Kuninkaalliset naiset
Tästä taas riidan aihetta. :)
Minusta esim. Ruotsin prinsessa Sofia, joka on ihan tavis, kantaa nykyään itseään todella arvokkaasti. Joku Fergie vaikuttaa paljon "rahvaanomaisemmalta kuin Sofia, vaikka on kai jonkin tason aatelinen ja ex-prinsessa. Ei ole noussut kusi päähän kuten esim. Meghanilla. Sofia ja miehensä näyttävät sopivan hyvin yhteen.
Yrmeä Princess Royal Anne on myös jotenkin vakuuttava. Mutta prinsessa Stephanien kauneus on liioiteltua, hänen kauneutensa on karkeaa. Samoin Carolinen tyttäreltä Charlottelta puuttuu isoäidin, Gracen, klassinen kauneus. Grace oli aatelinen ulkonäöltään vaikkei syntyperältään. :)
Ja kyllä Catherine hyvin hoitaa kuninkaallisen käytöksen ja viban.
Kenestä naispuolisesta kuninkaallisesta te pidätte? Tai ette pidä?
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne, Sophie ja Catherine on mun suosikkeja brittihovista. Sarahkin on ihan ok.
Ruotsin hovissa Sofia tosiaan on edukseen. Ehkä se johtuu siitä, että tyytyy olemaan hiljaa taustalla nättinä.
Norjan hovista Ingrid.
Tanskan hovista Mary. Margareetasta en oikein ole koskaan niin tykännyt.
Monaco ei ole minusta hovi ollenkaan.
Espanjan hovista ne tytöt on parhaita.
Oliko se Maxima Hollannin vai Belgian hovista? Siinä on näyttävä nainen myös ja tytär Amanda vaikka on vähän liian pulska.
Maximan tyttärellä Amalialla on hieman pulska isä, joten ehkä taipumus siihen on tullut isältä. Vanhin tytär on joka tapauksessa hauskan ja reippaan näköinen.
Jep. Se nimi tosiaan olikin Amalia eikä Amanda kuten muistin.
Pitäisikö hänen sairastua Viktorian tai Dianan tai Katen lailla, jotta hän olisi riittävän laiha? Terve nuori nainen, harrastaa ratsastusta ja kauniskin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne, Sophie ja Catherine on mun suosikkeja brittihovista. Sarahkin on ihan ok.
Ruotsin hovissa Sofia tosiaan on edukseen. Ehkä se johtuu siitä, että tyytyy olemaan hiljaa taustalla nättinä.
Norjan hovista Ingrid.
Tanskan hovista Mary. Margareetasta en oikein ole koskaan niin tykännyt.
Monaco ei ole minusta hovi ollenkaan.
Espanjan hovista ne tytöt on parhaita.
Oliko se Maxima Hollannin vai Belgian hovista? Siinä on näyttävä nainen myös ja tytär Amanda vaikka on vähän liian pulska.
Maximan tyttärellä Amalialla on hieman pulska isä, joten ehkä taipumus siihen on tullut isältä. Vanhin tytär on joka tapauksessa hauskan ja reippaan näköinen.
Jep. Se ni
Ylipaino ei ole terveellistä.
Tämä on asia, josta minä olen valmis riitelemään. Amalia uusimmissa kuvissa ei näytä yhtään ylipainoiselta, ja vaikka olisikin, jokaisen olisi syytä pitää huolta omasta painostaan ennemmin kuin morkata tulevaa kuningatarta.
Hollannin Catharina-Amalia on pyöreähkö, ja on kai itsekin ollut sitä mieltä että on lihava, kun on laihduttanut, minkä ainakin minä huomaan.
Komea nainen on, ihan kauniskin laitettuna, ja pituutta varmaan liki 180cm, kun vanhemmatkin ovat isokokoisia.
Maxima on ihana. Hieman samaa näköä kiinteistönvälittäjä, vai mikä se tällä hetkellä sitten onkaan, Kaisa Liskin kanssa. Ruskeat silmät ja vaaleahko (vaikka värjätty) tukka on aina kiva yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Hollannin Catharina-Amalia on pyöreähkö, ja on kai itsekin ollut sitä mieltä että on lihava, kun on laihduttanut, minkä ainakin minä huomaan.
Komea nainen on, ihan kauniskin laitettuna, ja pituutta varmaan liki 180cm, kun vanhemmatkin ovat isokokoisia.
Maxima on ihana. Hieman samaa näköä kiinteistönvälittäjä, vai mikä se tällä hetkellä sitten onkaan, Kaisa Liskin kanssa. Ruskeat silmät ja vaaleahko (vaikka värjätty) tukka on aina kiva yhdistelmä.
Se, että on laihtunut, ei tarkoita että on laihduttanut tai että olisi pitänyt itseään lihavana. Nuorilla paino voi nousta pituuskasvun päätyttyä ja sitten tasoittua. Normaalia kaikki.
Mä en totu Camillaan, en sitten millään. Jotenkin hänessä ei ole hitustakaan kuninkaallista vibaa, on ihan kuin sellainen satujen vaihdokas, aivan väärä henkilö siihen missä on. Kruunajaisissa näytti siltä kuin tavis brittitäti olisi tempaistu siihen jostain, pistetty ykköset päälle ja lyöty kruunu päähän että poseeraa nyt näissä, ja täti vaan miettii että milloin hemmetissä mä pääsen tästä röökille.
Ja Meghan. Kiva tyyli vaatteissa ja asusteissa ja siinäpä se hyvä sitten olikin. Ei koskaan pystynyt peittämään suunnatonta hinkuaan tulla uudeksi Dianaksi, maailmankuuluksi ja koko maailman rakastamaksi megatähdeksi. Tavoitteli sitä liian läpinäkyvästi ja ahneesti, jäi jopa valehtelusta kiinni siinä tuoksinassa ja pieleenhän se meni. Kaikki kostautui, tuloksena vain sekavaa soppaa ja lopulta pannukakku. Sittenhän hän alkoikin hillotehtailijaksi, luontevana jatkumona. No, ei hän tyhjin käsin jäänyt, sai sentään Dianan perintökoruja ja eipä ihan vähäisimpänä, lapsenlapset. Ja prinssikin ainakin toistaiseksi vielä menossa mukana.
Walesin prinsessa Catherinessa sen sijaan on sitä jotain, kuninkaallista vibaa. Samalla tavalla kuin Dianassa oli aikoinaan. Sellainen aito tähtiloisto jota ei voi teeskennellä, joillakin se on, aluksi ehkä vain pienenä kipinänä ja kasvaa siitä sitten kunnon loistoksi ajan mittaan, oikeassa ympäristössä. Monacon Grace tulee mieleen myös tässä yhteydessä. Ja Ruotsin Victoria.
Sophie täytti just 60 vuotta. Onko hän nyt Edinburgin herttuatar vai mikähän se titteli nyt olikaan. Katsoitteko niitä kuvia? Mitä tykkäsitte?
Mun mielestä musta väri ei sovi Sophielle ollenkaan. Siinä kuvassa missä hän istui ikkunalaudalla mustassa poolossa ja valkoisessa hameessa, niin hän näytti kovin vanhalle ja väsyneelle. Ne muut kuvat olivat paljon onnistuneempia. Sophiehan on aika nätti yhäkin. Hillitty ja tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Mä en totu Camillaan, en sitten millään. Jotenkin hänessä ei ole hitustakaan kuninkaallista vibaa, on ihan kuin sellainen satujen vaihdokas, aivan väärä henkilö siihen missä on. Kruunajaisissa näytti siltä kuin tavis brittitäti olisi tempaistu siihen jostain, pistetty ykköset päälle ja lyöty kruunu päähän että poseeraa nyt näissä, ja täti vaan miettii että milloin hemmetissä mä pääsen tästä röökille.
Ja Meghan. Kiva tyyli vaatteissa ja asusteissa ja siinäpä se hyvä sitten olikin. Ei koskaan pystynyt peittämään suunnatonta hinkuaan tulla uudeksi Dianaksi, maailmankuuluksi ja koko maailman rakastamaksi megatähdeksi. Tavoitteli sitä liian läpinäkyvästi ja ahneesti, jäi jopa valehtelusta kiinni siinä tuoksinassa ja pieleenhän se meni. Kaikki kostautui, tuloksena vain sekavaa soppaa ja lopulta pannukakku. Sittenhän hän alkoikin hillotehtailijaksi, luontevana jatkumona. No, ei hän tyhjin käsin jäänyt, sai sentään Dianan peri
Niinpä, Camilla on ikuinen Rottweiler joksi Diana sen nimitti.
Meghan on tyrkky ja liitto päättyy vielä eroon.
Mä tykkään Camillasta. Se on ihan ok. Hoitaa hommansa ihan hyvin. Ei se minun suurin suosikkini ole mutta mä kun en koskaan tykännyt Dianasta niin mua ei haittaa, että Camilla vetää nyt kuningattaren roolia.
Jännä miten toinen nainen onkin suuri sankari, kun pettämisen ansiosta pääsee kuningattareksi.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten toinen nainen onkin suuri sankari, kun pettämisen ansiosta pääsee kuningattareksi.
Charlesin ja Dianan avioliitto oli traaginen virhe. Mutta eikö elävät ihmiset voi kuitenkin mennä elämässään eteenpäin?
Camilla edustaa ihan hyvin. Just katsoin instassa kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Camilla edustaa ihan hyvin. Just katsoin instassa kuvia.
Jep.
Kruunu olisi pitänyt antaa suoraan Willille ja Katelle.
Nykyiset eivät ansainneen noita titteleitä, varsinkaan Camilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charlesin ja Dianan avioliitto oli traaginen virhe. Mutta eikö elävät ihmiset voi kuitenkin mennä elämässään eteenpäin?
Tällä tavalla ei jostain syystä ajatella avionrikkojista, jos he ovat taviksia. Pirkko oli pitkään toinen nainen kun Pertsa petti vaimoaan, mutta olihan se Pertsan liitto Irma-Inkerin kanssa traaginen virhe. Eikö voitais katsoa jo eteenpäin? Näinkö tosiaan menee?
Katsoin Kalle Kustaasta dokumentin ja se mies on kyllä todella pihalla ja tyhmä. Nuorempana kiinnosti lähinnä playboyhommat. Silvian täytyy olla älykäs, koska isän puolelta ei ole Viktoria älyä saanut. Carl-Philip vaikuttaa symppikseltä, mutta ei penaalin terävin kynä hänkään, Sofia on lähinnä herttainen. Maddesta tulee kunnon bitch-vibat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate on kulunut ja liikaa esillä, ei tarjoa mitään arvaamatonta ja uutta, aina samaa irvistysnaurua ja hyvin menee-showta.
Liikaa esillä? Vuosi sitten alkoi kuukausia kestävä huuto kun ei näkynyt eikä kuulunut missään. Miksi muuten tulevan kuningattaren pitäisi tehdä jotain arvaamatonta ja uutta? Minusta hän vaikuttaa reippaalta ja monesta asiasta kiinnostuneelta/montaa asiaa harrastavalta ystävälliseltä naiselta. Hyvin on nykyisen ja tulevan roolinsa sisäistänyt, ei aiheuta skandaaleja (paitsi mainitun ketjun kiihkoiljoiden päässä), hyvin rédustaa kuningashuonetta ja on varsin pidetty.
Olihan Catherinesta ne kuvat yläosattomissa bikineissä. En ymmärtänyt silloin enkä ymmärrä vieläkään, miksi pitää riisua se yläosa tuossa asemassa, vaikka sitten yksityisellä huvilalla, kun tietää että paparazzeja on joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ja Meghan. Kiva tyyli vaatteissa ja asusteissa ja siinäpä se hyvä sitten olikin. Ei koskaan pystynyt peittämään suunnatonta hinkuaan tulla uudeksi Dianaksi, maailmankuuluksi ja koko maailman rakastamaksi megatähdeksi. Tavoitteli sitä liian läpinäkyvästi ja ahneesti, jäi jopa valehtelusta kiinni siinä tuoksinassa ja pieleenhän se meni. Kaikki kostautui, tuloksena vain sekavaa soppaa ja lopulta pannukakku. Sittenhän hän alkoikin hillotehtailijaksi, luontevana jatkumona. No, ei hän tyhjin käsin jäänyt, sai sentään Dianan peri
Älä höpötä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Kalle Kustaasta dokumentin ja se mies on kyllä todella pihalla ja tyhmä. Nuorempana kiinnosti lähinnä playboyhommat. Silvian täytyy olla älykäs, koska isän puolelta ei ole Viktoria älyä saanut. Carl-Philip vaikuttaa symppikseltä, mutta ei penaalin terävin kynä hänkään, Sofia on lähinnä herttainen. Maddesta tulee kunnon bitch-vibat.
Ei se Victoriakaan ole perinteisessä mielessä älykäs, mutta hän on ahkera ja miellyttävä sekä huumorintajuinen ja hyvä ihmisten kanssa. Ei näytä koskaan kyllästyneeltä ja yrmeältä kuten isänsä.
Jep. Se nimi tosiaan olikin Amalia eikä Amanda kuten muistin. Amalia olisi aikamoinen kaunotar, jos olisi hitusen hoikempi vaikka tosi nätti on noinkin.