Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?

Vierailija
06.01.2025 |

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin? 

Kommentit (465)

Vierailija
141/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olivat paikat hormonien takia sellaisessa kunnossa vielä vauvan ollessa puolivuotias, että seksi sattui. Se sattui niin paljon, ettei siinä kestänyt olla.

Miten ne hormonit kipeyttivät suusi tai persereikäsi? En ymmärrä.

Vingutko sinä ihan tosissasi naiseltasi persereikää synnytyksen jälkeen? toivottavasti olet sinkku.

Kukaan muu ei vingu kuin sinä. Ihan perustason seksuaaliterveyden hoitamiseen liittyvistä asioista tässä keskustellaan.

Vierailija
142/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin kestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseeseen vaan jos pillunantaminen vielä mietityttää

Nimenomaan, keinoja kyllä löytyy. Anaali, suihinotto ym. 

Toki keinoja löytyy. Onhan miehelläkin reikä. Nainen voisi vaihteeksi lykkiä miestä kun miehellä sentäs on paikat kunnossa kun ei ole tarvinnut synnyttää. Kyllä se anaali miehelle yhtä kivalta tuntuu kuin naisellekin, tai vielä kivammalta kun miehillähän siellä se g-piste on! Eli sträppäriostoksille vaan kaikki synnyttäneet naiset ja miestä lykkimään.

Vierailija
144/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihme että thaihieromoiden liiketoiminta kukoistaa enemmän kuin koskaan ja yksityisiä seksipalveluntarjoajia ilmaantuu koko ajan lisää kuin sieniä sateella, kun yleinen asenne oman puolison seksuaaliterveydestä ja onnellisuudesta huolehtimiseen on totaalisen välinpitämätön. Pihdataan ja kannustetaan muita pihtaamaan.

Vierailija
145/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviä jos eivät kestä.

Vierailija
146/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä joka hoitaa lasta tulee tylsimys. Meillä minä eli isä ryhdyin hoitamaan vauvaa kun äiti ei suostunut edes imettämään tai muutenkaan hoitamaan vauvaa ja minusta tuli se tylsimys. No annas olla...Äiti petti minut lastenhoidon viedessä huomioni kun sairastelivat ja jouduin olemaan lasten kaa paljon sairaaloissa. Minä otin sitten äidin pettämisen takia avioeron. Äiti ehdotti että eron jälkeenkin voisimme jatkaa seksisuhdetta...kun mulla ei kuitenkaan kahden pienen lapsen hoitamisen ohessa ole aikaa vehdata uusien naisten kaa. Niin Äiti lupas hoitaa mun tarpeeni. Mutta pieniä lapsiaan Äiti ei halunnut tavata...näin ilmoitti oikein lastenvalojan silmien edessä. Olisitte nähneet lastenvalvojan ilmeen...sillä oikein leuka loksahti auki hämmästyksestä meidän äidin puheista. 😂niin että kyllä ne äiditkin osaa😂 ihmetteleekö joku jos jostain syystä mulla tai mun lapsilla ei ole minkäänlaista kunnioitusta sellaista roolia kuin Äiti kohtaan?

Sait roolin, jonka tyypillisesti kärsii nainen. :)

Otan osaa. 

Vierailija
147/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä jos eivät kestä.

Juu ei ole mitään aviomies- tai isämatskua tuollaiset vässykät.

Vierailija
148/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestätkö sinä sen että miehesi hakee seksin muualta?

Vierailija
149/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä?

Vierailija
150/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän olisi sitten ex-mies hyvin äkkiä.

Vierailija
151/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pimpsa on 🙅

niin persereikä on 👍

ja suu on 👍

Vierailija
152/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen petetty on pienen lapsen äiti. Mistähän se kertoo...

pihtari idiootti ei antanut kakkoseen ja sai mitä tilasi, ajoi miehensä naapurin nuorikon syliin

Naapurin nuorikko eli naapurin vastavihitty vaimo. No eipä hänelläkään kummoinen seksielämä ollut, kun piti vierasta saada.

Vierailija
153/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ihme että thaihieromoiden liiketoiminta kukoistaa enemmän kuin koskaan ja yksityisiä seksipalveluntarjoajia ilmaantuu koko ajan lisää kuin sieniä sateella, kun yleinen asenne oman puolison seksuaaliterveydestä ja onnellisuudesta huolehtimiseen on totaalisen välinpitämätön. Pihdataan ja kannustetaan muita pihtaamaan.

Seksiä tulee harrastaa vain halusta ja se tarkoittaa molempien osapuolien halua. 

Vierailija
154/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olivat paikat hormonien takia sellaisessa kunnossa vielä vauvan ollessa puolivuotias, että seksi sattui. Se sattui niin paljon, ettei siinä kestänyt olla.

Miten ne hormonit kipeyttivät suusi tai persereikäsi? En ymmärrä.

Vingutko sinä ihan tosissasi naiseltasi persereikää synnytyksen jälkeen? toivottavasti olet sinkku.

Kukaan muu ei vingu kuin sinä. Ihan perustason seksuaaliterveyden hoitamiseen liittyvistä asioista tässä keskustellaan.

Synnytyksn jälkeen naisen seksuaaliterveyttä hoidetaan hoitamalla vauvaa ja kotia, jotta nainen saa levätä ja parantua. 

Vierailija
155/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin että kun sun mies ei kestänyt, niin ei kestä kukaan muukaan mies. Sun mies = kaikki miehet? Miltäköhän moinen yleistys naisista tuntuu, että yhden naisen tekemisten perusteella yleisestetään kaikkiin naisiin."

Niin kai se sitten on vaan mun mies:

https://blogit.terve.fi/rakkauden-roihu/petetyin-on-pienen-lapsen-aiti/

https://yle.fi/a/3-8032616

Vierailija
156/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestätkö sinä jos nainen hakee seksiä muualta?

Vierailija
157/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että pitää olla vuosi lapsen syntymän jälkeen ilman seksiä?

En naisenakaan olisi. Joo ja olen saanut 3 lasta. 

Eikö sinulla toimi omat kädet?

Vierailija
158/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen petetty on pienen lapsen äiti. Mistähän se kertoo...

pihtari idiootti ei antanut kakkoseen ja sai mitä tilasi, ajoi miehensä naapurin nuorikon syliin

Tunnustit siis ettei mies kykene itsenäiseen päätöksentekoon?

Vierailija
159/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pimpsa on 🙅

niin persereikä on 👍

ja suu on 👍

Ja mitä sinä teet ansaitaksesi mitään näistä?

Vierailija
160/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies olisi kestänyt mutta miksi olisi pitänyt kun mulla paikat parani 6 viikossa ja halut hyrräsi?? En olisi mitenkään kestänyt vuotta puutteessa!?

Meillä oli tosi vaikea vauva, joten väsymys tappoi halut aika vahvasti. Harrastettiin silti kyllä seksiä kerran viikossa tai kahdessa, pidempää taukoa meidän suhteessa ei koskaan ole ollut.

Mutta kyllähän se seksi väheni, ei vaan jaksanut, kun ei saanut yhtään nukkua. Vaikka olin ajatellut, että meille ei sitten käy niin. Yritin antaa miehelle iltaisin, jotta pysyisi tyytyväisenä, mutta olin niin väsynyt  että usein nukahdin seksin aikana. Mies aina loukkaantui tästä.

Vuosi meni todella vähillä unilla ja kun vauva alkoi vihdoin viimein nukkua ja toivoa aktiivisemmasta seksielämästä olla, paljastui miehen salasuhde. 

Joten ei, ei ne kestä.

Meillä kans seksi väheni kertaan viikossa tai kahdessa väsymyksen takia. Minä (nainen) olisin kyllä halunnut enemmänkin, mutta puoliso ei jaksanut. Molemmat oltiin ihan pystyynkuolleita ensimmäiset 2 vuotta muksun syntymän jälkeen. Eipä kumpikaan ole vieraissa käynyt.