Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa jos aikuinen nainen omistaa vain 2 arkikengät?

Vierailija
24.06.2024 |

Omistan siis vain mustat nahkatennarit ja valkoiset... :D Sitten on talvikengät ja crocksit. Muta muita kenkiä ei ole. Noloa/outoa? En juuri käy juhlissa yms. Syy on kai se että minun on vaikea löytää mieluisia kenkiä koska jalkani on iso ja outo. Monia kenkiä olen ostanut jotka ovat tuntuneet marketissa hyviltä, mutta sitten ulkona alkaneetkin puristaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään noloa ole jos ei tarvi juhliin mennä. Arjessa varmaan noilla pärjäät. Mutta erikoistahan se on. Minulla on kymmeniä kenkiä.

Vierailija
2/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä mitään noloa ole jos ei tarvi juhliin mennä. Arjessa varmaan noilla pärjäät. Mutta erikoistahan se on. Minulla on kymmeniä kenkiä.

En oikein tiedä millaisia kenkiä sitä voisi lisätä varastoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle noloa?

Elätkö omaa elämääsi vai suoritatko muille?

Sinä niitä kenkiä käytät ja tiedät millä määrällä pärjäät.

Vierailija
4/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Siinä vaiheessa on noloa, kun crocseissa ei voi enää mennä. En suoraan sanottuna ymmärrä, missä niitä edes kotipihan ulkopuolella käytetään. 

Luulisi, että tarvitsisit lisäksi edes sisäliikuntakengät ja kumpparit. Ja parit asiallisemmat kengät tietysti.

Jos saat kutsun häihin tai hautajaisiin, mitä teet?

Vierailija
5/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yhdet lenkkarit ja retkeilykengät, en osta uusia ennenkuin olen käyttänyt aikaisemmat loppuun. Toki olen mies, joten pitääkö naisilla sitten olla mukamas enemmän kenkiä, en tiedä.

Niinkauan kun kengät on siistit ja toimivat en vaihda uuteen.

Vierailija
6/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Siinä vaiheessa on noloa, kun crocseissa ei voi enää mennä. En suoraan sanottuna ymmärrä, missä niitä edes kotipihan ulkopuolella käytetään. 

Luulisi, että tarvitsisit lisäksi edes sisäliikuntakengät ja kumpparit. Ja parit asiallisemmat kengät tietysti.

Jos saat kutsun häihin tai hautajaisiin, mitä teet?

Lenkkareita olen harkinnut mutta en juuri lenkkeile ja noilla nahkatennareilla olen mennyt pidemmät kävelylenkit kun ovat niin hyvät jalassa. Kumppareita olen myös harkinnut ainakin syksyksi. hautajaisiin(tai häihihin) etsisin varmaan jotkut kirpparilta, jotka voisi vain sitten heittää menemään

Vierailija
7/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain yhdet lenkkarit ja retkeilykengät, en osta uusia ennenkuin olen käyttänyt aikaisemmat loppuun. Toki olen mies, joten pitääkö naisilla sitten olla mukamas enemmän kenkiä, en tiedä.

Niinkauan kun kengät on siistit ja toimivat en vaihda uuteen.

Niin en ymmärrä miksi naisilta oletetaan, että pitäisi olla kaikkea useampi kuin yksi kappale.

Vierailija
8/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Imelda Marcosilla (diktaattorin vaimo)  oli legendan mukaan tuhansia kenkäpareja, joita löytyi hänen palatsistaan. Siihen nähden et varmaankaan ole outo. 

Vierailija
9/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. minulla on YHDET, joita käytän arjessa. Juuri hajosi juhlakengät, joten kenkäostoksille suuntaamassa. Samalla voisin hankkia toiset arkikengät...

N32

Vierailija
10/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leveä jalkapöytä, joka vaatii nahkakengän (antaa periksi sivusuunnassa) Nahkakengät maksavat sieltä ~100 eurosta ylöspäin. En voi ostaa tavallisessa arjessa tuosta noin vaan kolmea paria kenkiä. Tällä hetkellä minulla on yhdet tennarit. Syksyllä katselen lisää kenkiä. Tarvitsen myös toppaliivin, uuden takin (koska haluan) ja vaatteita, joten ei niitä kenkiä tuosta noin vaan ihan koko ajan ostella. Suurin osa rahoistani on kiinni asunnossa.

Kenkien jatkuva vaihtelu aiheuttaa myös hiertymiä (menee kantapää verille), joten minun on parempi pysytellä parissa kolmessa kenkäparissa sen sijaan, että vaihtelen aivan jatkuvasti.

Vierailija
11/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Joillakin on yhdet hajoavat jalassa. Jos yksi hajoaa, olisi hyvä olla varalla enemmän.

Vierailija
12/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on nolo.. Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä.???? Ja toiset moukat vastailee... 

Vierailija
13/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä omistan vain yhdet kerrallaan. Ostan uudet (kirpparilta) kun edelliset menevät rikki. 

Vierailija
14/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolointa on, jos keski-ikäinen nainen käyttää esim. Vanseja tai Converseja.

Vierailija
15/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen esimerkki siitä, miksi kaikki eivät identifioidu kapeisiin konservatiivisiin sukupuolirooleihin, jotka voivat edelleen hyvin myös suomalaisessa yhteiskunnassa. Ajatelkaa nyt oikeasti, että käsitys naiseudesta rajataan jopa kenkäparien mukaan. Sairas maailma.

Vierailija
16/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen teitä, jotka ette kuluta luonnonvaroja turhiin kenkäpareihin ! 

Vierailija
17/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa herättää lähinnä myötätuntoa, jos joku kanssakulkija ei jaksa/voi huolehtia itselleen reilummin kunnollisia jalkineita. Kyllä niitä varmasti löytyy.

Niitä jotka periaatteessa käyttävät kengät tai vaatteet "loppuun" ennen kuin hankkivat uudet, en taas tajua: eivätkö ne kengätkin  siinä "lopun" lähestyessä ole aika epämiellyttäviä sekä toiminnallisesti että ulkoisesti?

Vierailija
18/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa siinä on? Eihän moni nainen eikä varsinkaan mies kuitenkaan käytä kuin muutamia parhaita kenkiään. Jos ei tarvitse kuin kahdet, miksi niitä pitäisi olla enemmän?

Vierailija
19/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vittuiluna mennä kävelylle paljain varpain.

Vierailija
20/24 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ap:n elämästä ja tarpeista. Itse tarvitsen talvisaappaiden ja kumisaappaiden lisäksi sandaalit ja lenkkarit ja avokkaat, joita voi käyttää sukkahousujen ja hameiden kanssa, ja lisäksi juhlakengät.

Jos ap ei koskaan käytä hameita ja sukkahousuja, tai pukeudu hienosti, niin avokkaat voi karsia. Jos hän ei kövele sateessa esim koiran kanssa, kumisaappaat voi karsia. Jos hän ei käy juhlissa, niin juhlajengät voi karsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi