Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät poistata kasvoissa olevia isoja luomia?

Vierailija
09.01.2025 |

Puhun nyt siis isoista luomista, sellaisista ihosta jopa sentin korkuisista palleroista. Eikö olisi parempi poistattaa ne?

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä voisi itse kuristaa jollakin siimalla tai narulla, samoin kuin peräpukamat.

Ei kai pukamiakaan saa itse puristella. Edelliseltä esimieheltä ne kuulemma hirtettiin, mutta kasvoi takaisin pebaan. Vähän niinkuin luometkin voi kasvaa takaisin.

Vierailija
82/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot luomet naamassa ovat kyllä häiritseviä. Itse en voi kuin tuijottaa niitä inhon vallassa ja kasvot ja koko ihminen jäävät ihan sivuosaan. Vievät aivan liikaa huomiota.🤢

miten voit olla noin ällö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi kieltäytyä. Jos vaikkapa korvasta pitäisi poistaa. Koska se kuulemma vaatii tilalle muualta kudosta. Mutta luulen ettei välttämättä. Arpeen osalle kasvaa kudosta tai korvassa alempana voi olla kudosta, jos korvalehti on suurempi kuin toinen.

Vierailija
84/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi poistaa ihonmyötäisen litteän pigmenttiläiskän? 

Vierailija
85/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan maksa muutamaa satasta. Ison, syvälle menevän luomen poistaa kirurgi. Maksaa tonneja.

Minulta on poistanut plastiikkakirurgi yksityisellä kaksi luomea kasvoista eikä se tonneja maksanut. Useamman satasen kyllä, en muista tarkkaan paljonko kun on jo vuosia aikaa. Liekö sitten hinnat nousseet niin paljon?

Vierailija
86/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Kiinassa tuovat hyvää onnea,varsinkin jos luomesta kasvaa karvoja.

Vierailija
87/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on helppo homma plastiikkairurgilla. Eikä pahan hintainenkaan. Vajaan 5000 € Joku tietysti kitisee kalliksi, mutta ellei ole varaa niin onhan aivan sama miltä köyhät paiseturvat näyttää. Mihin duunarit tms siloposkia tarvittis ?

Vierailija
88/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi siinä häiritsee, kohouma iholla vai ruskea pigmentti? Eikö se mene jo rasismin puolelle, jos ällöttää/oksettaa ruskea pigmentti? Ei ne luomet tartu teille, olkaa huoletta. 

Vierailija
89/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vaan siksi ettei itseä häiritse. 

Vierailija
90/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset ei tajua miten oksettavilta tuollaiset näyttää. Saa pois laserilla ilman arpia. Muutaman satasen kustantaa yksityisellä. 

Anna hyvä ihminen raha, käydään poistattamassa ?

Vierailija
91/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset ei tajua miten oksettavilta tuollaiset näyttää. Saa pois laserilla ilman arpia. Muutaman satasen kustantaa yksityisellä. 

TÄMÄ !

Vierailija
92/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon poistanut luomiani ihan itse.

Vierailija
93/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne eivät häiritse minua millään tapaa. Ovat osa naamaani ja tykkään niistä. Jos jotain ällöttää, niin katseen voi kääntää eri suuntaan.

Täytyy sitten tosiaankin vain pitää katse tiiviisti toisessa suunnassa ja jotenkin viittilöimällä tehdä selväksi että juuri sinulle puhutaan mutta paiseiden vuoksi ei kestä katsella.

Vierailija
94/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä menet töihin josta saat palkkaa ja sitten maksat sen yksityisen plastiikkakirurgin.

Vierailija
95/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aknemätäpaiseet on paljon ällöttävämäpiä. Mätää, bakteereja, tulehdusta. Eikö ne sitten ällötä? Tai pahan hajuinen hengitys. Miten joku voi olla niin pikkumainen, että eri värinen kohta ihossa ällöttää. 

Vierailija
96/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistattanutkin muutamalla kirurgilla jos joku muu on maksanut, työterveydessä ja opiskelijana. Mutta arvet siitä jää. Nyt en poistata ennenkuin luomi kehittää itselleen kasvot.

Vierailija
97/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha voi olla syynä, jos ei ole. Tai isossa kaupungissa ei ole ketään joka suostuu siihen, ellei ole ammattitaitoa kasvojen osalta, osa pelkää oikeudellisia seuraamuksia jos siihen jää arpi tai arpi leviää. Ja voi olla usea kohta. Vaikka oikeusjuttua ei tulisikaan koskaan. Lisäksi riippuu hinnasta.

Oikeudellisia seuraamuksia :D Joopa joo

Vierailija
98/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon poistattanut sellaisista paikoista vartalossa, joita koko ajan hankaa joku sauma tai kaarituet. Naamassa ei mikään hankaa.

Vierailija
99/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten joku ääliö ihmettelee vauvalla, miksi ihmisillä on naamassa arpia, vaikka ne on kamalan näköisiä. 

Luomen poisto kasvoista tehdään nykyään käytännössä aina laserilla ja siitä ei mitään arpia jää. Minulta poistettiin vuosi sitten 4 luomea kasvoista ja mitään arpia ei jäänyt. Toki ruvet olivat heti poiston jälkeen pari viikkoa mutta kun ne paranivat parissa viikossa niin mitään ei huomannut sen jälkeen. Ja minun ihoni on vielä sitä tyyppiä että arvet näkyvät vuosikausia selvästi eri värisinä kuin muu iho.

Vierailija
100/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska luomen poisto kasvoista maksaa vähän yli 1500 e.

Ei todellakaan maksa. Yksityisellä parisen sataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi