Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kysyy heti ensimmäisenä että mitä teet työksesi?

Vierailija
09.01.2025 |

Eihän työllä ole mitään tekemistä treffien kanssa.

Kommentit (237)

Vierailija
121/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hakee hitaalle ja eka kysymys on mitä opiskelet? Ei mitään tilannetajua. Kannattaa vastata esimerkiksi, että juristiksi tms. Tulee mielenkiintoinen ilta.

Vierailija
122/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille naisille miehen työ ja koulutus ovat tärkeitä. Ovat pinnallisia ja rahanahneita.

Japanilaiset naiset ei ole ikinä kysynyt ammattiani tai koulutustani. Kysyvät harrastuksista, mielenkiinnonkohteista ja Suomesta baareissa ja yökerhoissa Tokiossa.

Suomalaisten naisten tulisi ottaa mallia japanilaisista naisista. Itsekkin tykkään niistä enemmän.

esittää vain 😂

No nyt on katkera kommentti suomalaiselta naiselta. "Esittää vain" Vaikut todella super onnelliselta naiselta. Oikealta jumalan lahjalta miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ tai työttömyys ei kerro ihmisestä mitään. Hyvin harva pystyy valitsemaan juuri sen työn joka itseä kiinnostaa, useimmat joutuu menemään sinne mihin sattuvat pääsemään, vaikka se ei olisi yhtään ns. oma ala.

No sitten se kertoo sen. Joka kertoo taas jotain muuta. Ja kertoo se sen, mitä sä puuhaat päiväsi, vaikka vihaisitkin sitâ.

En kyllä tajua mikä tuossa kysymyksessä niin triggeröi. Yleensä ihmisen työn löytää googlaamalla joka tapauksessa.

Vierailija
124/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta siitä, onko kyseessä mies vai nainen 95% uusista tuttavuuksista kysyy ensimmäisen 10 kysymyksen aikana työpaikasta. Se on täysin normaalia tutustumista. 

Ihmisen älykkyys tulee ilmi siinä, miten reagoi hetkeen. Osaako keskustella lähes mistä vain? Minulle riittää tämä. Sillä mitä tekee työkseen ei ole väliä. 

Eli älykkyytesi on heikkoa, koska et osaa keskustella työpaikoista ja niihin liittyvistä asioista, vaan haluat keskustella vain sinulle riittävistä asioista. Aika monelle aikuiselle työ on hyvinkin keskeinen osa elämää ja siitä keskustelu on täysin luonnollista. 

Toki osaan omasta työstäni. Mutta elämässä on paljon muutakin. Mitä älykäst

Kyse ei olekaan mistä puhuu vaan miten puhuu. Keksiikö viihdyttävää sanottavaa? Onko kiinnostavan näköinen kun puhuu. Onko hauska? Minusta on usein sanottu, että olen hauska. Tai hyvin ilmeikäs.

Kiinnostavaa. Voin puhua vaikka ikkunasta näkyvästä puusta. Kaurismäkeläisittäin. 

Vierailija
125/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työ tai työttömyys ei kerro ihmisestä mitään. Hyvin harva pystyy valitsemaan juuri sen työn joka itseä kiinnostaa, useimmat joutuu menemään sinne mihin sattuvat pääsemään, vaikka se ei olisi yhtään ns. oma ala.

Työ kertoo ihmisestä hyvinkin paljon. Alkaen siitä, millaista elintasoa voi kuvitella ylläpitävänsä hänen kanssaan. Treffeillä ainakin itse tavoittelen pidempää parisuhdetta tulevaisuudessa ja siinä kohtaa on hyvinkin olennaista, onko toinen ikityötön, minimipalkalla kituuttava, keskiluokkainen vai jotain muuta. 

Vierailija
126/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn ensimmäiseksi sijoitusstrategiaa. 

Vierailija
127/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippumatta siitä, onko kyseessä mies vai nainen 95% uusista tuttavuuksista kysyy ensimmäisen 10 kysymyksen aikana työpaikasta. Se on täysin normaalia tutustumista. 

Ihmisen älykkyys tulee ilmi siinä, miten reagoi hetkeen. Osaako keskustella lähes mistä vain? Minulle riittää tämä. Sillä mitä tekee työkseen ei ole väliä. 

Eli älykkyytesi on heikkoa, koska et osaa keskustella työpaikoista ja niihin liittyvistä asioista, vaan haluat keskustella vain sinulle riittävistä asioista. Aika monelle aikuiselle työ on hyvinkin keskeinen osa elämää ja siitä keskustelu on täysin luonnollista. 

Toki osaan omasta työstäni. M

Kiva jos tuo jotain viihdyttää. Minusta kuulostaa raskaalta. Puhun mieluummin työstä.

Vierailija
128/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten se kertoo sen. Joka kertoo taas jotain muuta. Ja kertoo se sen, mitä sä puuhaat päiväsi, vaikka vihaisitkin sitâ.

En kyllä tajua mikä tuossa kysymyksessä niin triggeröi. Yleensä ihmisen työn löytää googlaamalla joka tapauksessa.

Ei todellakaan löydä googlaamalla edes suurimman osan työpaikkaa. Ei kaikki jaa kaikkea someen. 

Vierailija
129/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oteta tuloja tai raha-asioita nyt huomioon, niin käymmehän me peruskoulua ensin 9 vuotta, sen jälkeen moni esim. lukion, sitten moni jatko-opiskelee 4-6 vuotta päälle. Tämä kaikki, että pääsisi töihin. Sitten sitä työtä tehdään yleensä n. 40h viikossa.

Lienee siis ihan oleellista kysyä työstä, kun se on yksi keskeisimmistä asioista elämässämme.

Vierailija
130/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ensin kannattaa jutella ainakin..

Tässähän sen näkee. Minulla on omaakin rahaa. Niin miehiä alkaa heti kiinnostaa. Miksi olen niin onnellinen ja rento. En odota toisilta ihmisiltä mitään. 

Minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä ihmiset tekevät työkseen. Jos on kiva jutella, huumoria ja hauskuutta ja rento olo. Eiköhän jokainen aikuinen elätä itse itsensä. 

Mitä tuo tuommoinen..

niinpä.

Samaa ihmettelen: "

Eiköhän jokainen aikuinen elätä itse itsensä. 

Mitä tuo tuommoinen vajavaisuus.."?

Todellakin. (..'pullossakasvaneet..') - Kenties.

-

karu Fakta.. (suomi 2024-25) - Tiesithän tämän.

- n.400 000 ihmistä (suomessa 2024-25)

No voihan. Ei sekään haittaa, jos ihminen ei ruikuta tai vaadi. Elää omilla rahoillaan. 

Vierailija
131/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisille naisille miehen työ ja koulutus ovat tärkeitä. Ovat pinnallisia ja rahanahneita.

Japanilaiset naiset ei ole ikinä kysynyt ammattiani tai koulutustani. Kysyvät harrastuksista, mielenkiinnonkohteista ja Suomesta baareissa ja yökerhoissa Tokiossa.

No miksi ne sitä kyselisikään, kun ne ei sinusta itselleen puolisoa haluakaan.  Japsit on kohteliaita ja pysyttelee neutraaleissa aiheissa ja teeskentelee olevansa kiinnostuneita.  Niillä on aina hymy päällä, koska niin pitää olla.  Se on se kuuluisa "japanilainen hymy, " joka ei kerro hituakaan siitä, mitä se ihminen oikeasti ajattelee.  Tärkeintä on, että kasvoja ei menetä eikä sitä saa joutua keskustelukumppanikaan menettämään.  

Oikeasti ne haluaa miehen, jolla on rahaa ja paljon rahaa.  Siksi siellä miehet tekeekin työtä lähes yötä päivää.  Se on siellä normaalia.  Jos kerran siellä käyt, sun pitäisi se kyllä tietää.

Vierailija
132/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kelpaa aivan mikä tahansa mies, kunhan sillä on rahaa. Sillä mikään ei kiihota naista niin kuin raha.

Vierailija
133/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä oon ihan tavallinen mies. Teen töitä, elän omilla ehdoillani ja yritän aina olla hyvä ihminen toisille. En ole rikas enkä mikään ulkonäkönsä perusteella huomiota herättävä, mutta mulla on sydän paikallaan, ja osaan arvostaa niitä pieniä asioita elämässä. Oon huomannut, että monet naiset tuntuvat etsivän jotain tiettyä statusta, ulkonäköä tai muuta sellaista, mitä mä en voi tarjota. Se tuntuu joskus kurjalta, koska tuntuu, ettei pelkällä hyvällä luonteella pärjää tässä maailmassa. Mutta ehkä jonain päivänä löydän jonkun, joka näkee asiat eri tavalla.

Vierailija
134/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kelpaa aivan mikä tahansa mies, kunhan sillä on rahaa. Sillä mikään ei kiihota naista niin kuin raha.

Näin se on. Siksi sinä ja muut palstaulit olette ikuisesti yksin ja inisette katkerina vauvapalstalla, kun ette naista saa. 

Vierailija
135/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään, ettei nyt napsahda kohdalle joku täysluuseri

Vierailija
136/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oteta tuloja tai raha-asioita nyt huomioon, niin käymmehän me peruskoulua ensin 9 vuotta, sen jälkeen moni esim. lukion, sitten moni jatko-opiskelee 4-6 vuotta päälle. Tämä kaikki, että pääsisi töihin. Sitten sitä työtä tehdään yleensä n. 40h viikossa.

Lienee siis ihan oleellista kysyä työstä, kun se on yksi keskeisimmistä asioista elämässämme.

Ei minusta. Ihmisen päältä myös näkee, jos on menestynyt. Mitä menestyneempi, sen vähemmän ihmiset puhuvat töistään. Tai haluavat puhua tuntemattomille. Duunarit pälättävät työstään. 

Vierailija
137/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan perus puheenaihe? Multa sukulaiset kysyy juhlissa että missä nyt työskentelen/asun/opiskelen, vaikkei millään noista ole mitään tekemistä pikkuserkun lapsen ristiäisten kanssa. 

Vierailija
138/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä oon ihan tavallinen mies. Teen töitä, elän omilla ehdoillani ja yritän aina olla hyvä ihminen toisille. En ole rikas enkä mikään ulkonäkönsä perusteella huomiota herättävä, mutta mulla on sydän paikallaan, ja osaan arvostaa niitä pieniä asioita elämässä. Oon huomannut, että monet naiset tuntuvat etsivän jotain tiettyä statusta, ulkonäköä tai muuta sellaista, mitä mä en voi tarjota. Se tuntuu joskus kurjalta, koska tuntuu, ettei pelkällä hyvällä luonteella pärjää tässä maailmassa. Mutta ehkä jonain päivänä löydän jonkun, joka näkee asiat eri tavalla.

Hyvä luonne on suhteellinen käsite. Ehkä se luonteesi ei ole ihan niin hyvä kuin kuvittelet. Itse ainakin ajattelen, että hyväluontoinen ihminen ei hauku naisia vauvapalstalla. 

Vierailija
139/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hakee hitaalle ja eka kysymys on mitä opiskelet? Ei mitään tilannetajua. Kannattaa vastata esimerkiksi, että juristiksi tms. Tulee mielenkiintoinen ilta.

Mikä olis hyvä eka kysymys? Minusta tuo on aika neutraalia tanssiessa jutustelua, opiskelijaikäiset kysyvät toisiltaan ja kaikki mielellään kertovat opinnoistaan

Vierailija
140/237 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan kysy(isi), mutta en pääse treffeillekään koskaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi