Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?

Vierailija
06.01.2025 |

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin? 

Kommentit (465)

Vierailija
201/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ihme että thaihieromoiden liiketoiminta kukoistaa enemmän kuin koskaan ja yksityisiä seksipalveluntarjoajia ilmaantuu koko ajan lisää kuin sieniä sateella, kun yleinen asenne oman puolison seksuaaliterveydestä ja onnellisuudesta huolehtimiseen on totaalisen välinpitämätön. Pihdataan ja kannustetaan muita pihtaamaan.

Seksiä tulee harrastaa vain halusta ja se tarkoittaa molempien osapuolien halua. 

Miehille tiedoksi: maksulliset eivät halua sinua. Ovat vaan rahan puutteessa.

He haluavat minua koska minulla on rahaa. Vaimo ei halua minkään takia.

Tässähän se nähdään, mihin niiden "perheen elättäjien" rahat todellisuudessa m

Rahat menee sinne mistä saa pillua. Mitä vaikeaa tässä on?

Vierailija
202/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tuntuu käyvän hierontamestoissa oloaan helpottamassa vauvavuotena. Alle satasella nopea suuhoito ja takaisin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kestänyt edes jälkitarkastukseen saakka. Pisin seksitauko oli 2 viikkoa ja sekin oli kuulemma liikaa....

Meillä ihan sama! Ex-aviomies ei kuulemma kestänyt yhtään pidempään kuin 2 viikkoa ja raivoten painosti antamaan. Jälkivuoto oli mulla juuri loppunut. Aivan järkyttävää. Millainen mies painostaa vaimon, jonka alapää on juuri revennyt ja venynyt neljäkiloisen vauvan verran, seksiin ja vielä kun se vaimo ei ole kovin halukas?!?

Niinpä. Mies on nyt ex. 

Mutta hetken oli jännää!

MT-nappi huuleen ja zombina eteenpäin.

Vierailija
204/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies osaa kyllä hoidella tarpeensa ja ymmärtää ettei revenneeseen ja jälkivuotoiseen piluun ole mitään asiaa.

Miehillä myös testot romahtaa lapsen syntymän jälkeen, mikä rauhoittaa riehakkaampaakin libidoa.

Niinpä. Sitä varten on se tyttöystävä/salarakas jonka kanssa voi hoidella tarpeensa. 

Vierailija
205/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on naisen vastuunkanto perheen, ml. mies, hyvinvoinnista? 

Vierailija
206/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva valvotti niin paljon, ettei yksinkertaisesti jaksanut paneskella. Yövalvomisten jakaminen ei auttanut, koska mies heräsi vasta, kun vauva oli jo ehtinyt itkeä jonkin aikaa ja lähti vasta sitten laittamaan tuttipulloa valmiiksi. Eli valvoin joka tapauksessa, kun odotin, että mies saa vauvan hiljaiseksi. Korvatulpatkaan ei auttanut asiaa, koska kuulin niidenkin läpi kaikki ähinät viereiseen huoneeseen. Jos ei seksitaukoa kestä, silloin ei pidä lisääntyä.

Vierailija
207/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille pitäisi jo hyvissä ajoin kertoa, että pahimmillaan lapsen saaminen tarkoittaa, ettei seksiä ole vuoteen. Näin ei tule sitten tämäkään asia yllätksenä ja mies voi miettiä onko valmis sellaiseen.

Vierailija
208/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vuosi ilman seksiä on halukkaille ihmisille kova paikka. Sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
209/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan naisten haluttomuus ja suoranainen inho seksiä kohtaan oikeasti niin yleistä, kuin tämän palstan perusteella saa käsityksen? 

Minulla ainakin raskaus ja synnytys herättää haluja, ei vie niitä. 

En mitenkään pystyisi olemaan vuotta ilman seksiä, vaikka olen itsekin värkkini repinyt synnytyksessä. Kyllähän ne ekat kerrat jännittää. Ja kyllä kai seksi tekee ihan hyvääkin alapäälle, korvien välille ainakin. 

Mullakin lapsille tuli ikäeroa vuosi ja 2 kuukautta. 

Sinulla lienee sitten suoraselkäinen mies.

Kuinka niin? Itse minä seksiä halusin, ja yksin hoidin lapsetkin, mies oli reissu työssä. Minulla halut heräsi jo muutama päivä synnytyksestä, mutta silloin ei vielä uskaltanut harrastaa, vaan todella jouduin odottelemaan että voi sekstailla, eli repeämä on parempi ja vuoto vähäisempää.

Ihan yleisesti olen yllättynyt, että moni nainen tällä palstalla puhuu haluttomuudesta. Minulla e-pillerit vie halut, muuten olen kyllä useimmiten halukas seksiin

Vierailija
210/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naisetkaan kestä. Kyllä olisi vaimo ollut pahana, jos vuosi olisi mennyt ilman seksiä. Tottakai synnytyksen jälkeen meni kuukauden verran ilman, mutta sitten ei enää pystytty olemaan.

Vierailija
211/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei kestä vuotta ilman mitään yksittäistä asiaa mieheltä. 

Korjatkaa jos olen väärässä. Mikä on se asia, teko, työ, tehtävä, askare tai näihin verrattava asia jonka mies voi laiminlyödä vauvavuoteen vedoten?

Vierailija
212/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun moni mukiinmenevä sinkkumieskin valittaa, kuinka vaikea on saada seksiä ja täällä pienten lasten isät uhoavat menevänsä vieraisiin. 

Vierailija
213/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei seksitaukoa kestä, silloin ei pidä lisääntyä.

Tämän asia kun kerrottaisiin rehellisesti jo etukäteen, niin säästyttäisiin paljolta.

Nykyiset lisäätymis ikäiset ovat onneksi tajunneet mikä vankila ja virhe lisääntyminen on. 

Vierailija
214/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..... Jos ei seksitaukoa kestä, silloin ei pidä lisääntyä.

Tämän kun olisi aikanaan ymmärtänyt. Jotenkin vielä ajattelin tilanteen paranevan vuosien mittaan, mutta kun nuorimmainen oli 15v totesin, että en halua elää loppu elämääni puutteessa ja otin eron.

Vierailija
215/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa, kun moni mukiinmenevä sinkkumieskin valittaa, kuinka vaikea on saada seksiä ja täällä pienten lasten isät uhoavat menevänsä vieraisiin. 

Onneksi on huonossa liitossa olevia rouviakin. Kyllä satunnainen seksi pitää mielen virkeänä.

Vierailija
216/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies osaa kyllä hoidella tarpeensa ja ymmärtää ettei revenneeseen ja jälkivuotoiseen piluun ole mitään asiaa.

Miehillä myös testot romahtaa lapsen syntymän jälkeen, mikä rauhoittaa riehakkaampaakin libidoa.

Aika harvalla tuo jälkivuoto kestää vuoden verran.

Vierailija
217/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen petetty on pienen lapsen äiti. Mistähän se kertoo...

En ole petetty millään muotoa, kysyin vain huvikseni, koska tilanne voi olla sellainen. Nainen voi esimerkiksi olla järkyttynyt pitkään synnytyksen tuomista muutoksista ja ei ole rohjennut katsoa edes sinne tai vastaavaa. Tiedän moni tapauksia. 

En tarkoittanutkaan sinua, vaan on tilastollinen fakta, että kaikkein useimmin petetyksi tulevat pienten lasten äidit. Se on sellainen elämänvaihe, jolloin mies pettää kaikkein herkimmin. Niin nurinkurista kuin se onkin, kun pitäisi entistä enemmän olla perheen tukena.

Kyllä sitä jaksoi olla paljon paremmin perheen tukena, kun välillä pääsi purkaan paineita. 

Vierailija
218/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseeseen vaan jos pillunantaminen vielä mietityttää

Nimenomaan, keinoja kyllä löytyy. Anaali, suihinotto ym. 

Nainen ei ole mikään reikäjuusto. Pääasia, että löytyy reikiä.

Ei tälle kommentoijalle mennyt edes jakeluun, että se persekin voi synnytyksessä revetä... 

Onneksi suu ei repeä, joten hommat hoituu niinkin.

Vierailija
219/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voi lopettaa vuodeksi laskujen maksamisen ja kotityöt jos nainen lopettaa seksin. Tasapuolisuus kunniaan.

Vierailija
220/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän voi lopettaa vuodeksi laskujen maksamisen ja kotityöt jos nainen lopettaa seksin. Tasapuolisuus kunniaan.

Ei ihmekään, jos seksielämä kärsii, kun sitä verrataan kotitöihin.