Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?
Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään
Kommentit (466)
Nukun isona miehenä ilman tyynyä. Sänky antaa sen verran periksi että ilman tyynyä pää on mukavasti vaakatasossa kropan kanssa.
Noi samat temput nähny monta kertaa
Koita ymmärtää, mulla ei ole aikaa sun jutuille nyt.
Eikö sinulla ole parempaa tekemistä?
Finlaysonin lokerikko ollut ihan hyvä, eri osioita joihin voi lisätä tai poistaa täytettä. Minulla on aina ollut tuollaisia säädettäviä. Se on ollut aika monta vuotta jo, ja vaikka pesty säännöllisesti siirtyi vieraskäyttöön ja tilasin Uinuja Neea - tyynyn. Onko tästä kokemuksia? Muutamana ekana yönä tuntui tosi hyvältä, mutta nyt on niskat olleet tosi kipeät, onkohan muusta johtuvaa sattumaa, kestääkö tyynyyn tottuminen kauemmin... Tuo on sellainen viskoelastinen, niskan kohdalla kolo. En tiedä saisiko olla vähän korkeampi kuitenkin. Olen miettinyt myös sängyn uusimista, patjat ovat n. 8v vanhat ja petari 4-5 v.
Ruskovillan hirssiakanatyyny. Viileä ja saa muokattua tarpeeksi korkeaksi. Vaihdan akanat parin vuoden välein, niitäkin saa irtona sieltä.
Muistivaahto tyyny on ehdoton - ei kampea päätä vinoon vaan muokkautuu sopivaksi pään tueksi.
Mulla on sellanen purutyyny, jotain polyester-purua sisällä, aika raskas, ei voi pestä. Tyynynsuojus päältä pestään. Sitten parin vuoden välein vaihtoon. Mukautuu hyvin mutta tukee, ei liian pehmeä. Näitä saa joka paikasta, Ikeastakin.
Milloin se GROWTH hackathoni alkaa?
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Ostin ns. vartalotyynyn, koska selkävikaisena nukun kyljelläni, mutta ukko ei tykännyt siitä hyvää. Väitti, että aivan kuin joku kolmas henkilö nukkuisi sängyssämme.
Tempur Millennium on ollut paras kylkinukkujalle!! Se sopii kylkiasentoon ja selällä nukkumiseen, ei vatsalla nukkumiseen.
Mä käytän ihan tavallisia markettien tyynyjä. Vähän semmoisia pehmeempiä, että saa muotoiltua enemmän kaulan kohdalle ja vähemmän pään alle. Silleen, että tulee hyvä vaateri, eikä mikään paikka ole kiristyksessä.
Mikä lie, jyskistä ostettu. Maksoi jotakin 70€ tarjouksesta, hyvä on kumminkin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ruskovillan hirssiakanatyyny. Viileä ja saa muokattua tarpeeksi korkeaksi. Vaihdan akanat parin vuoden välein, niitäkin saa irtona sieltä.
Järkytyin jo, kun luin väärin tuon sun akanan vaihtos. Lukiviki. Kiitos ja anteeksi. ;)
Nukun yksin ja minulla on parisänky. Tyynyinä on kaksi Jyskyn Welpuria ja kasa epämääräisiä mitä-lie-tyynyjä. Jos illalla menen vasemmalle puolelle nukkumaan, niin varmaasti herään seuraavana aamuna ihan toiselta puolelta ja vastaavasti toistepäin. Ihan hyvin on tullut nukuttua tällä setillä. Kissat lisäksi vaihtaa puolta samassa tahtia kuin mitä itse vaellan sängyssä puolelta toiselle.
Miksi teet tästä niin ison numeron?