Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella
Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1739)
Marjon pelihän oli tyylikkäin. Ei kauheena valehdellut päin naamaa ja muutenkaan vehkeillyt. Mutta niin kuin sanoi Janne hoiti draaman ja siinä vanavedessä saattoi sitten ottaa hiukan rauhallisemmin. Tiina hyperventiloi kun joku vaan vilkasi häneen.
Vierailija kirjoitti:
Missä oli Tiinan tunneäly ja ihmistuntemus, että vedätti noin törkeästi nuorta, herkkää ja naiivia nuortanaista, Mandia? Meni ihan yli itkuineen päivineen. Tuossa kävi justiin niin, kuin Mandi sanoikin, että vaikuttaa häneen syvästi myös tosielämässä kyvyssään luottaa ihmisiin.
Uskoi, ja sanoikin monesti, että ei usko mitenkään, että Tiina voisi pettää hänet, kun vaikuttaa niin aidolta ja vilpittömältä, ja on kuin hän itse. No ei ollut. Petollinen oli. Mandi-raukkahan oli niin aito, ettei osannut pelata tai valehdella yhtään, vaan naamasta näkyi kaikki tunteet, eikä pystynyt enää Marjoa katsomaan silmiin, hänen puhuessa hänelle, kun oli saanut tietää Marjon petollisuudesta.
Tämä ohjelma ei ole ollenkaan tehty Mandin kaltaisille, sillä itse en herkkänä, umpirehellisenä autistisena viisikymppisenä naisena pysty yhtään lukemaan tätä peliä, vaikka ohjelmaa onkin kiva seurata, sillä en käsitä, miten ihmeessä joku
Oli kyl järkkyä... ja tuossaki ku janne loogisesti ja matemaattisesti selittää tuon äänestyksen millä petolliset voittaa, nii ei voi millään ottaa vastaan tuota taktiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Marjon pelihän oli tyylikkäin. Ei kauheena valehdellut päin naamaa ja muutenkaan vehkeillyt. Mutta niin kuin sanoi Janne hoiti draaman ja siinä vanavedessä saattoi sitten ottaa hiukan rauhallisemmin. Tiina hyperventiloi kun joku vaan vilkasi häneen.
Marjo on itsevarma nainen. Ihanaa seurattavaa se tyyneys ja ku ei tunteillu "turhia" vaa iha rauhassa pohti ja eteni.
Mulla jäi Tiinasta niin paska fiilis. Tiina hyväksikäytti herkkää Mandia. Muutenkin Tiinan taktiikka oli ikävä, vaikka Janne oli kovempi oli hänen pelitaktiikkansa rehellisempi. Hän ei vedättänyt kenenkään tunteita hyväksiläyttäen. Marjosta jäi vain peesaajan kuva.
Vierailija kirjoitti:
Tiina oli taitava petollinen ja saatiin hyvää viihdettä. Nyt hän kertoo lehdissä ettei ole petollinen. No, itse asiassa hän juuri näytti sen mihin kykenee kun haluaa olla petollinen. En ymmärrä miksi hänen pitää tätä tässä vaiheessa lähteä kiistämään, kun on ensin voitto tullut.
Toki ymmärrän että kyseessä on peli. Ja ettei se ole tosielämää. Mutta se osoitti myös sen että halutessaan Tiina kykenee olemaan petollinen.
Joo.. ja kappas miten käy jos on hänen kans erimieltä... tai ei ihaile...
Jaa, että petollinen ei saa olla niin kuin Tiina? Voi hyvää päivää. Ja itse asiassahan moni häntä epäilikin, mutta menivät sitten ns. virran mukana.
Tiina halusi olla uskollinen sille joukkueelle johon hänet oli valittu. Ja se päätös oli samalla myös hyvin moraalinen päätös. Jos olisi ollut todellinen peluri, olisi aivan hyvin voinut voittaa koko potin itse.
Turha tosiaan on Tiinaa, ihmisenä, syyttää mistään. Nämä tyypit taitaa olla sellaisia, että kuvittelevat esim. salkkarinäyttelijöiden olevan oikeassakin elämässä sellaisia kuin rooihahmonsa.
"jos Tiina olisi ajatellut, että ei aio jakaa pottia, ei hänen olisi edes kannattanut ottaa sitä riskiä, että auttaa Jannen ensin loppuun asti ja sitten vasta yrittää, että saisiko muidenkin rahat."
Olet jyvällä siitä, mikä olisi ollut Tiinalle taktisesti järkevää peliä. Tiinan olisi pitänyt äänestää finaalissa Pyöreässä pöydässä Marjoa Mandimain kanssa. Marjo olisi saanut kaksi ääntä, kun muut petolliset äänestivät Mandimaita, jolloin oltaisiin oltu tasatilanteessa: Marjo 2 - Mandimai 2. Aleksanteri äänesti Jannea. Uusintaäänetyksessä Marjo ja Mandi eivät olisi osallistuneet, ja Tiinan, Aleksanterin ja Jannen äänestäessä olisi pudonnut Marjo (2-1). Jäljellä olisi kaksi petollista ja kaksi uskollista.
Lopulta olisi karkotettu Janne Tiinan, Mandimain ja Aleksanterin äänin (3-1). Tiina olisi viimeisenä petollisena voittanut yksin, sillä Mandimai luotti Tiinaan eikä Aleksanterikaan olisi halunnut jatkaa karkotuksia pelätessään putoavansa itse.
Kun tietää että yksi pelaajista on haastanut oikeuteen asti ja ihan aiheesta niin toivottavasti ymmärtää että tämä keskustelu kuuluu meille sarjan seuraajille, niin mukavaa näitä on seurata.
Siksi uskallankin ajatella että voiko tuollainen käytös jossa muiden sanomiset ja tekemiset ottaa henkilökohtaisesti, ei ymmärrä että on vain yksi siellä muiden joukossa, itkee jos tuntee asemansa uhatuksi jne enemmän narsistisuuteen kuin herkkyyteen. Ihan mun kyökkipsykologiaa.
Viihdettä tämäkin kun ihmiset jotka ei Tiinasta pidä niin purkaa nyt pahaa mieltään täällä kun Tiina voitti. Tää oli niin arvattavissa että vauvapalsta ei petä. Sama herjaaja heittää koko ajan 45-vuotiaasta Tiinasta tuota säälittävää viisikymppis läppää ja NYYH kun Tiina ei olis saanu petollisena valehdella tai kertoa missään ettei halua normi elämässä olla petollinen kun kuitenkin ohjelmassa oli mikä on tietenkin pakko olla se todellisuus. Tiina itkee väärin, on vääränlainen, pelasi väärin tai kaikki mitä tekee ylipäätäänkin on väärin näille heittereille. On se rankkaa nyt hyväksyä että Tiina ainoana selvisi loppuun ilman yhtäkään ääntä. Yrittäkääpä nyt vaan pärjätä tän faktan kanssa.
Ja nyt on vielä kyökkipsykologit vauhdissa. Anna mun kaikki kestää
Täytyy ihailla Tiinan hiuksia. Todella upeat. Kaikki pelasivat hyvin ja voitto tuli. Paljon onnea voitosta kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kun tietää että yksi pelaajista on haastanut oikeuteen asti ja ihan aiheesta niin toivottavasti ymmärtää että tämä keskustelu kuuluu meille sarjan seuraajille, niin mukavaa näitä on seurata.
Siksi uskallankin ajatella että voiko tuollainen käytös jossa muiden sanomiset ja tekemiset ottaa henkilökohtaisesti, ei ymmärrä että on vain yksi siellä muiden joukossa, itkee jos tuntee asemansa uhatuksi jne enemmän narsistisuuteen kuin herkkyyteen. Ihan mun kyökkipsykologiaa.
p.o....jne. viitata enemmän..
Vierailija kirjoitti:
Niin, yksi muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi Tiinasta niin paska fiilis. Tiina hyväksikäytti herkkää Mandia. Muutenkin Tiinan taktiikka oli ikävä, vaikka Janne oli kovempi oli hänen pelitaktiikkansa rehellisempi. Hän ei vedättänyt kenenkään tunteita hyväksiläyttäen. Marjosta jäi vain peesaajan kuva.
Hyvin kiteytetty! Janne peluri, rehellisesti, hälle ansaittu voitto jes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oli Tiinan tunneäly ja ihmistuntemus, että vedätti noin törkeästi nuorta, herkkää ja naiivia nuortanaista, Mandia? Meni ihan yli itkuineen päivineen. Tuossa kävi justiin niin, kuin Mandi sanoikin, että vaikuttaa häneen syvästi myös tosielämässä kyvyssään luottaa ihmisiin.
Uskoi, ja sanoikin monesti, että ei usko mitenkään, että Tiina voisi pettää hänet, kun vaikuttaa niin aidolta ja vilpittömältä, ja on kuin hän itse. No ei ollut. Petollinen oli. Mandi-raukkahan oli niin aito, ettei osannut pelata tai valehdella yhtään, vaan naamasta näkyi kaikki tunteet, eikä pystynyt enää Marjoa katsomaan silmiin, hänen puhuessa hänelle, kun oli saanut tietää Marjon petollisuudesta.
Tämä ohjelma ei ole ollenkaan tehty Mandin kaltaisille, sillä itse en herkkänä, umpirehellisenä autistisena viisikymppisenä naisena pysty yhtään lukemaan tätä peliä, vaikka ohjelmaa onkin ki
Kun tuossa on koko ajan mukana myös se luottamustekijä, niin se ei ole pelkkää matematiikkaa ja teoriaa. Tiinalla oli Mandimai ja jos hän harkitsemattomasti olisi suostunut luopumaan tästä, ei hänellä olisi ollut enää ketään. Kyllä hän laskemisen ohella varmasti otti myös miettimisaikaa ja pohti vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Ai missä tuntee asemansa uhatuksi? Bändissäkö? Mikseivät ota toista mimmiä siihen, joka vois laulaa kunnolla, ei vaa taustalla tai yhtä lausetta... En usko et ois narsisti
Onko pakko haukkua mandimaita noin kovasti? Erittäin vaikea ja henkisesti raskas peli ja mandi oli hyvin jäljillä esim. Marjon suhteen.
Aivan älytöntä petollisilta kun jakoivat potin. Olisi helposti yksi saanut kaiken itselleen. Näköjään ei kukaan tätä kuitenkaan jostain syystä halunnut. Lisäksi uskomatonta miten jotkut aikuiset ihmiset käyttävät petollisista sanaa paha ja uskollisista sanaa hyvä. Nämä eivät oikein ymmärrä peliä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai missä tuntee asemansa uhatuksi? Bändissäkö? Mikseivät ota toista mimmiä siihen, joka vois laulaa kunnolla, ei vaa taustalla tai yhtä lausetta... En usko et ois narsisti
En ole seurannut muusikonuraansa. Pelistä keskustelin.
Lopeta nyt jo tuo Tiinan mollaaminen. Ajattelit sitten vain häntä siinä suolata vaikka oli muitakin petollisia, ollut jo aiemmillakin kausilla useitakin ja peliä on pelattu. Mutta ei kun Tiina oli petollinen ja on sitä näköjään mielestäsi tosielämässäkin.