Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?

Vierailija
06.01.2025 |

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin? 

Kommentit (465)

Vierailija
181/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä nyt tätä hommaa kun naisellahan on se parempi reikä edelleen pano kondiksessa synnytyksen jälkeenkin niin miksei sinne voi lykkiä toipumisen ajan ja sit vasta vaihtaa sinne vauvaluukkuun?

Terveisin Ana-Ali

Tiedän kyllä että olet trolli ja luulet kai olevasi hauskakin, mutta pakko sanoa että ei se persereikäkään välttämättä kunnossa ole synnytyksen jälkeen.

Sano nyt vielä ettei suukaan ole kunnossa eikä kädet.

Missä ne miehen kädet ovat kipeytyneet niin, ettei hän pysty hoitelemaan itseään tarvittaessa?

Vierailija
182/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit säätelevät paljon miesten ja naisten toimintaa ja ajatuksia. Tämä opetetaan jo peruskoulussa mutta ilmeisesti isolta osalta palstalaisista se on jäänyt pahasti kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen petetty on pienen lapsen äiti. Mistähän se kertoo...

pihtari idiootti ei antanut kakkoseen ja sai mitä tilasi, ajoi miehensä naapurin nuorikon syliin

Jos mun mies tekisi noin, niin saisi naapuri pitää hyvänään.

Vierailija
184/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olivat paikat hormonien takia sellaisessa kunnossa vielä vauvan ollessa puolivuotias, että seksi sattui. Se sattui niin paljon, ettei siinä kestänyt olla.

Miten ne hormonit kipeyttivät suusi tai persereikäsi? En ymmärrä.

Vingutko sinä ihan tosissasi naiseltasi persereikää synnytyksen jälkeen? toivottavasti olet sinkku.

Kukaan muu ei vingu kuin sinä. Ihan perustason seksuaaliterveyden hoitamiseen liittyvistä asioista tässä keskustellaan.

Niin, miehen seksuaaliterveydestä. Entäs naisten seksuaaliterveys?

Tuntuu, että palsta on nykyään pullollaan miehiä, joille nainen on pelkkä p-unkantoteline. Samaan hengenvetoon sitten kritisoivat muista maista tulleita miehiä samasta asenteesta naisia kohtaan. Missä logiikka?

Vierailija
185/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ihme että thaihieromoiden liiketoiminta kukoistaa enemmän kuin koskaan ja yksityisiä seksipalveluntarjoajia ilmaantuu koko ajan lisää kuin sieniä sateella, kun yleinen asenne oman puolison seksuaaliterveydestä ja onnellisuudesta huolehtimiseen on totaalisen välinpitämätön. Pihdataan ja kannustetaan muita pihtaamaan.

Seksiä tulee harrastaa vain halusta ja se tarkoittaa molempien osapuolien halua. 

Miehille tiedoksi: maksulliset eivät halua sinua. Ovat vaan rahan puutteessa.

He haluavat minua koska minulla on rahaa. Vaimo ei halua minkään takia.

He haluavat rahasi, eivät sinua. Oksetat heitä.

Vierailija
186/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit säätelevät paljon miesten ja naisten toimintaa ja ajatuksia. Tämä opetetaan jo peruskoulussa mutta ilmeisesti isolta osalta palstalaisista se on jäänyt pahasti kesken.

Ovulaation aikaan nainen on halukas parittelemaan useammankin isoleukaisen lentäjän kanssa. ;) Noh, ne hormonit on semmosia. 

Vierailija
187/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näyttää kestävän oikein hyvin. Tai no, ollaan me kerran harrastettu seksiä puolivuotiaan vauvamme syntymän jälkeen. Mulla on myös halut vähentyneet synnytyksen jälkeen todella paljon, joten oikein hyvä näin itse asiassa. Tykkään olla vauvan kanssa ja ihanaa olla äiti. Ehkä seksi kiinnostaa taas meitä joskus? Kuka tietää. En stressaa asiasta. 

Vierailija
188/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei tytön syntymän jälkeen ole hirveästi panettanut, lienee estrogeeni vienyt halut tai sitten univelat. Lisäksi kaikilla tulee nyt kakkahätä samaan aikaan. M.

Vierailija
189/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ihme että thaihieromoiden liiketoiminta kukoistaa enemmän kuin koskaan ja yksityisiä seksipalveluntarjoajia ilmaantuu koko ajan lisää kuin sieniä sateella, kun yleinen asenne oman puolison seksuaaliterveydestä ja onnellisuudesta huolehtimiseen on totaalisen välinpitämätön. Pihdataan ja kannustetaan muita pihtaamaan.

Seksiä tulee harrastaa vain halusta ja se tarkoittaa molempien osapuolien halua. 

Naisille tiedoksi: Miehesi haluaisi mielummin maksullista kuin sinua.

Jos niin on, niin mies on ihan vapaa lähtemään. Erota voi helposti.

Oletko pöljä?

Ei tuo eroa tarvitse. Se tarvitsee vain sen maksullisen.

Vierailija
190/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää tosiaan siltä, että osa palstalaisista on vielä suorittamassa oppivelvollisuuttaan.

Vierailija
191/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mä olisin tiennyt, että on ok karata nauttimaan hyvästä seksistä vieraan kanssa (miehen logiikka), niin totta maar olisin lähtenyt. Jos kerran toisellekin osapuolelle se on ok. Miehen syliin kun kerran saa vauvan lykättyä niin mä lähden oikeen ihanille reffeille. ;)

Mä vaan luulin, että se vauva nyt vaan on pakko hoitaa, omista iloista viis. Että perheeseen ja parisuhteeseen panostetaan.

Vierailija
192/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä näyttää kestävän oikein hyvin. Tai no, ollaan me kerran harrastettu seksiä puolivuotiaan vauvamme syntymän jälkeen. Mulla on myös halut vähentyneet synnytyksen jälkeen todella paljon, joten oikein hyvä näin itse asiassa. Tykkään olla vauvan kanssa ja ihanaa olla äiti. Ehkä seksi kiinnostaa taas meitä joskus? Kuka tietää. En stressaa asiasta. 

;,,D

Ehkä kannattaisi.

Vierailija
193/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tarvitsee maksullisen naisen, niin minä tarvitsen eron.

Vierailija
194/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovulaation aikaan nainen on halukas parittelemaan useammankin isoleukaisen lentäjän kanssa. ;) Noh, ne hormonit on semmosia. 

Ei tarvi olla isoleukainen eikä lentäjä. Moni hyväntuulinen perusmieskin herättää halut tuossa kohtaa kiertoa.

Vierailija
195/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko pöljä?

Ei tuo eroa tarvitse. Se tarvitsee vain sen maksullisen."

Nainen hoitaa sitten sen eroamisenkin. Ei näistä vätysmiehistä tietenkään siihenkään ole.

Vierailija
196/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He haluavat minua koska minulla on rahaa. Vaimo ei halua minkään takia.

He haluavat rahasi, eivät sinua. Oksetat heitä.

Onko sulla ihan omakohtaista kokemusta vai äitisikö kertoi?

Vierailija
197/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko pöljä?

Nainen hoitaa sitten sen eroamisenkin. Ei näistä vätysmiehistä tietenkään siihenkään ole.

Eron vireille saaminen on onneksi tosi helppoa, mutta eihän se kaikilta miehiltä onnistu.

Vierailija
198/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko pöljä?

Ihan samalla tavalla kuin naisella on oikeus kieltäytyä seksistä ja erota on miehellä oikeus käydä maksullisilla ja olla kertomatta siitä yhtään mitään.

Vierailija
199/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se mies paineet purkaa, naiselle kysymys? Onks tussukkaa teil?

Vierailija
200/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kestänyt edes jälkitarkastukseen saakka. Pisin seksitauko oli 2 viikkoa ja sekin oli kuulemma liikaa....

Meillä ihan sama! Ex-aviomies ei kuulemma kestänyt yhtään pidempään kuin 2 viikkoa ja raivoten painosti antamaan. Jälkivuoto oli mulla juuri loppunut. Aivan järkyttävää. Millainen mies painostaa vaimon, jonka alapää on juuri revennyt ja venynyt neljäkiloisen vauvan verran, seksiin ja vielä kun se vaimo ei ole kovin halukas?!?

Niinpä. Mies on nyt ex.