Halutaanko että palstaa ei enää käytä kukaan?
Olen vuorokauden sisällä huomannut, että noin kolmekymmentä eri ketjua,joista olen ollut kiinnostunut tai joihin kommentoinut, on poistettu. Mukana myös yksi täysin asiallinen aloitukseni, jossa kysyin uskovien mielipidettä ja näkemystä tieteestä. Kuka poistattaa näitä keskusteluita,onko ylläpito todellakin näin mielivaltainen?
Kommentit (70)
Ei täällä nyt käy kuin harva, vakio mt-tapauksista tietysti koko päivän mutta ei niitä niin paljoa ole.
En osaa tuohon tarkkaan vastata mutta oma näkemykseni on kyllä että asiakeskustelusta (valtavirtanarratiivikritiikistä mikä on tämän paikan jo perinteikäs henkireikä) ei tehdä edelleenkään helppoa. Toki jonkin suitsinnan ymmärrän.
En tee itse aloituksia. Koetan tarttua järjellisiin ja tukea näin tuota puolta täällä. Aivopiereksinnän määrä on välillä niin sakeaa että epäilen noiden olevan pelkästään mtporukan oksennuksia. Ja kun tietää ajan tuskaisen väännön niin. Niin.
Ainahan on olemassa se teidän parempi vaihtoehtoinen foorumi, jolle aina uhoatte lähtevänne vaan ei teistä näemmä eroon pääse, nillitys jatkuu vain.
Ap, kun teet kovasti töitä minkä vaan asian eteen, saat palkkion.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut neutraaleiden ketjujen katoavan, koska niiden poistoon riittää vain yksi väärä ilmianto
Ei riitä kyllä yksi ilmianto.
Ilminannan kaikki turhat pelotteluketjut ja silti ne saa välillä jäädä olemaa
Vierailija kirjoitti:
Poistoon. Mene muualle ulisemaan.
Terveisin: mode
Vierailija kirjoitti:
Ainahan on olemassa se teidän parempi vaihtoehtoinen foorumi, jolle aina uhoatte lähtevänne vaan ei teistä näemmä eroon pääse, nillitys jatkuu vain.
Ei sielläkään voi enää keskustella. Sieltä poistetaan ne asialliset myös.
Mutta ne keskustelut elää Ja voi hyvin, missä kysellään, että millä nimellä kutsut pyl lynreikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut neutraaleiden ketjujen katoavan, koska niiden poistoon riittää vain yksi väärä ilmianto
Mitkä ihmeen pelotteluketjut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä jotenkin kiertäen tai suoraan väitetään että tänne hyökätään huomenna.
Tai jollain että ruoka loppuu kaupasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lopettaa tuon. Emme tarvitse sinun apuasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tekeväsi suurtakin palvelusta?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjät näitä ketjuja täältä poistelee.
Riittää kun teet ilmoituksen ketjusta ja laitat syyksi, että ketju on täynnä kiellettyjä asioita, esimerkiksi vihaa ja se kun pitää paikkansa joka ketjussa. Ei tule ikinä muuttumaan, sillä vaatisi käyttäjiltä liikaa.
MIELIKUVITUSTA!
Olen yrittänyt "poistaa" noita vittuilu-ketjuja, esim sitä neljä kuollutta nuorta koskeva hirveä ketju, ei vaan poistu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lopettaa tuon. Emme tarvitse sinun apuasi.
Voi kyynel, Îgor.
Näin Îgor pyytää kiltisti, että hän saisi jatkaa palkkatyötään ilman nöyryyttäviä ketjujen poistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjät näitä ketjuja täältä poistelee.
Riittää kun teet ilmoituksen ketjusta ja laitat syyksi, että ketju on täynnä kiellettyjä asioita, esimerkiksi vihaa ja se kun pitää paikkansa joka ketjussa. Ei tule ikinä muuttumaan, sillä vaatisi käyttäjiltä liikaa.
MIELIKUVITUSTA!
Olen yrittänyt "poistaa" noita vittuilu-ketjuja, esim sitä neljä kuollutta nuorta koskeva hirveä ketju, ei vaan poistu!
Jos joku on mielestäsi hirveää, älä lue. Se ei tee siitä universaalisti hirveää. Tapahtuma on julkinen, siitä kirjoitetaan lehdissä, joten sitä saa spekuloida myös täällä.
Käyn täällä välillä hetkeksi leputtamassa aivoja ja lukemassa mistä keskustellaan ja sitten laitan koko sivuston taas estoon ja jatkan muita hommia.
Vierailija kirjoitti:
Aihe on olevinaan vapaa mutta sensuuri on aivan älytön. Täällä on muutama piip jotka kuvittelee että heillä on oikeus päättää mistä aiheista saa keskustella.
Osion nimi on aihe vapaa. Tällainen palsta saa edelleenkin itsepäättää keskustelunaiheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe on olevinaan vapaa mutta sensuuri on aivan älytön. Täällä on muutama piip jotka kuvittelee että heillä on oikeus päättää mistä aiheista saa keskustella.
Osion nimi on aihe vapaa. Tällainen palsta saa edelleenkin itsepäättää keskustelunaiheet.
Tarkoitat saa itse poistaa ne aiheet mistä ei tykkää.
Täällä hyväksytään vain vasemmistoa vihaavat ja hallitusta, varsinkin persuja kehuvat viestit.
Tietenkin edellisen hallituksen haukkuminen valheellisesti ja törkeästi on edelleen sallittua.
Joku valvontaviranomainen joutaisi lopettaa koko uli- ulilauta kakkosen.
Kyllä on mielivaltainen. Ja joo omissa kirjainmerkeissä olevat aloitukset oli poistettu melkein kaikki.