Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella

Vierailija
08.01.2025 |

Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1742)

Vierailija
1281/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina oli taitava petollinen ja saatiin hyvää viihdettä. Nyt hän kertoo lehdissä ettei ole petollinen. No, itse asiassa hän juuri näytti sen mihin kykenee kun haluaa olla petollinen. En ymmärrä miksi hänen pitää tätä tässä vaiheessa lähteä kiistämään, kun on ensin voitto tullut.

Toki ymmärrän että kyseessä on peli. Ja ettei se ole tosielämää. Mutta se osoitti myös sen että halutessaan Tiina kykenee olemaan petollinen.

Lopeta nyt jo tuo Tiinan mollaaminen. Ajattelit sitten vain häntä siinä suolata vaikka oli muitakin petollisia, ollut jo aiemmillakin kausilla useitakin ja peliä on pelattu. Mutta ei kun Tiina oli petollinen ja on sitä näköjään mielestäsi tosielämässäkin. 

Kyse on vain siitä että muut petolliset eivät ole ohjelman jälkeen menneet lehteen kertomaan että he eivät ole petollisia. 

Se kertoo ihmisen petollisuudesta kyllä paljon että voitettuaan petollisuudella hän vielä varmistaa asian kertomalla että ehei, minäpä En mikään petollinen ole. Kun voisi vain kuitata että onnistui pelin pelaamisessa. Ja osaa siis halutessaan huiputtaa muita.

Vierailija
1282/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo edellinen lainaus siis tuolle, joka puolusteli Tiinaa, että hän toimi ihan oikein pelatessaan. Sääntöjen mukaan joo, mutta moraalisesti ei; lapsi vs. aikuinen.

Onko parikymppinen mielestäsi lapsi?! Tiinanko olisi pitänyt paljastaa olevansa petollinen? Tuolla on kaiken ikäisiä ja kuka tahansa voi olla petollinen ja tulla huijatuksi uskollisena jne. Et taida oikein sisäistää ohjelman pointtia... Tiinahan sanoi että jaksossa että ei halua olla tämän jälkeen enää missään petollinen. 

On viiskymppiseen verrattuna.. mutta silti tjo oli vaan peliä, täytyy muistaa 

Niin siis Mandimai on 25vuotias kahden lapsen äiti ja täysin aikuinen nainen, ei mikään lapsi todellakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka Mandi on lapsi!? Hänhän jo 25v ja kahden lapsen äiti. Ihan aikuisena kohdeltava henkilö.

Kyllä todellakin 25-vuotias vastaa itsestään ja päättää ihan itse omista tekemisistään. Mandin tapauksessa vastaa jo kahdesta omasta lapsestakin. Mahtoikohan Mandin ulkonäkö hämätä, luulitte ihan pikkutytöksi?

Vierailija
1284/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan älytöntä petollisilta kun jakoivat potin. Olisi helposti yksi saanut kaiken itselleen. Näköjään ei kukaan tätä kuitenkaan jostain syystä halunnut. Lisäksi uskomatonta miten jotkut aikuiset ihmiset käyttävät petollisista sanaa paha ja uskollisista sanaa hyvä. Nämä eivät oikein ymmärrä peliä oikein.

Niin kuka yksi? Eivät vissiin päässeet yksimielisyyteen siitä, kuka se heistä olisi ollut, jolle voitto olisi annettu mennä? 

Kyllä mä toivoin ja odotin että Janne olisi kirjoittanut MINÄ. Silloin peli olisi ollut täydellinen.

Olisit halunnut, että Janne olisi saanut kaikki paskat niskaansa, kun olisi ollut ahne ja pettänyt joukkuekaverinsa?

Vierailija
1285/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kappas vain pelin VOI voittaa niin että petolliset pitävät yhtä! Minua on suurin piirtein pidetty idioottina, kun olen aikaisemmin sanonut että toivoisin petollisten joskus koittavan mennä loppuun asti yhdessä tiiminä ilman, että alkavat juonitella toisiaan vastaan. Piti olla kuulemma mahdotonta.

Vierailija
1286/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo edellinen lainaus siis tuolle, joka puolusteli Tiinaa, että hän toimi ihan oikein pelatessaan. Sääntöjen mukaan joo, mutta moraalisesti ei; lapsi vs. aikuinen.

25 vuotias ei todellakaan ole lapsi, hänellä kaksi lasta joista vastaa ja huolehtii itsensä lisäksi. 

Vierailija
1287/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin viimeisen podcastjakson ja vaikutti kyllä siltä, että sekä Tiina että Mandimai olivat kärsineet ohjelmassa enemmän kuin nauttineet.  Toivottavasti seuraavilla kausilla jätetään erityisherkät ja vasta synnyttäneet castaamatta oman hyvinvointinsa vuoksi. Viihdettä tarjosivat joo, mutta jos on paha olla juonittelusta niin pitäisi jäädä kotiin. 

Oliko Mandimai tuolloin tuore äiti?Eikö tuotannossa ollut sitä vertaa ymmärrystä että naisen synnytyksen jälkeinen hormoonitoiminta saattaa johtaa jopa "baby blues"iin eikä tuoreen äidin mielentilaa saa rasittaa millään ylimääräisellä.Vai onko todella niin julmaa että vain "money talks"🤮

Ohjelmaan kysytään mukaan täysi-ikäisiä kilpailijoita. He sitten vastaavat kyllä tai ei. Jos joku on (jo valmiiksi ) mielisairas sitä ei ole tuotannon asia selvittää vaan henkilön itse, omaisten ja lääkäreiden avustuksella.

Vierailija
1288/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan älytöntä petollisilta kun jakoivat potin. Olisi helposti yksi saanut kaiken itselleen. Näköjään ei kukaan tätä kuitenkaan jostain syystä halunnut. Lisäksi uskomatonta miten jotkut aikuiset ihmiset käyttävät petollisista sanaa paha ja uskollisista sanaa hyvä. Nämä eivät oikein ymmärrä peliä oikein.

Niin kuka yksi? Eivät vissiin päässeet yksimielisyyteen siitä, kuka se heistä olisi ollut, jolle voitto olisi annettu mennä? 

Kyllä mä toivoin ja odotin että Janne olisi kirjoittanut MINÄ. Silloin peli olisi ollut täydellinen.

Olisit halunnut, että Janne olisi saanut kaikki paskat niskaansa, kun olisi ollut ahne ja pettänyt joukkuekaverinsa?

Ja täällä olisi sitten Jannea haukuttu kun kehtasi petollisena tehdä noin. 

Vierailija
1289/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, kappas vain pelin VOI voittaa niin että petolliset pitävät yhtä! Minua on suurin piirtein pidetty idioottina, kun olen aikaisemmin sanonut että toivoisin petollisten joskus koittavan mennä loppuun asti yhdessä tiiminä ilman, että alkavat juonitella toisiaan vastaan. Piti olla kuulemma mahdotonta.

Sinun idioottimaisuudestasi en tiedä, mutta loogisesti pelaten kolme petollista ei voi yhdessä voittaa. Mutta tottakai kun on mukana näitä julkkiksia,jotka eivät sitten tosipaikan tulleen uskalla pelata kovaa, niin pehmoilulle jää tilaa. Janne ei ollutkaan niin kilpailuhenkinen kuin alussa väitettiin hänen olevan. Itse asiassa hänkin oli nyhverö!

Vierailija
1290/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö saada kaikki itselleen kun kaikki kolme voivat saada yli 7000 kukin? Sekin on paljon se ja kaiken pelin jälkeen voi tuntea myös yhteenkuuluvaisuutta.

Yhdessähän he pääsivät voittamaan. Kaikilla kolmella oli oma roolinsa siinä.

Vierailija
1291/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jos Aleksanteri ei olisi uusintaäänestyksessä äänestänyt Marjoa vaan Mandia? Lopussa kävi ilmi, että hän luotti Marjoon, mutta ei Tiinaan."

Ei se olisi ollut Tiinan loppu. Jos Mandi olisi karkotettu, niin Tiina olisi voinut edelleen pysyä pelissä ja finaalissa kolme petollista olisivat päässeet jatkoon. Toki Petollisten dilemmassa koko petollisten porukka olisi Tiinan "petoksen" jälkeen saattanut jäädä ilman mitään palkkiota, sillä nyt kaikki petolliset eivät enää olisi äänestäneet luottavaisesti ME (vaan kenties 3 x MINÄ).

Vierailija
1292/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjon pelihän oli tyylikkäin. Ei kauheena valehdellut päin naamaa ja muutenkaan vehkeillyt. Mutta niin kuin sanoi Janne hoiti draaman ja siinä vanavedessä saattoi sitten ottaa hiukan rauhallisemmin. Tiina hyperventiloi kun joku vaan vilkasi häneen.

Marjo kertoi myös totuuksia pyöreässä pöydässä vaikka pelasikin samaan aikaan. Jossain vaiheessa hän sanoi yksityisesti että vaikka Aleksanteri ja Saara ovat päässeet jyvälle niin heitä on vaikea äänestää pois koska ovat hänen mielestään hyviksiä.

Vierailija
1293/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen on maksettava oma osuutensa ilmastovelasta globaalille etelälle. Ilmastovelka koostuu globaalin pohjoisen maiden valtavista historiallisista ilmastopäästöistä ja niiden tuhoisista seurauksista. Ilmastovelan nimissä Suomen on ajettava globaalin etelän valtionvelkojen mitätöimistä IMF:ssä ja Maailmanpankissa ja lisättävä velatonta ilmastorahoitusta näille yhteiskunnille.

Elokapina!!!

Petolliset lahjoittavat voittonsa Elokapinalle. Koska tuntevat vastuunsa, tuollaisen pelailun ja keinottelun jälkeen eivät kehtaisi käyttää rahoja itse.

Vierailija
1294/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin yksimielisyyteen? Eiväthän he edes tienneet että tulee vielä petollisten kesken ns. äänestys eikä saaneet neuvotella kenelle voitti annettaisiin mennä. 

No siihen yksimielisyyteen, että se joku yksi olisi saanut helposti koko potin jos vain olisi halunnut, kuten tuossa yllä joku oli mieltä. En minä ymmärrä miten se muuten muka olisi ollut niin yksinkertaisen helppoa ja vain jonkun yhden halusta kiinni. Kun olisi voinut käydä yhtä hyvin niinkin, että ne olisivatkin halunneet yhtä aikaa kaikki. Mistä tämä joku yksi helppoheikki tai -henna olisi sen olisi voinut niin varmasti tietää?

Vierailija
1295/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli yllätyksenä tuo, että lopussa eli viimeisessä pöydässä Aleksanteri luuli, että petollisia on vain kaksi. Eli uskoi vielä tuolloin Marjon olevan hänen kanssaan uskollinen. Minä käsitin tuon todella vaivaantuneen tunnelman sellaiseksi, että Aleksanteri tietäisi olevansa nyt ainoa uskollinen ja kaikki muut pöydässä on petollisia, valmiina äänestämään häntä. 

Aleksanterin ainoa oljenkorsi oli toivoa, että joku petollisista tekee vielä sääntörikkomuksen ja möläyttää pöydässä olevansa petollinen. Siksi petolliset olikin niin hiljaa, ettei kukaan heistä mokaisi lopussa ja rikkoisi sääntöä.

Tää on jännä ettei Aleksanteri välttämättä tajunnut että petollisia on jäljellä kolme vaikka hän toisaalta olikin samaa mieltä siitä mitä Saara kertoi. Aleksanterilla ja Marjolla oli jonkinlainen keskinäinen kemia ja sitäkautta hän luotti Marjoon. 

Vierailija
1296/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun idioottimaisuudestasi en tiedä, mutta loogisesti pelaten kolme petollista ei voi yhdessä voittaa. Mutta tottakai kun on mukana näitä julkkiksia,jotka eivät sitten tosipaikan tulleen uskalla pelata kovaa, niin pehmoilulle jää tilaa. Janne ei ollutkaan niin kilpailuhenkinen kuin alussa väitettiin hänen olevan. Itse asiassa hänkin oli nyhverö!

No justiinsahan ne voitti.

Pointti on se että peliä voi pelata todella monella tavalla. Janne oli loistava ja pelaava petollinen, vaikka halusikin lopulta jakaa voiton tiiminsä kanssa. Ei se ole mitään häviämistä, vaan yhdenlainen lopputulos josta jäi kaikille loppuun asti päässeille hyvä mieli.

En muutenkaan ymmärrä tätä pointtia, että se lopun luottamus olisi jotenkin epävarmempaa, kuin aikaisemmin tapahtuva. Samalla tavalla silloin kun alkaa pelaamaan toisia petollisia ulos ja liittoutuu niiden toisten kanssa on vain joko pakko luottaa niihin sovittuihin diileihin, tai sitten pettyä. 

Ehkä ensi kaudella sitten toisenlainen peli ja ehkä siellä sitten tapahtuu sitä kauheaa draamaa jne.

Vierailija
1297/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaa. Tämä on viihdeohjelma.

Ja Mandi on söpö

Vierailija
1298/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin viimeisen podcastjakson ja vaikutti kyllä siltä, että sekä Tiina että Mandimai olivat kärsineet ohjelmassa enemmän kuin nauttineet.  Toivottavasti seuraavilla kausilla jätetään erityisherkät ja vasta synnyttäneet castaamatta oman hyvinvointinsa vuoksi. Viihdettä tarjosivat joo, mutta jos on paha olla juonittelusta niin pitäisi jäädä kotiin. 

Oliko Mandimai tuolloin tuore äiti?Eikö tuotannossa ollut sitä vertaa ymmärrystä että naisen synnytyksen jälkeinen hormoonitoiminta saattaa johtaa jopa "baby blues"iin eikä tuoreen äidin mielentilaa saa rasittaa millään ylimääräisellä.Vai onko todella niin julmaa että vain "money talks"🤮

Joo pelkkää julmuutta, syyntakeeton Mandi varmaan kiristettiin tulemaan tuonne. 

Vierailija
1299/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne oli uskollinen muille petollisille koko ajan. Suolasi Amelien heti pois koska Amelie hyökkäsi Jannea vastaan heti ekassa pyöreässä pöydässä. Joutikin pois kun oli niin tyhmä liike. Luuli itsestään liikoja.

Vierailija
1300/1742 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole mahdotonta, mutta kyllä tällä kertaa petollisten loppuun asti meno ja voitto oli kuitenkin enemmän uskollisten hyväuskoisuuden ja tyhmien äänestyspäätösten seurausta. Joo, Janne oli taitava peluri, puhuja ja manipuloija, mutta ei esim. brittien versiossa hänen touhunsa olisi ikinä mennyt noin pitkään kaikille läpi. Saaran suuri oivallus tuli pelin kannalta vähän liian myöhään. Mutta sitä kyllä ihmettelen, että Saaran tippumisen jälkeenkään Mandimailla ei ollut mitään epäilyksiä Jannea kohtaan tai halua äänestää häntä pois. Ihmettelen suuresti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi