä. Ovat pinnallisia ja rahanahneita.
Japanilaiset naiset ei ole ikinä kysynyt ammattiani tai koulutustani. Kysyvät harrastuksista, mielenkiinnonkohteista ja Suomesta baareissa ja yökerhoissa Tokiossa.
Suomalaisten naisten tulisi ottaa mallia japanilaisista naisista. Itsekkin tykkään niistä enemmän.
esittää vain 😂
Riippumatta siitä, onko kyseessä mies vai nainen 95% uusista tuttavuuksista kysyy ensimmäisen 10 kysymyksen aikana työpaikasta. Se on täysin normaalia tutustumista.
Säästäkö pitäis jutella? Voihan ammatti kiinnostaa ja mitä noloa siinä on