Halutaanko että palstaa ei enää käytä kukaan?
Olen vuorokauden sisällä huomannut, että noin kolmekymmentä eri ketjua,joista olen ollut kiinnostunut tai joihin kommentoinut, on poistettu. Mukana myös yksi täysin asiallinen aloitukseni, jossa kysyin uskovien mielipidettä ja näkemystä tieteestä. Kuka poistattaa näitä keskusteluita,onko ylläpito todellakin näin mielivaltainen?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Aiheet kun tuppaa tällä foorumilla helposti polarisoitumaan ja keskustelu muuttumaan asiattomaksi, niin ei niitä ole muita vaihtoehtoja kuin poistaa. Jos sattumoisin just sun kommentin jälkeen poistuu koko ketju niin voi olla mietinnän paikka. Netiketti pätee täälläkin. :DD
Eikö keskustelun kuulukin polarisoitua? Onhan edustajistossakin kaksi laitaa, hallitus ja oppositio.
Riittää että kaikki persut ja muut pahat ihmiset häipyy ja antifantit sun muut moskovan spämmijät (sama porukka nykyään) jää rinkiin tumputtamaan keskenään roskaviestejään. Mainostajatkin tykkää kun paha äärioikeisto ei saa ääntään kuuluville enää ollenkaan.
eniten mua ärsyttää toi 23 sulkeminen (joinakin iltoina sulkevat jopa jotai minuutteja liian aikaisinkin) miksi ei voi toimia 24 asti . jos pitää niin toi 7 voisi ihan hyvin sitten tiputtaa että 8 .
Halutaan hämmentää ja hiljentää tiettyjä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mielivaltainen. Ja joo omissa kirjainmerkeissä olevat aloitukset oli poistettu melkein kaikki.
Minun ei välillä anneta vastata toisten kommentteihin. En ole kirjoittanut hävyttömiä tai solvnnut muita. Joskus olen voinut puhua vähättelevästi edesmenneestä eksästä, mutta hänestäkin nätisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe on olevinaan vapaa mutta sensuuri on aivan älytön. Täällä on muutama piip jotka kuvittelee että heillä on oikeus päättää mistä aiheista saa keskustella.
Osion nimi on aihe vapaa. Tällainen palsta saa edelleenkin itsepäättää keskustelunaiheet.
Melko kommunistinen asenne ruveta päättämään keskustelujen aiheet ja sisällötkin ylhäältäpäin. Mutta sitähän suomivasemmisto on syvältä ytimeltään, porukkaa joka haaveilee suomeen neuvostoliittodiktatuuria (jossa he on itse vallassa).
Vierailija kirjoitti:
eniten mua ärsyttää toi 23 sulkeminen (joinakin iltoina sulkevat jopa jotai minuutteja liian aikaisinkin) miksi ei voi toimia 24 asti . jos pitää niin toi 7 voisi ihan hyvin sitten tiputtaa että 8 .
Silti niitä ketjuja nostetaan yöllä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aihe on olevinaan vapaa mutta sensuuri on aivan älytön. Täällä on muutama piip jotka kuvittelee että heillä on oikeus päättää mistä aiheista saa keskustella.
Osion nimi on aihe vapaa. Tällainen palsta saa edelleenkin itsepäättää keskustelunaiheet.
Melko kommunistinen asenne ruveta päättämään keskustelujen aiheet ja sisällötkin ylhäältäpäin. Mutta sitähän suomivasemmisto on syvältä ytimeltään, porukkaa joka haaveilee suomeen neuvostoliittodiktatuuria (jossa he on itse vallassa).
Olette vasemmistolaisuuden ytimessä.
Kyllä se ihan suotavaa olisi ettei käytetä ollenkaan. Minkähänlaisen serveripatterin tämäkin vaatii ja kuluttaa energiaa sekä sitä kautta tuhoaa luontoa. Ei ole kovin ekologista tällainen. Lisäksi täysin turhaa, eiköhän ilman tätäkin pärjää elämässä.
En koskaan lue ketjuja, heitän viestin ja se siitä
Kiivasta keskustelujen poistoa tänäänkin. Miksi jotkut pitävät keskusteluja niin pahoina että ne pitää poistaa?
Nyt kun Trumppi pasko ylläpidon ja natolaisten silmille, kaikki menee poistoon. LOL
Tämä pelkkä miesviha palsta kyllä joutaakin sulkeutua kun ei täällä pysty keskustelemaan muusta kuin miesten vihaamisesta kaikki muut järkevätkin keskustelut poistuu kun joku mielisairas ahdistuu "vääristä" mielipiteistä.
Riittää, että joku ilmoittaa asiattomaksi. Sitten poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että joku ilmoittaa asiattomaksi. Sitten poistuu.
Ei riitä. Kokeiltu usean kohdalla ja vain jotkin poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Se riittäisi kun palsta noudattaisi omia sääntöjään.
X vaan ja kohta metakin onneksi perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kiivasta keskustelujen poistoa tänäänkin. Miksi jotkut pitävät keskusteluja niin pahoina että ne pitää poistaa?
Sääntökirja agenda.
Täällä on se sama linjaus kuin muussakin, esim ns uutisissa. Ihmiset pitää saada tappelemaan keskenään, silloin kommentteja ja ilmeisesti kunniaa sataa palstalle.