Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa näitä ylilaudan miehiä tällä palstalla

Vierailija
07.01.2025 |

Palstasta tuli entistä myrkyllisempi. 

Kommentit (292)

Vierailija
101/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kovasti vaan kaikki missä huọra-sanaa käytetään ilmiannetaan 🤔. Miehetkö ne ilmiantaa???"

Rasistiset, halventavat nimitykset eri ihmisryhmiä kohtaan ovat kiellettyjä. Ei pelkästään tuo h-sana. Löytyy mm. Tummaihoisia ja saksalaisia kuvaavat sanat  jotka menee saman kategoriaan. Poistoon.

🧔🏿neekerien huọra siellä ulisee. 

Lapsiraukka.Ei taaskaan muistanut anustappiansa rasvata.Kirveleehän se.

Vierailija
102/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee taas, kuinka häiriintyneitä ja itsestään sokeita naiset ovat, nytkään ei mitään muuta kirjoiteta, kuin haukutaan miehiä!

Vain sun viiteryhmää, miesten irvikuvia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus on aina harmittanut feminatsia.

On kyllä ihan Yliksellä olleet ne gallupit naisten äänioikeuksien poistamisesta, joten itke lujempaa.

Vierailija
104/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt

Ootko siis yliskäyttäjä? Melko myrkyllistä tekstiä nimittäin suollat. 

En ole, kierrän sen paikan kaukaa

Kierrä jatkossa tämäkin, kiitos.

Sinulle sopii oma neuvosi, pikkuveeti. Mitä sinä keski-ikäisten naisten palstalla meuhkaat, eikö niiden samanmielisten pikkurunkkareiden seurassa olisi mukavampaa? 

-eri

Ei tämä ole keski-ikäisten naisten palsta.

Mikä saa sinut

Tätä samaa ne on jankannu yli 20 vuotta, mitä olen tällä palstalla ollu.

M49

Vierailija
105/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain muijalla on taas hillopäivät 🤣

Malliesimerkki naisvihaaja homosta.

Vierailija
106/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anusseksiä naisen kanssa🤤

Vierailija
107/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, minkä ikäisiä yliskäyttäjät oikeasti ovat ja mitä ihmettä heissä on tapahtunut? Jos mietin omaa nuoruutta, niin ei kukaan öyhöttänyt politiikasta, sellaista olisi pidetty outona. Nyt nämä vetävät ihan jokaiseen asiaan politiikan mukaan. 

Palstan vihervasemmistolaisethan öyhöttävät pelkästään sosialismista ja taistelevat mielukuvitusnatseja vastaan.

Vierailija
108/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on Israelin syytä

tv wokettaja-palestina-tyttö- yliopisto-ikä 23 v

Vierailija
109/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt jokseenkin koomista että Ylilauta muuttui maksulliseksi, ja sen seurauksena ne köyhimmät ja katkerimmat ylilautajonnet tuli jonnekin vauva.fille 😂

Se on koomista, heille olisi muitakin paikkoja minne mennä ja minkä valitsivat? Vauva.fi

Veikkaanpa, että tämä palsta on heidän ainoa keinonsa saada edes jotain huomiota naisilta ja siksi viihtyvät täällä.

Hyvin mahdollista, tulevat tänne että saavat oikein kunnolla ruokkia sitä vihaa ja myrkyllisyyttään kun tietävät että täällä on pääosin naisia keskustelemassa. Kummallinen symbioosi.

Vierailija
110/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylilaudan miehiä jaksa edes niiden äidit, saati sitten muut naiset.

Siksi ne onkin myrkkyä täynnä.

Vierailija
111/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus on aina harmittanut feminatsia.

Merkityksetön mölinä ei ole sananvapautta vaan vaikean mielenterveysongelman tai aivovaurion oire.

Hetkinen, eikö nalkuttaminen olekaan voimaantuneen naisen reaktio vääryyteen?

Vierailija
112/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kovasti vaan kaikki missä huọra-sanaa käytetään ilmiannetaan 🤔. Miehetkö ne ilmiantaa???"

Vaikka sulla ei olis yhtäkään naista elämässäs, ei se tarkoita, ettei muilla miehillä olis. Isät esim harvemmin hyväksyy tyttäriensä h**rittelua. :)

Ei tuommoista pysty hyväksyyn ensimmäinenkään normaaliin tunne-elämään kykenevä mies.

Ja jos puhutaan minun tyttärestä niin minä alan väkivaltaiseks, en vähemmän hyväksyväks.

Vierailija
113/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä paikasta on tullut erittäin myrkyllinen yliskäyttäjien takia.. olen vähentänyt täällä käyntiä roimasti ja syynä on nuo hyypiöt

Minusta on mielenkiintoista seurata, miten ylisreppanat sabotoivat vauvapalstaa. Saman asian toistamista aamusta iltaan joka päivä klo 7-23. Vieläkään yksikään ei ole selittänyt, mitä tarkoittaa sana kurahaara. Ilmeisesti eivät osaa. Oppivat kyllä toisiltaan ja englanninkielisiltä incelfoorumeilta ilmaisuja, joita kääntävät osaamisensa mukaan suomeksi. Muuttuuko ihminen huoraksi jos häntä huorittelee miljoona kertaa? Ei muutu jos ei itse halua.

Ei se tyhmä ole, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. ;)

MIhin tuo loogisesti liittyy? Tipahti vain jotenkin rappeutuneista runkkarinasun aivoi

Olen nainen ja tarkoitukseni oli huomauttaa, että onko nainen silloin tyhmä, kun pyytää mieheltä seksiä vastaan rahaa, vai mies, kun maksaa...

Mietippä hetki, miten nurinkurista on ensin haukkua ja halveksua palveluntarjoajaa ja sitten itse rahoittaa palvelua. Joten kumpi on tyhmä? :D

Vierailija
114/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoista seurata, miten ylisreppanat sabotoivat vauvapalstaa. Saman asian toistamista aamusta iltaan joka päivä klo 7-23. Vieläkään yksikään ei ole selittänyt, mitä tarkoittaa sana kurahaara. Ilmeisesti eivät osaa. Oppivat kyllä toisiltaan ja englanninkielisiltä incelfoorumeilta ilmaisuja, joita kääntävät osaamisensa mukaan suomeksi. Muuttuuko ihminen huoraksi jos häntä huorittelee miljoona kertaa? Ei muutu jos ei itse halua.

Se on kyllä mielenkiintoista miten heidän sanavarastonsa on varsin.. suppea mitä tulee naisiin. Ja se logiikka, nainen on h*ora jos ei anna, mutta jos antaa on myös h*ora? 

Huvittavinta on se, että yri

Huoritteluun ja kaikkeen muuhun heidän syytämäänsä sanastoon turtuu parissa päivässä. He eivät vain itse tajua sitä.

Vierailija
115/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasistiset, halventavat nimitykset eri ihmisryhmiä kohtaan ovat kiellettyjä. Ei pelkästään tuo h-sana. Löytyy mm. Tummaihoisia ja saksalaisia kuvaavat sanat  jotka menee saman kategoriaan. Poistoon.

🧔🏿neekerien huọra siellä ulisee. 

Lapsiraukka.Ei taaskaan muistanut anustappiansa rasvata.Kirveleehän se.

Teillä maaseudun tädeillä homo on aina vaan se haukkumasana. Ajatella että muualla eletään jo vuotta 2025. 

Vierailija
116/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ylilaudan miehiä jaksa edes niiden äidit, saati sitten muut naiset.

Siksi ne onkin myrkkyä täynnä.

Miksi kenenkään naisen pitäisi kestää miestä jolla on pohjaton viha/raivo naisia kohtaan?

Vierailija
117/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerimmat kommentit ja veetuilut tänne tulee kylläkin lähiöiden weetee-muijilta röökiltä haisevissa vuokra-kaksioissaan.

Vierailija
118/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bluesky odottaa teitä. Vihervassarifeministien kaikukammio missä bannataan kaikki joilla on erilaisia mielipiteitä. Siellä voitte elää omassa rinnakkaistodellisuudessa toistellen harhaisia totuuksianne, kilpaillen siitä kuka loukkaantuu eniten mikroaggressioista ja kenellä on eniten vähemmistöpisteitä.

Ja kuinka se haittaa sinun elämääsi? Älä mene sinne jos se noin ahdistaa. Tämä ihan äidillisenä neuvona sinulle.

Vierailija
119/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mielenkiintoista miten heidän sanavarastonsa on varsin.. suppea mitä tulee naisiin. Ja se logiikka, nainen on h*ora jos ei anna, mutta jos antaa on myös

Ok, huọra. 

Vierailija
120/292 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee taas, kuinka häiriintyneitä ja itsestään sokeita naiset ovat, nytkään ei mitään muuta kirjoiteta, kuin haukutaan miehiä!

Ja ne naisia haukkuvat ja vihaavat miehet ovat häiriintyneitä ja sokeita omalle käytökselleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi