Miksi jotkut eivät poistata kasvoissa olevia isoja luomia?
Puhun nyt siis isoista luomista, sellaisista ihosta jopa sentin korkuisista palleroista. Eikö olisi parempi poistattaa ne?
Kommentit (127)
Vanha sanonta tai uskomus kuuluu, että jolla on kasvoissa luomia, niin ei tule koskaan rikkaaksi. Joku sanoi, että sä et tule koskaan rikkaaksi kun sullakin on noita luomia kasvoissa. Itselläni pari pientä jotka aion poistattaa kerralla vaikka eivät nyt mitenkään häiritseviä. Oletteko kukaan katsonut tlc:ltä ohjelmaa jossa poistetaan luomia ja patteja?
Kysyisit mieluummin miksi ihmiset ottavat ylen määrin tatuointeja !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä pystyy poistamaan työterveyden kautta. Ei maksa mitään. Yksi exä kävi poistattamassa opiskelijoiden terveydenhuollon kautta. Ei maksanut mitään.
Ei meidän työterveys poista. Vaikk meillä saa 3 x erikoislääkäriä per vuosi. Luomet kun eivät liity työkykyyn.52
No teillä on sitten valitettavasti suppeampi työterveyssoppari. Meillä on sen verran laaja, että jopa gynekologinen tutkimus kuuluu siihen.
Olen töissä teollisuudessa.
Ohikulkija ja ohi teeman. Nauratti tää puheenvuoro kovasti, että nyt löyty uusi v*ttuilun taso. Sitten naurultani luin uudestaan ja äh, oma lukuvirhe.
"olen töissä todellisuudessa".
Isot luomet naamassa ovat kyllä häiritseviä. Itse en voi kuin tuijottaa niitä inhon vallassa ja kasvot ja koko ihminen jäävät ihan sivuosaan. Vievät aivan liikaa huomiota.🤢
Vierailija kirjoitti:
Vesku Loirilla oli kasvot täynnä isoja näppylöitä. Toi vaan lisää karismaa.
No ei todellakaan tuonut. Mä en pystynyt katsomaan sitä. Kanava vaihtui.
Suurin osa hyväksy itsensä semmoisena kuin on niin kun selvästikään sinä et ja kaikki ei ole läheskään noin pinnallisia ja ulkonäkö keskeisiä niin kuin hyvin moni nainen on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää arpi ja huonossa tapauksessa kuoppa.
Vähemmän se näkyy, kuin sellainen karvainen peikon päälaki naamassa.
Jep. Mieluummin se kuoppa kuin joku kesken jäänyt sikiö naamassa.
Ei ole varaa poistaa. Poistaisin heti jos olisi.
Vierailija kirjoitti:
Koska luomen poisto kasvoista maksaa vähän yli 1500 e.
Eikä maksa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset ei tajua miten oksettavilta tuollaiset näyttää. Saa pois laserilla ilman arpia. Muutaman satasen kustantaa yksityisellä.
Siinähän oksentelet jos olet noin vajacci. En varmasti poistata eikä todellakaan ole rahasta kiinni.
Totta. Ketä kiinnostaa muiden mielipiteet?
Vierailija kirjoitti:
Isot luomet naamassa ovat kyllä häiritseviä. Itse en voi kuin tuijottaa niitä inhon vallassa ja kasvot ja koko ihminen jäävät ihan sivuosaan. Vievät aivan liikaa huomiota.🤢
Mulla sama. Näin vuosien jälkeen erään naispuolisen sukulaisen. Hänelle oli kasvanut naamaan isoja ihon värisiä pallukoita, ja leuassa olevista pallukoista kasvoi karvoja. Ei jäänyt edes mieleen mistä juttelimme, sillä minä näin vain ne karvaiset isot luomet.
Vierailija kirjoitti:
Molemolemolemolemolemole... mole... mole.... mole.
Raha. Tarjoudutko maksamaan? Ei tehdä julkisella puolella jollei ole terveysriski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemolemolemolemolemole... mole... mole.... mole.
😅🙈
Vierailija kirjoitti:
Raha. Tarjoudutko maksamaan? Ei tehdä julkisella puolella jollei ole terveysriski.
Kokeilepa sanoa, että aina vahingossa raapaiset sitä ihoa pestessä tai kuivatessa. Tai joku muu valkoinen valhe.
Tai sitten ilmoittaudut Go fund me -sivustolle. Joku muu osaa varmaan neuvoa paremmin miten se toimii.
Eikö niitä voisi itse kuristaa jollakin siimalla tai narulla, samoin kuin peräpukamat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sitten joku ääliö ihmettelee vauvalla, miksi ihmisillä on naamassa arpia, vaikka ne on kamalan näköisiä.
Ei todellakaan jää mitään arpia jos oikealla kirurgilla käy leikkauttamassa eikä jossain halpamaassa missä kaikki menee pieleen.
Voi jäädä jos on keloidiarpitaipumus. Ihan "oikealla kirurgilla" tehdystä poistosta voi jäädä keloidi (koholla oleva) arpi. Vastuunsa tuntevat lääkärit varoittavat tästä, jos keloiditaipumus on tiedossa tai jos vaikka potilaassa näkyy aikaisempia keloidiarpia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä voisi itse kuristaa jollakin siimalla tai narulla, samoin kuin peräpukamat.
Toi toimii vain varsiluomiin
Vähemmän se näkyy, kuin sellainen karvainen peikon päälaki naamassa.