Miksi naiset kysyy heti ensimmäisenä että mitä teet työksesi?
Eihän työllä ole mitään tekemistä treffien kanssa.
Kommentit (237)
Työ tai työttömyys ei kerro ihmisestä mitään.
Minulta kysyi yksi toinen nuori mies nakkikioskilla saman asian ensimmäisenä kysymyksenään pari viikkoa sitten. Koskee molempia sukupuolia.
naisille mies on elintason nostaja, eli rahaa pitää olla enemmän kuin naisella
No mulla ainakin kiinnostas. Varmasti kiinnostas mun työ myös,koska teen 3 vuorotyötä. Muuten ihmettelisi miks en vastaa, no mä nukun koko päivän.
Kertoo naisesta heti kaiken, tuo on viimeinen kysymys jonka kuuntelen naiselta, good bye!
Niin ne miehetkin kysyy naisilta. Työ nyt vaan on niin iso asia ihmisten elämää, ja kyllähän alanvalinta myös kertoo usein ihmisestä jotain.
Ei yksi eikä kaksi kertaa kun tinderissä mätsi poistuu jos kertoo olevansa hitsaaja 😞
Vierailija kirjoitti:
Työ tai työttömyys ei kerro ihmisestä mitään.
Kyllä kertoo ja todella paljon.
Eivät kysy työstä, vaan kyselevät pankkitilin saldoa. Kaikki samanlaisia rahan perässä juoksijoita. Todellisia korppikotkia. Kyllästyin siksi naisiin ja ryhdyin homoksi.
- Pekka
Sain potkut töistä ja häätö asunnosta tulossa. Velkoja on ja luottotiedot menneet. Voitko auttaa. Tykkään susta. Oot ihan kiva.
Yhtä mainio avaus kuin "käytsä usein täällä" paitsi että toi on viaton smalltalk-aloitus, työpaikasta utelemisen taustalla on rahatilanteesta urkkiminen. Mut noin hyvin samalla levelillä omaperäisyydessä.
kertoo arvoista ja elämänhallinnasta
Se on kiertoilmaisu kun kysytään lompakon paksuutta.
Naisia kiinnostaa miehessä vain raha ja rahan perässä on jokainen joka ensimmäisenä kysyy työtä että pystyy arvoimaan miehen tuloja on riittävät naiselle
Jotta voivat profiloida sinua. Samasta syystä kun sinä kysyt häneltä hänen asioistaan.
Eli kahvista pitäis puhua? Vai millä asialla on tekemistä treffien kanssa?
En minä ainakaan kysy