Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää fiilis oikein on, joka aamu, ei jaksa enää tätä

Vierailija
08.01.2025 |

Ihan hirveän vaikeata oli taas herätä ja nousta ja hoidin aamutoimet kuin sementissä ahdistuksen ja tympääntyneisyyden vallassa, kuitenkin ihan ok ajatus olla ja mennä töihin, mutta tää olotila joka aamu, ja usein iltaisin, kun miettii aamua ja "pakko nousta ja lähteä".

En jaksaisi, mutta en minä kotonakaan kaikkia päiviä, siis esim.työttömänä, jaksaisi/haluaisi olla.

Itkettää. Tällaista ollut tämä arkiaherrus jo vuosia.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään ahdistukseen aamuyöstä, hormonihäikkää.

Vierailija
2/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupumus. Minulla on samaa. En saa stressin takia kunnolla nukuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Vierailija
4/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ja nyt niin lähellä romahdusta että lopetan kohta elämäni .En olisi uskonut itsestäni että tälläiseen jamaan olen joutunut ettei ulospääsyä enää ahdistuksesta ole.

Vierailija
5/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks aamu heräsin ja tajusin ettei ole järkeä mennä töihin huonolla palkalla. 3 vuotta ja netto 1400 euroa kk kun muu sai yli 2000 samasta työstä. Pomo suuttui kun menin työpaikalle ja ilmoitin että tämä oli tässä eroan huonon palkan takia. Olen ollut työttömänä onnellisempi.

Vierailija
6/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

Sehän selittäisi ilm aina ja kaiken. Voi kai se siihenkin liittyä, tosin kiertokin vielä olemassa ja ikää alle 50v. Mutta joo voihan vaihtarioireita tosiaan olla jo 35v iässä.

Ap

Vierailija
7/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päätä elämääsi vastaus nro 5. Mä olin samassa tilassa, ihan burnoutissa ja mietein että en jaksa enää elää kun elämä on tälläistä. Ajattelin kuitenkin että  irtisanoudun, sillä ei ole enää mitään menetettävää. Nyt voin paremmin,  ja olen saanut nukuttua ja levättyä. Karenssi tuli, mutta syödään nyt hernekeittoa sillä elämänilo palasi. Luotan että löydän uuden työn kun toivun. Ja jos en niin ainakin olen elossa.

Vierailija
8/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks aamu heräsin ja tajusin ettei ole järkeä mennä töihin huonolla palkalla. 3 vuotta ja netto 1400 euroa kk kun muu sai yli 2000 samasta työstä. Pomo suuttui kun menin työpaikalle ja ilmoitin että tämä oli tässä eroan huonon palkan takia. Olen ollut työttömänä onnellisempi.

Oikein teit. Ei tuollaisella palkalla enää töissä kannata käydä. Minipalkkojen pitäisi olla 2000e netto.

Vierailija
9/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivaikea masennus.

Vierailija
10/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa herätä aikaisemmin ja käydä salilla treenaamassa tai juoksemassa. Saat enemmän energiaa päivääsi. 

Vierailija
11/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tätä oravanpyörää päivästä toiseen. Oispa niin hyvä palkka, et vois tehä vaan osittaista. Haluaisin enemmän aikaa liikunnalle ja muille asioille, joista pidän..

Vierailija
12/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa herätä aikaisemmin ja käydä salilla treenaamassa tai juoksemassa. Saat enemmän energiaa päivääsi. 

Mitä sitten, kun sekin tuntuu niin yhden tekevältä? Olen siis elänyt aktiivisesti jo yli vuosikymmenen, nykyään ehkä vähemmän aamupainotteisesti. Olen vaan alkanut kyseenalaistaa sitäkin. Päivästä toiseen toistuu nekin rutiinit. Tuntuu merkityksettömältä. En ole enää 20 vee fresh typykkä.

N32

Vierailija
13/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, liikunta ja lepo.

Vierailija
14/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

Sehän selittäisi ilm aina ja kaiken. Voi kai se siihenkin liittyä, tosin kiertokin vielä olemassa ja ikää alle 50v. Mutta joo voihan vaihtarioireita tosiaan olla jo 35v iässä.

Ap

Esivaihdevuodet saattavat alkaa jopa 15 vuotta ennen varsinaisia vaihdevuosia. Mites nuo elintavat? Yleensä se "syyllinen" lymyää siellä peilissä. 

Vierailija
15/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit. Ei tuollaisella palkalla enää töissä kannata käydä. Minipalkkojen pitäisi olla 2000e netto.

Koska nyt pyritään tähän tasapäistämiseen ettei vaan tuloerot kasva mikä pitäisi olla maksimipalkka?

Vierailija
16/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan tätä oravanpyörää päivästä toiseen. Oispa niin hyvä palkka, et vois tehä vaan osittaista. Haluaisin enemmän aikaa liikunnalle ja muille asioille, joista pidän..

Kenen takia sinä sitten sitä kaikkea  teet? Suomessa on kuitenkin mahdollista elää myös sitä vaatimatonta elämää, jossa ei tarvitse juosta oravanpyörässä?

Vierailija
17/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, kun sekin tuntuu niin yhden tekevältä? Olen siis elänyt aktiivisesti jo yli vuosikymmenen, nykyään ehkä vähemmän aamupainotteisesti. Olen vaan alkanut kyseenalaistaa sitäkin. Päivästä toiseen toistuu nekin rutiinit. Tuntuu merkityksettömältä. En ole enää 20 vee fresh typykkä.

N32

Yritän jatkaa liikunnan harrastamista, mutta siitäkin on tullut pakkopullaa. Sitä samaa oravanpyörää. Aamulla kampeaa töihin, sitten kotiin, ruokaa, salille, pesulle ja nukkumaan. Sitten sama rumba taas uudestaan päivästä toiseen.

Vierailija
18/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätä aikaisemmin, kun vaikeuksia herätä jo nytkin? Eikä ole energiaa mihinkään töiden lisäksi/jälkeen.

Ap

Vierailija
19/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rakentanut itsellesi kulissin johon sinulla ei ole koskaan ollutkaan varaa?

Vierailija
20/88 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätä aikaisemmin, kun vaikeuksia herätä jo nytkin? Eikä ole energiaa mihinkään töiden lisäksi/jälkeen.

Ap

Liikunta lisää energiaa. Totut kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä