Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?
Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Jyskystä ostettu hoie downfeel. On älyttömän hyvä tyyny.
Sama! Paras tyyny ja täytteet pysyy hyvänä myös pesussa. Oli juuri tarjouksessa 24€.
Vierailija kirjoitti:
Jyskin joku Hoie Downfeel-tyyny, vuosia vanha ja useiden pesujen jälkeenkin paras.
Jyskistä minäkin löysin hyviä tyynyjä. Oli vain pakko heittää lopulta pois, pehmeään tyynyyn on vaikea tottua.
Unikulman muototyyny jossa sellainen korkeudensäätökiila.
Aiemmin oli tempurin ombracio, se ei jotenkin sopinut mulle ollenkaan.
Tärkein nukkumisen apuväline minulle on kuitenkin vaimo treenatulla isoilla pakaroilla. Lusikassa nukutaan joka yö, jo vuodesta 2000.
M42
Norjassa valmistettu muhkea tyyny, mikä myötäilee hyvin haluttua asentoa. Oli tarjouksessa muistaakseni Jysk liikkeessä. Tarjoushinta oli n 30e. Lisäksi pidän pienempää tyynyä jalkojeni välissä kun nukun kyljelläni mitä yleensä teen. Viime yönä 10 tunnin yöuni ja aamulla olin virkeä. Iltaisin makaan paljaalla selälläni piikkimatolla ja niskatyynyllä n 20- 30 min.
Kunnon tyyny maksaa n 50e jopa enemmän ja niitä voi saada edullisemmin tarjouksista. Tyynyn pitää olla riittävän korkea ja " muokattavissa" eli se tukee oikealla tavalla niskaa. Pehmeät vanupallotyynyt voi heittää polttojätteeseen.
Mulla on toiminu hirssiakanatyyny todella hyvin kylkinukkumiseen. Toimii se selälläänkin nukkuessa, mutta joskus selällään on mukavampi käyttää pehmeää tavallista tyynyä. Haluaisin kyllä vaihtaa pehmeänkin tyynyn luonnonmateriaaliseen, olen miettinyt edelläkin mainittun Porin Villan ja Peitteen suomilampaan villatyynyä. Luonnonmateriaalit ei hiosta eikä tarvitse hengitellä mikromuovipölyä.
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka pitää pään ja niskan oikeassa asennossa kyljellään nukuessa. Tuolla on https://kodinkone.com/paras-tyyny-kylkinukkujalle/ käsitelty tarkemmin noita kylkinukkujien tyynyjä
Kiitos menee testiin
Mikä pakkomielle teillä typeryksillä on noihin aiheisiin?
Kolme erilaista tyynyä. Vaihtelen.
Teidän pitäisi perustaa oma kerho ja mennä sinne ihailemaan toisienne kampauksia.
Elämä on kuin pelikortit et tiedä mitä seuraavaksi saat.
Mikälie kuhmuinen vanha päänalunen.
https://villajapeite.fi/collections/sangynrungot-tatamit
Villa & ja Peitteen lampaanvillatäytteinen Huoma-tyyny.
Tarpeeksi kova mutta ei liian korkea.