Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisitko oman parisuhteesi olevan vanhempiesi ikäisenä sellainen kuin heillä on nyt?

Vierailija
28.02.2007 |

Itse en missään tapauksessa. Hirveää toistensa nokkimista ja oikein kyttäävät, milloin pääsevät huomauttamaan toisillensa asioista ja pätemään itse. Toisen sukua vihataan ja omaa pidetään parempana. Toista nau' utetaan niin paljon kuin vaan pystytään ja vielä nautitaan siitä.

Luoja minua ja miestäni tuolta varjelkoon!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat eronneet vuosia sitten, äitini on kuollut :( ja isäni on alkoholisoitunut enkä ole hänen kanssaan vuosiin ollut tekemisissä.

Vierailija
2/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten he edes ovat edelleen naimisissa. Mutta jotenkin molemmat tarvitsevat toisiaan, vaikka yhteiselo ei näytä kovin mukavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana myös sitten vanhoinakin päivinä :)

Vierailija
4/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna en haluaisi olla enää mieheni kanssa päivääkään, ja toivon että ei olla enää vanhempieni iässä yhdessä.

Haluaisin olla yksin!

Vierailija
5/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin ku sillon ku olin muksu ja asuivat monta vuotta asumuserossa. :/

Vierailija
6/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoisin meillä olevan samanlaisen keski-ikän (ja tod. näk myös vanhuuden) yhdessä kun heillä on :)

Vierailija
7/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa siihen koitan pyrkiä. Vanhempani ovat kuin vastarakastuneita ja viettävät 30v. hääpäiväänsä tulevana kesänä. Ja kun ovat vasta vajaa 50-vuotiaita, niin toivottavasti heidän elonsa jatkuu tuollaisena vielä kauan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi