Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät poistata kasvoissa olevia isoja luomia?

Vierailija
09.01.2025 |

Puhun nyt siis isoista luomista, sellaisista ihosta jopa sentin korkuisista palleroista. Eikö olisi parempi poistattaa ne?

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle ne kasvaa takaisin. Ihan turha taistelu, että saa hetken olla ilman naamamollukkaa.

Näitäkö on siis erilaisia? Itse leikkautin luomen kaksikymppisenä, ja nyt kun olen 50 niin vasta on alkanut kasvaa uusi samaan kohtaan.

Vierailija
22/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten joku ääliö ihmettelee vauvalla, miksi ihmisillä on naamassa arpia, vaikka ne on kamalan näköisiä. 

Eikä  jää kamalia arpia. Laserilla saa arven  pois jos häiritsee. Minä ainakaan en katselisi naamassa mitään patteja  🙄

Kyllä niistä jää arvet. Mulla on korvan alapuolella 5cm pitkä arpi, kun poistivat kaksi luomea. Samoin kaksi arpea huulten ympärillä, kun poistettu luomet kun olin 12v 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset ei tajua miten oksettavilta tuollaiset näyttää. Saa pois laserilla ilman arpia. Muutaman satasen kustantaa yksityisellä. 

Ne tajuaa kuitenkin kuinka oksettava luonne sinulla on.

Vierailija
24/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle ne kasvaa takaisin. Ihan turha taistelu, että saa hetken olla ilman naamamollukkaa.

Näitäkö on siis erilaisia? Itse leikkautin luomen kaksikymppisenä, ja nyt kun olen 50 niin vasta on alkanut kasvaa uusi samaan kohtaan.

No kasvoihan se sinullekin takaisin, mitä ihmettä höpötät erilaisuudesta?

Vierailija
25/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut lukea se mihin kommentoin? "Monelle ne kasvaa takaisin. Ihan turha taistelu, että saa hetken olla ilman naamamollukkaa."

Vierailija
26/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset ei tajua miten oksettavilta tuollaiset näyttää. Saa pois laserilla ilman arpia. Muutaman satasen kustantaa yksityisellä. 

Ei ole rahaa tuollaiseen turhuuteen. Oksentele rauhassa.

Vierailija
27/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut lukea se mihin kommentoin? "Monelle ne kasvaa takaisin. Ihan turha taistelu, että saa hetken olla ilman naamamollukkaa."

Kyllä minä sen luin. Siksi ihmettelen, miksi koet olevasi erilainen kuin ne joille se kasvaa takaisin, kun se sinullekin kasvoi takaisin.

Vierailija
28/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä voi olla syöpä partikkeleita ja ne voi lähteä leviämään!

Vierailija
29/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä voi olla syöpä partikkeleita ja ne voi lähteä leviämään!

Mikä tahansa solu voi muuntua syöpäsoluksi. 

Vierailija
30/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin asiaa siis siltä kannalta että jos luomi on vaikka hiusten lähellä, eikö se osu hiusharjaan? Monesti luomet voi myös ärtyä kosketuksesta, naamaa rasvatesa, meikatessa, nenän vieressä olevat niistäessä jne..?

Niinhän Janina Fry leikkautti suurimmat kasvoluomensa, kun jatkuva meikkaaminen alkoi ärsyttämään. Siinä on sitten jo melanoomariskikin suurempi.

Vierailija
31/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistattanut useita luomia laserilla yksityisellä. Ei kasvoista, vaan selästä ja kyljistä sellaisista kohdista joissa hankautuivat rintaliivien alla. Kaikista on jäänyt arpi vaikka aikaa yli 10 v.

Kasvoissa arpi olisi häiritsevämpi kuin luomi.

Vierailija
32/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Olkoon siinä missä ovat, ei niistä haittaakaan ole.

Eivät ole esteettisiä, niistä on haittaa.

Vierailija
33/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun siskolla on suuri luomi yläluomessa je ekan kerran se on leikattu jo seitsemänvuotiaana pois. Pari vuotta, niin siinä se taas möllötti. Hän on kaikkiaan leikkauttanut sen viisi kertaa. toiveissa, että kirurgia kehittyy ja saavat kaiken pois kerralla. Nyt hän on 47 vuotias rouva ja yhä luomi kasvoissa.

Vierailija
34/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sen luin. Siksi ihmettelen, miksi koet olevasi erilainen kuin ne joille se kasvaa takaisin, kun se sinullekin kasvoi takaisin.

En mä ole missään väittänyt olevani erilainen, nyt niitä lukulaseja naamalle 😂 Ehkä sulle 30 vuotta on vain pieni hetki, mutta yleensä ihmisille ei kyllä ole.

Vierailija
35/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatin kasvoista muutamia rasvaluomia ja täytyy sanoa, että nuo arvet on häiritsevämmät kuin luomet oli. Ensi kerralla mietin tarkasti ennenkuin poistatan mitään kasvoista.

Vierailija
36/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tapailin henkilöä jonka kroppa oli täynnä noita isoja tummia koholuomia. Isoimmat oli 2x2 cm. Mua kieltämättä inhotti. En ollut koskaan ennen nähnyt sellaista luomimäärää. Ja ne oli kuin jotain isoja suklaarusinoita iholla. Lääkäri olisi suostunut poistamaan niitä, mutta henkilö ei itse halunnut päästä niistä eroon. Mua inhotti sen verran paljon, että en enää tuntenut mitään vetoa. Tapailu päättyi sitten, kun itsellä ei ollut enää mitään fiiliksiä.

Vierailija
37/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitten joku ääliö ihmettelee vauvalla, miksi ihmisillä on naamassa arpia, vaikka ne on kamalan näköisiä. 

Eikä  jää kamalia arpia. Laserilla saa arven  pois jos häiritsee. Minä ainakaan en katselisi naamassa mitään patteja  🙄

Kyllä niistä jää arvet. Mulla on korvan alapuolella 5cm pitkä arpi, kun poistivat kaksi luomea. Samoin kaksi arpea huulten ympärillä, kun poistettu luomet kun olin 12v 

Ei ole kovin taitava leikkaaja ollut. Osa luomistahan poistetaan terveysasemalla puudutuksessa. Sellaista en suosittele kellekään, jos kasvoista on kyse. Lääkärit siellä on hyvinkin kokemattomia, lähinnä harsivat kokoon satunnaisia haavoja. Suunnistaisin kauneuskirurgin puoleen ja maksaisin itse, että saa siistin lopputuloksen.

Vierailija
38/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kasvoissa arpi olisi häiritsevämpi kuin luomi."

Makuasia. Mua ei ole pätkääkään häirinnyt pieni arpi kasvoissa, eikä muut sitä edes huomaa.

Vierailija
39/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvet ovat esteettisempiä kuin luomet.

Vierailija
40/127 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käydä plastiikkakirurgilla. Ei oo rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi