Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?
Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään
Kommentit (470)
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Kaksi tavallista jo hieman litistynyttä tyynyä päällekkäin tyyniliinan sisällä.
Asiantuntija
Askon joku älyvaahtotyyny, en enää muuhun vaihda. Myös patjalla on suuri vaikutus. Ennen nukuin liian pehmeällä patjalla ja aina oli selkä ja niska kipeänä. Nyt on kova patja ja nukun todella hyvin. Onneksi en uskonut sänkykauppiasta joka sanoi että kovat patjat ovat painavammille nukkujille.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Im sorry I dont understand Scandihoovian. Maybe its better if you speak Finnish.
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
Kotimainen Unisunin tyyny, joka muotoutuu kehon lämmöstä juuri oikein. Sisus kimmovaahtoa, ja tyynyä voi käyttää joko sisuskappaleen kanssa tai ilman. Loistotuote, samoin on kiilatyyny, joka laitetaan petarin alle pääpuoleen. Nostattaa hiukan ja estää vaikkapa närästystä. Mutta tuo olikohan nimeltään hetula-terveystyyny, niin enpä enää vaihtaisi toiseen merkkiin. Käyttöikä on huiman pitkä.
Familon extralife tyyny. Tämä ollut paras niskakipuiselle.
joku 30-40 vuotta vanha. Mennyt littanaksi
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
Hirssiakana tyyny, luonnollinen ja erittäin hyvin moutoutuva. Suosittelen. Taisi olla peräti jostain suomalaisesta yrityksestä kun ostin (Ruskovilla ehkäpä?).
Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.
Onko sulla noin alhanen itsevarmuus ettet osaa pitää päätäs
Ai, niinkö nyt väität?