Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät poistata kasvoissa olevia isoja luomia?

Vierailija
09.01.2025 |

Puhun nyt siis isoista luomista, sellaisista ihosta jopa sentin korkuisista palleroista. Eikö olisi parempi poistattaa ne?

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei häiritse minua mitenkään. Pitäisikö poistaa vaan ihan jonkun toisen puoesta, jota häiritsee?

Vierailija
42/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luomista ei ole henkilölle itselleen mitään haittaa, niin mikä ongelma? Toki jotkut luomet tuppaavat kasvamaan kun ihminen vanhenee, ja silloin kannattaa poistattaa. Samoin jos luomi on paikassa, jossa se altistuu jatkuvasti ärsykkeille.

Poistatin n. 20 vuotta sitten kasvoista kaksi luomea, toinen nenän vieressä (isohko) ja toinen leuassa (pieni ja littana). Sitä pienempää en ollut menossa edes poistamaan, mutta plastiikkakirurgi sanoi, että poistetaan se nyt samaan hintaan. Ei jäänyt näkyviä arpia, eivätkä ole kasvaneet takaisin. 

Kasvoissa ei ole enää luomia, mutta muualla kropassa sitäkin enemmän, luomia ja rasvaluomia. Kun ikää tulee, niitä kertyy vain koko ajan lisää. Mutta en jaksa poistattaa, elleivät ala vaivaamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistattaa plastiikkakirurgilla eikä yleis/ihotautilääkärillä niin saa esteettisempää jälkeä. Toki maksaakin sitten enemmän.

Vierailija
44/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on satoja sellaisia tummanruskeita koholla olevia luomia, ei tulisi mieleenkään alkaa niitä poistattamaan. Sanoin jo lapsena ylpeänä ihmisille jotka niistä kommentoi, että mä olenkin pilkullinen ihminen, ja ajattelin että se on hienompaa olla pilkullinen kuin tasavärinen.

Tämä oli hyvä. Just näin se pitää kääntää. Pilkullisuus on ominaisuutesi, ei vika.

Vierailija
45/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesku Loirilla oli kasvot täynnä isoja näppylöitä. Toi vaan lisää karismaa.

Vierailija
46/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää arpi ja huonossa tapauksessa kuoppa. 

Ja jos jäädytetään, niin jää vitivalkoinen läiskä. Näin minulle jäi, kun luomi oli niin lähellä silmää, että ei voitu muulla tavalla poistaa.

Vierailija
47/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin kasvoihini mieluummin arven kuin jonkun herneen kokoisen tumman luomen tai syylän. Itseäni suoraan sanottuna etoo tuollaiset. Yhdellä eksälläni oli hiusrajassa pyöreä pallukkainen syylä. Kohteliaasti rivien välistä mainitsin asiasta. Hän kävi sitten poistattamassa sen. Ja mukava kun kävi, sillä hänen kasvojaan katseli sitten ihan mieluusti. Eikä hän loukkaantunut minulle, sillä oli jo joskus aikaisemmin harkinnut sen poistoa.

Vierailija
48/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan maksa muutamaa satasta. Ison, syvälle menevän luomen poistaa kirurgi. Maksaa tonneja.

Kasvoista luomia poistaa plastiikkakirurgit ja he ovat kalliita. Tosin he myös osaavat työnsä.

Vierailija
49/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistaminen työterveydessä aikoinaan. Minkäänlaista arpea ei erota.

Vierailija
50/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten joku ääliö ihmettelee vauvalla, miksi ihmisillä on naamassa arpia, vaikka ne on kamalan näköisiä. 

Ei todellakaan jää mitään arpia jos oikealla kirurgilla käy leikkauttamassa eikä jossain halpamaassa missä kaikki menee pieleen. 

Vierailija
51/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä pystyy poistamaan työterveyden kautta. Ei maksa mitään. Yksi exä kävi poistattamassa opiskelijoiden terveydenhuollon kautta. Ei maksanut mitään.

Vierailija
52/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin yksityisellä laseroimassa pari luomea. 3 mm halkaisijataan. Maksoi 500 e. Voisiko se olla syy?

Vierailija
53/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä pystyy poistamaan työterveyden kautta. Ei maksa mitään. Yksi exä kävi poistattamassa opiskelijoiden terveydenhuollon kautta. Ei maksanut mitään.

Ei meidän työterveys poista. Vaikk meillä saa 3 x erikoislääkäriä per vuosi. Luomet kun eivät liity työkykyyn.

52

Vierailija
54/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on satoja sellaisia tummanruskeita koholla olevia luomia, ei tulisi mieleenkään alkaa niitä poistattamaan. Sanoin jo lapsena ylpeänä ihmisille jotka niistä kommentoi, että mä olenkin pilkullinen ihminen, ja ajattelin että se on hienompaa olla pilkullinen kuin tasavärinen.

Yök. Ei yhtään hienoa vaikka niin kuvittelet.

Vierailija
55/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten joku ääliö ihmettelee vauvalla, miksi ihmisillä on naamassa arpia, vaikka ne on kamalan näköisiä. 

Eikä  jää kamalia arpia. Laserilla saa arven  pois jos häiritsee. Minä ainakaan en katselisi naamassa mitään patteja  🙄

Kyllä niistä jää arvet. Mulla on korvan alapuolella 5cm pitkä arpi, kun poistivat kaksi luomea. Samoin kaksi arpea huulten ympärillä, kun poistettu luomet kun olin 12v 

Tietty riippuu siitä kuka ne poistaa. Plastiikkakirurgit osaavat poistaa kauniisti luomet, ettei jää arpia. 

Vierailija
56/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ei häiritse minua mitenkään. Pitäisikö poistaa vaan ihan jonkun toisen puoesta, jota häiritsee?

Se vasta olis lähimmäisen teko. :D

Vierailija
57/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän työterveys poista. Vaikk meillä saa 3 x erikoislääkäriä per vuosi. Luomet kun eivät liity työkykyyn.

52

No teillä on sitten valitettavasti suppeampi työterveyssoppari. Meillä on sen verran laaja, että jopa gynekologinen tutkimus kuuluu siihen.

Olen töissä teollisuudessa.

Vierailija
58/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesku Loirilla oli kasvot täynnä isoja näppylöitä. Toi vaan lisää karismaa.

Hyiiii, eihän sitä pystynyt kattomaan. Vain uunossa, kun se oli muutenkin semmoinen sotkunaama.

Vierailija
59/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistatin ja se kasvoi takaisin

Vierailija
60/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset nyrkkeilysäkkimäiset lirpakkeet nyt melkein leikkaisi vaikka itse kotona pois mutta annetaan vaan roikkua mielyttävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan