Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät poistata kasvoissa olevia isoja luomia?

Vierailija
09.01.2025 |

Puhun nyt siis isoista luomista, sellaisista ihosta jopa sentin korkuisista palleroista. Eikö olisi parempi poistattaa ne?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset ei tajua miten oksettavilta tuollaiset näyttää. Saa pois laserilla ilman arpia. Muutaman satasen kustantaa yksityisellä. 

Anna hyvä ihminen raha, käydään poistattamassa ?

Ei vaan sinä menet töihin josta saat palkkaa ja sitten maksat sen yksityisen plastiikkakirurgin.

Itse en kyllä maksa jos itseäni ei häiritse. 

Vierailija
102/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysäisin The Lookista luomen poistoa, yllätyin että eivät teekään niitä. Tai sitten tekevät mutta kieltäytymisen syynä oli riskialtis paikka kasvoissa. Ei sitten tullut muualta kysyttyä. Kai se oli joku mielenhäiriö kun en yleensä kuukausiin edes ajattele koko luomea. Niin tottunut siihen etten oikeastaan ikinä kiinnitä siihen mitään huomiota edes meikatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaluomi? Vai mistä on kyse.

Vierailija
104/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chchischu

Vierailija
105/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Kiinassa tuovat hyvää onnea,varsinkin jos luomesta kasvaa karvoja.

Mitäs onnea ne ovat tuoneet? Antaisitko esimerkkejä kiitos.

Vierailija
106/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö minut tänään? No voi voi. Koita pärjäillä. Tsemppiä! 

Vierailija
107/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minussa on satoja sellaisia tummanruskeita koholla olevia luomia, ei tulisi mieleenkään alkaa niitä poistattamaan. Sanoin jo lapsena ylpeänä ihmisille jotka niistä kommentoi, että mä olenkin pilkullinen ihminen, ja ajattelin että se on hienompaa olla pilkullinen kuin tasavärinen.

Yök. Ei yhtään hienoa vaikka niin kuvittelet.

No kuules yököttelijä.. mitä itse vastaavassa tilanteessa tekisit? Jos sinulla olisi satoja luomia ympäri kehoa, poistattaisitko ne kaikki? Tarvitsisit siihen lottovoiton, että saisit maksettua sen plastiikkakirurgille. Vai tekisitkö itsa*rin, kun et pystyisi elää mitenkään asian kanssa, kun ei ole tarpeeksi rahaa?

Vierailija
108/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpi ei voi olla rumempi kuin luomi. Minulta on poistettu luomi kasvoista, eikä mitään näkyvää arpea ole. 

Vierailija
109/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa poistattaa plastiikkakirurgilla eikä yleis/ihotautilääkärillä niin saa esteettisempää jälkeä. Toki maksaakin sitten enemmän.

Voi voi kun pääsette "aikuiseen" ikään, niin ei ole arvilla merkitystä. Itse otan miljoona kertaa mielummin arven kuin röpelöisen tai ison karvaisen luomen. Hyi hitto. Kroppa ei kenelläkään pysy virheettömänä ja arvet sitä paitsi haalistuvat ja tasaantuvat ajan myötä, luomet päin vastoin. Ja omaan hyvinvointiin - jopa se ulkonäkö  on osa omaa hyvinvointia - käytetty raha ei ole turhamaisuutta. Aika surutta suomalaiset syytävät rahaa viinaan, tupakkaan ja muihin täysin turhiin huvituksiin, siitä voisi äkkiä säästää luomenpoistosumman.

Vierailija
110/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää arpi ja huonossa tapauksessa kuoppa. 

Ja jos jäädytetään, niin jää vitivalkoinen läiskä. Näin minulle jäi, kun luomi oli niin lähellä silmää, että ei voitu muulla tavalla poistaa.

Mä olen jäädyttänyt itse aika monet rasvapatit ja luomet iholta ja otan mielummin ne läiskät. Ne myös haalistuvat ajan myötä, kun olen muutenkin vaaleaihoinen. Olen erittäin tyytyväinen, että tuli "eksperimentoitua" eikä ole enää patteja kasvoissa eikä paria kohoavaa luomea.

Vierailija
111/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten joku ääliö ihmettelee vauvalla, miksi ihmisillä on naamassa arpia, vaikka ne on kamalan näköisiä. 

Eikä  jää kamalia arpia. Laserilla saa arven  pois jos häiritsee. Minä ainakaan en katselisi naamassa mitään patteja  🙄

Kyllä niistä jää arvet. Mulla on korvan alapuolella 5cm pitkä arpi, kun poistivat kaksi luomea. Samoin kaksi arpea huulten ympärillä, kun poistettu luomet kun olin 12v 

Tietty riippuu siitä kuka ne poistaa. Plastiikkakirurgit osaavat poistaa kauniisti luomet, ettei jää arpia. 

Hyvin harva - siis HYVIN HARVA jos yksikään - suomalainen on niin kaunis tai komea, että sitä arpi rumentaisi. Hah hah teidän arpikauhullenne! :D

Vierailija
112/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää arpi ja huonossa tapauksessa kuoppa. 

Vähemmän se näkyy, kuin sellainen karvainen peikon päälaki naamassa.

Jep. Mieluummin se kuoppa kuin joku kesken jäänyt sikiö naamassa.

Kuolen nauruun............ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
113/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aikanaan luulin, että ruman luomen sanominen kauneuspilkuksi oli vitsi. Sitten kävi ilmi, että osa oikeasti kuvittelee luomen tekevän heistä kauniimpia. Makunsa kullakin.

Vierailija
114/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon poistanut luomiani ihan itse.

Sama. Kokeilin pienellä riskillä ja eivät ole uusiutuneet. Arvet kyllä jäi. Ja en siis veitsellä leikaten, vaan muulla konstilla.

Vierailija
115/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on taipumus kehittää keloideja (kohoarpia). Kiva sitten, kun naama on täynnä niitä luomien sijaan. Olet maksanut tonneja siitä, ettei mikään muuttunut.

Vierailija
116/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on taipumus kehittää keloideja (kohoarpia). Kiva sitten, kun naama on täynnä niitä luomien sijaan. Olet maksanut tonneja siitä, ettei mikään muuttunut

Eikös keloidit ole lähinnä tummaihoisten ongelma. Ei siis koske suomalaisia. 

Vierailija
117/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin kitalaesta luomi joka tuntui kohoumana. No siitä on kai pari vuotta, ja taas tuntuu kohouma kitalaessa. Se on vaaraton joten ei tarvi enää poistaa. 

Kasvaako luomet noin nopeasti takaisin?

Vierailija
118/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan maksa muutamaa satasta. Ison, syvälle menevän luomen poistaa kirurgi. Maksaa tonnej

Eikä maksa! Harvempi menee syvälle 

Tavallisen poistaa ihan tavallinen lääkäri yksityisellä  vastaanotolla. Minä leikkasin itse yhden itseltäni 

Vierailija
119/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä voisi itse kuristaa jollakin siimalla tai narulla, samoin kuin peräpukamat.

Ei kai pukamiakaan saa itse puristella. Edelliseltä esimieheltä ne kuulemma hirtettiin, mutta kasvoi takaisin pebaan. Vähän niinkuin luometkin voi kasvaa takaisin.

Kyllä voi hirttää vaikka hiuksella, tai vaikka ohuella ongensiimalla. Minä hirtin  ex mieheltäni. Ei tulleet takaisin 

Vierailija
120/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvoissa aika näkyvä luomi. Ei hirveän iso, mutta kyllä sen huomaa. Ei häiritse itseäni yhtään, eikä onneksi ole häirinnyt muitakaan normaaleja ihmisiä tässä viidenkymmenen elinvuoteni aikana. Töissä olen esillä, miehiä on riittänyt, ystäviäkin on aina ollut. Onneksi en siis okseta ainakaan aivan kaikkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi