Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klo 6:40 kun kävelee töihin 2 km lumipyryssä, otsalohko umpijäässä ja naama ja hiukset märkänä

Vierailija
07.01.2025 |

niin kyllä tuntee työläinen taas elävänsä. Töihin päästyäni puolet hiuksista ovat litimärät ja vi tutuskäyrä aika tapissa. Jep, olisi pitänyt ottaa pipo mutta luulin selviäväni hupulla.

Ihanaa tehdä töitä minimipalkalla. Kyllä kannatti taas raahautua tänne 4 tunnin yöunien ja kahden viikon loman jälkeen.

Tsemppiä kohtalotovereille. Ehkä tämä tästä vielä.

Kommentit (257)

Vierailija
61/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lomalla ja muutenkin etätöissä. Ehkä kannattaisi kouluttautua ilmaisen koulutuksen maassa.

Jep, älä muuta sano. Gradu jäi aikanaan kesken. Sekin syö aika tavalla psyykettä etenkin lomien jälkeen duunarihommiin palatessa.

Ap

Älä huoli, aina pääset villin vapaaseen työttömyyteen niin halutessasi.

Mulla vähän samat speksit, teen kuutta tuntia ja lomaltapaluun eka päivä on aina plääh. Minun psyykettäni söisi silti taatusti enemmän toivoton työttömyys.

Vierailija
62/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kilometriä ihan kävelit huh melko sankari olet.

On se täällä 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huono se palkka sitten on? Mulla hoitajana 17,92 tuntipalkka ja säässä kuin säässä mentävä mihin vuorokaudenaikaan tahansa. 

Vierailija
64/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kilometrin kulkemiseen menee 15-20min, ei pitäisi olla kummoinenkaan suoritus yhtään keneltäkään.

Vierailija
65/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lomalla ja muutenkin etätöissä. Ehkä kannattaisi kouluttautua ilmaisen koulutuksen maassa.

Jep, älä muuta sano. Gradu jäi aikanaan kesken. Sekin syö aika tavalla psyykettä etenkin lomien jälkeen duunarihommiin palatessa.

Ap

Älä huoli, aina pääset villin vapaaseen työttömyyteen niin halutessasi.

Mulla vähän samat speksit, teen kuutta tuntia ja lomaltapaluun eka päivä on aina plääh. Minun psyykettäni söisi silti taatusti enemmän toivoton työttömyys.

Noin yritän itsekin ajatella. Kai sitä tekeminen loppuisi lopulta kesken työttömänä. Etenkin jos ei olisi säästöjä joiden varassa pyöriä ympäri kyliä pitämässä hauskaa.

Ap

Vierailija
66/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, minulla ollut 3 km  kävelymatka töihin klo kuudeksikin ilmalla, kuin ilmalla ja sit 8 km ilmalla, kuin ilmalla , jonne kylläkin pyöräilin, sitä en kyllä kestäny kuin puolisen vuotta, huh,huh.

2 km matka ole mitään.

Vierailija
67/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mistä puhut.

Ärsyttää tosiaan mennä tuolla säiden armoilla kun ei ole varaa edes autoon.

Rankka työ ja huono palkka. 

Miten sinulla on rankan työn ohessa mahdollisuus palstailla?

Vierailija
68/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huono se palkka sitten on? Mulla hoitajana 17,92 tuntipalkka ja säässä kuin säässä mentävä mihin vuorokaudenaikaan tahansa. 

Bruttoa vajaa 2200 e/kk. Taisin liioitella kun puhuin minimipalkasta, nyt kun googletan niin se taitaa olla melkein tonnin vähemmän.

Ap

Vierailija
69/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden kilometrin kulkemiseen menee 15-20min, ei pitäisi olla kummoinenkaan suoritus yhtään keneltäkään

Ei kai se kummoinen suoritus olekaan, mutta aamun lumimyräkässä loman jälkeen ekana työpäivänä niin sanotusti vi t u tti.

Ap

Vierailija
70/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bruttoa vajaa 2200 e/kk. Taisin liioitella kun puhuin minimipalkasta, nyt kun googletan niin se taitaa olla melkein tonnin vähemmän.

Ap

onko sun työ puhua vauvapalstalla paskaa?????? olet provo pelle.

Vierailija
71/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden kilometrin kulkemiseen menee 15-20min, ei pitäisi olla kummoinenkaan suoritus yhtään keneltäkään.

Lumipyryssä kun viistoon pyryttää on haasteellista. Aurinkoisena kesäaamuna kun linnut laulaa on jopa miellyttävä.

Vierailija
72/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video minusta. 

Ap

Vierailija
73/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sun yöunet varasti tai pipon päähän laiton kielsi ei herkkua ole kaivaa autoa lumen alta työmatkaan kokeile vaikka lisäksi on ihanan edullista autoilla Suomessa mutta silti positiivisuutta peliin koska on lyhyt duuniviikko. 

Vierailija
74/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Koska käytän korvaläppä-kuulokkeita ja pyrin siihen ettei tarvitse laittaa hiuksia uudestaan kuntoon töissä. Yleensä läpät riittävät, mutta nyt en tajunnut että siellä on oikeasti pieni myräkkä.

Ap

Ai olet autistiretardi joka eI kEsTä ääniä 🤣

En, vaan tykkään kuunnella musaa kävellessä. Jotain iloa aamuihin.

Ap

Mitä, jos tekisit niitä töitä!

Vierailija
75/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene trolli töihin.

Vierailija
76/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Koska käytän korvaläppä-kuulokkeita ja pyrin siihen ettei tarvitse laittaa hiuksia uudestaan kuntoon töissä. Yleensä läpät riittävät, mutta nyt en tajunnut että siellä on oikeasti pieni myräkkä.

Ap

Ap

Juu, aina kun niitä tulee. Harvakseltaan näemmä näin pyhien jälkeen, kuten yleensäkin.

Ap

Vierailija
77/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas sun yöunet varasti tai pipon päähän laiton kielsi ei herkkua ole kaivaa autoa lumen alta työmatkaan kokeile vaikka lisäksi on ihanan edullista autoilla Suomessa mutta silti positiivisuutta peliin koska on lyhyt duuniviikko. 

Ahdistus varasti yöunet. Pipon jätin kotiin omaa tyhmyyttäni.

Ap

Vierailija
78/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Ap

Ap

on trolli ei ole missää töissä.

Vierailija
79/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Ap

Ap

f u retard

Grow up!

Vierailija
80/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika raskasta polkea töihin kun ei ollut mitään aurattu, sitä se on työläisen arki, toiset jäävät pötköttelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan