Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klo 6:40 kun kävelee töihin 2 km lumipyryssä, otsalohko umpijäässä ja naama ja hiukset märkänä

Vierailija
07.01.2025 |

niin kyllä tuntee työläinen taas elävänsä. Töihin päästyäni puolet hiuksista ovat litimärät ja vi tutuskäyrä aika tapissa. Jep, olisi pitänyt ottaa pipo mutta luulin selviäväni hupulla.

Ihanaa tehdä töitä minimipalkalla. Kyllä kannatti taas raahautua tänne 4 tunnin yöunien ja kahden viikon loman jälkeen.

Tsemppiä kohtalotovereille. Ehkä tämä tästä vielä.

Kommentit (257)

Vierailija
41/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paina apina mä juon kahvia sohvalla ja kattelen telkkarii päiväunet pitää ottaa joskus 12 aikaa .kyl kela maksaa.

Jep, kommentoit tätä samaa ripulia jo toiseenkin ketjuun tänään. Itse käyttäisin aikani rakentavammin jos olisi varaa olla kokoajan vapaalla.

Ap

Eikö sinun pitäisi tehdä töitä tällä hetkellä?!

varmaa pitäisi.mut olen ansiosidonnaisella eikä ole aikomustakaan mennä minnekkään töihin.

Vierailija
42/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

paina apina mä juon kahvia sohvalla ja kattelen telkkarii päiväunet pitää ottaa joskus 12 aikaa .kyl kela maksaa.

Jep, kommentoit tätä samaa ripulia jo toiseenkin ketjuun tänään. Itse käyttäisin aikani rakentavammin jos olisi varaa olla kokoajan vapaalla.

Ap

sä laitoit jo toisen ketjun vaikka kävelit töihin.eikö olekkin kiva olla työtön ja laittaa ripuli aloituksia tänne.

En laittanut. Luin toista ketjua.

Ap

laitoit olet paskan puhuja.aika paljo aikaa sulla sielä töissä länkyttää paskaa täällä.olet työtön niinku mäkin joten älä

No mitä väliä sillä on miltä sun hiukset näyttää päivystyksessä? Laita ne asianmukaisesti ponkkarille tai nutturalle. Ole käytännöllinen. Lopeta vege-einesten syöminen ja wokelesboilu. Ihan sairaita olette nykyään ettekä kestä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Koska käytän korvaläppä-kuulokkeita ja pyrin siihen ettei tarvitse laittaa hiuksia uudestaan kuntoon töissä. Yleensä läpät riittävät, mutta nyt en tajunnut että siellä on oikeasti pieni myräkkä.

Ap

Ai olet autistiretardi joka eI kEsTä ääniä 🤣

Vierailija
44/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö sinun pitäisi tehdä töitä tällä hetkellä?!

varmaa pitäisi.mut olen ansiosidonnaisella eikä ole aikomustakaan mennä minnekkään töihin.

No mitä sillä on sitten väliä miltä sun hiukset näyttää?

Vierailija
45/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kilometriä ihan kävelit huh melko sankari olet.

Vierailija
46/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Koska käytän korvaläppä-kuulokkeita ja pyrin siihen ettei tarvitse laittaa hiuksia uudestaan kuntoon töissä. Yleensä läpät riittävät, mutta nyt en tajunnut että siellä on oikeasti pieni myräkkä.

Ap

Näitä riittää. Tartteevat korvatulpat nukkumiseen. Läskiä reilusti, koko elämä älypuhelimessa ja ajatukset kans. Kovasti tietävät kaikki maailman asiat lööppiuutisista, eivätkä kestä yhtään sitä jos olllaan erimieltä. Luonto karsii.

Vierailija
47/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kovin montaa kauheampaa asiaa kuin se, että kävelee töihin vesi- tai lumisateessa, niin, että vaatteet kastuu. Sitten joutuu olla koko päivän niissä märissä vaatteissa töissä. Ja juu, yleensä pukeudun säänmukaisesti, mutta aina ei tajua katsoa ikkunasta ulos ennen lähtöä.

Vierailija
48/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kovin montaa kauheampaa asiaa kuin se, että kävelee töihin vesi- tai lumisateessa, niin, että vaatteet kastuu. Sitten joutuu olla koko päivän niissä märissä vaatteissa töissä. Ja juu, yleensä pukeudun säänmukaisesti, mutta aina ei tajua katsoa ikkunasta ulos ennen lähtöä.

enkä minä noin tyhmiä ihmisiä.mulla töissä pukukaapissa työvaatteet ja siviilit jää sinne 8 tunniksi kuivumaan.

Vierailija
49/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun asuu itsemurhakuutioissa "onnellisessa kaupungissa". ;)

Vierailija
50/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ei nykyään tehdä talvivaatteita, jotka kestää vesisadetta? Vai tuliko myytyä pois jo 10+ vuotta sitten.  Ai niin mut tehän kulutatte vain sekundaa. Mun 90-luvun kevyt toppa kestää vesisadettakin ihan kivasti. Kun ne on tehty Euroopassa eikä ladyboyden maissa.

Vierailija
51/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lomalla ja muutenkin etätöissä. Ehkä kannattaisi kouluttautua ilmaisen koulutuksen maassa.

Tokihan tämä yhteiskunta pyörii ainoastaan etätöiden varassa! Koulutetut kirurgitkin varmaan leikkaavat päivittäin kotoa etänä, ettei tarvitse kärsiä työmatkoista lumipyryssä tai vesisateessa. Ja puolisonikin tuolla paahtaa parhaillaan menemään lumituiskussa työsuhde-Audillaan noin 70 km - ilmaisesta korkeakoulutuksestaan ja johtajuudestaan huolimatta. Toki tuiskussa ja tuulessa on helpompi mennä töihin lämpimällä autolla, kuin kävellä tai pyöräillä.

Ymmärrän tuntemuksiasi hyvin ap. Fillaroin nuorempana töihin kelissä kuin kelissä. Hankin tuolloin pyörääni nastarenkaat ja pakkasilla vein pyörän tuulikaappiin sulamaan, jotta polkeminen olisi ollut edes hieman joutuisampaa. Tsemppiä ja arvostukseni sinulle ap! 

Vierailija
52/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Ap

En, vaan tykkään kuunnella musaa kävellessä. Jotain iloa aamuihin.

Ap

Vierailija
53/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enkä minä noin tyhmiä ihmisiä.mulla töissä pukukaapissa työvaatteet ja siviilit jää sinne 8 tunniksi kuivumaan.

Ei kai tyhmyys vaikuta siihen pitääkö töissä käyttää työvaatteita vai ei?

Meillä on onneksi työvaatteet eli vaatteet tosiaan kuivuvat nyt kolmeen asti rauhassa. Hiuksetkin alkavat olla jo kuivat.

Ap

Vierailija
54/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Ap

Ap

f u retard

Vierailija
55/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on onneksi työvaatteet eli vaatteet tosiaan kuivuvat nyt kolmeen asti rauhassa. Hiuksetkin alkavat olla jo kuivat.

Ap

en ole sitä väittänytkään vaan sitä ottaako vaihtovaatteita vai itkeekö ja valittaako märät päällä koko työpäivän.

Vierailija
56/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänvalintoja. Kukaan ei käske menemään töihin. Ota loparit. Ole itsesi herra.

Vierailija
57/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sina kauda toisa

mina ola kotona kela gold nukku pitkä ilta mennä kauppa keskus juoda kahvi

Vierailija
58/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et käytä pipoa?

Ap

Ap

annatko persettä?

Vierailija
59/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lomalla ja muutenkin etätöissä. Ehkä kannattaisi kouluttautua ilmaisen koulutuksen maassa.

Tokihan tämä yhteiskunta pyörii ainoastaan etätöiden varassa! Koulutetut kirurgitkin varmaan leikkaavat päivittäin kotoa etänä, ettei tarvitse kärsiä työmatkoista lumipyryssä tai vesisateessa. Ja puolisonikin tuolla paahtaa parhaillaan menemään lumituiskussa työsuhde-Audillaan noin 70 km - ilmaisesta korkeakoulutuksestaan ja johtajuudestaan huolimatta. Toki tuiskussa ja tuulessa on helpompi mennä töihin lämpimällä autolla, kuin kävellä tai pyöräillä.

Ymmärrän tuntemuksiasi hyvin ap. Fillaroin nuorempana töihin kelissä kuin kelissä. Hankin tuolloin pyörääni nastarenkaat ja pakkasilla vein pyörän tuulikaappiin sulamaan, jotta polkeminen olisi ollut edes hieman joutuisampaa. Tsemppiä ja arvostukseni sinulle ap! 

Kiitos! En tiedä olisiko tämän aamun työmatka ollut sen helpompi pyörälläkään, nopeampi toki. Kävi sääliksi myös työmatkapyöräilijöitä kyllä.

Fillaroin töihin aina kun mahdollista, mutta en uskalla ajaa kun maassa on lunta tai jäätä. Ehkä pitäisi satsata nastarenkaisiin ja totutella.

Ap

Vierailija
60/257 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

en ole sitä väittänytkään vaan sitä ottaako vaihtovaatteita vai itkeekö ja

Aivan. No tuo kommentoija sanoi että joskus ei tule huomioitua sääolosuhteita tarpeeksi hyvin. Ja voivathan ne muuttua matkan aikana.

Ihmisiä tässä vaan ollaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi