Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?
Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään
Kommentit (468)
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Mulla on kaksi ihan tavallista tyynyä. Toinen litteä ja toinen muhkea. Niitä vaihtelen miten tuntuu hyvältä
Liian muhkea tyyny paha, jos nukkuu vatsallaan. Melko muhkea on hyvä kyljellä makuuseen. Aika litteä sopii myös selällä nukkumiseen paremmin, koska muhkea meinaa karata taaksepäin. Jaakobin kivityyny paras.
https://www.familon.fi/fi/tuote/memory-niskatyyny-2740/
Tämä, paras ikinä.
Oli mulla joskus vuosituhannen vaihteessa jyskinkin versio, eka oli hyvä mutta 10v myöhemmin oli kivikova. Joskus 2015 kokeilin varmaan kaikki markkinoilla olleet mallit, kunnes sitten päätin kuitenkin kokeilla vielä yhtä muistivaahtotyynyä eli tuota famillonia (mulla ja teinillä s, miehellä m).
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia halpoja tyynyjä. Tärkeintä on että on sen verran pehmeä, että saa taitettua kaksin kerroin. Aina kyljelle siirtyessä taitan tyynyn kaksin kerroin, jolloin se on korkeampi. Selällä nukkuessa taas ilman taitosta. Onnistun ilmeiseseti unessakin hoitamaan tuota tyynyn taittelua tai availua, koska aina herään. niin, että jos olen selälläni, tyyny on tavallisesti, jos kyljelläni, tyyny taitettuna.
Itsellä sama asia toimii kahdella tyynyllä, päällimmäinen on ohuempi, sen lemppaan automaattisesti selinmakuulla. Tosin nukun täysin selällään tosi harvoin, ennemminkin sillein puoliksi.
Riippuu patjasta.
Sinuna koettaisin olla selällään kovalla patjalla ilman tyynyä.
Vierailija kirjoitti:
Nukun yksin ja minulla on parisänky. Tyynyinä on kaksi Jyskyn Welpuria ja kasa epämääräisiä mitä-lie-tyynyjä. Jos illalla menen vasemmalle puolelle nukkumaan, niin varmaasti herään seuraavana aamuna ihan toiselta puolelta ja vastaavasti toistepäin. Ihan hyvin on tullut nukuttua tällä setillä. Kissat lisäksi vaihtaa puolta samassa tahtia kuin mitä itse vaellan sängyssä puolelta toiselle.
:D ai tämmöisiä on muitakin kuin minä! Nukkuvat kaikenlisäksi kanssani samalla tyynyllä ja hyrisevät korvaan
Filmi katkee Biiffis