Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?

Vierailija
06.01.2025 |

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin? 

Kommentit (465)

Vierailija
161/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ihme että thaihieromoiden liiketoiminta kukoistaa enemmän kuin koskaan ja yksityisiä seksipalveluntarjoajia ilmaantuu koko ajan lisää kuin sieniä sateella, kun yleinen asenne oman puolison seksuaaliterveydestä ja onnellisuudesta huolehtimiseen on totaalisen välinpitämätön. Pihdataan ja kannustetaan muita pihtaamaan.

Seksiä tulee harrastaa vain halusta ja se tarkoittaa molempien osapuolien halua. 

Miehille tiedoksi: maksulliset eivät halua sinua. Ovat vaan rahan puutteessa.

Vierailija
162/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseeseen vaan jos pillunantaminen vielä mietityttää

Nimenomaan, keinoja kyllä löytyy. Anaali, suihinotto ym. 

Nainen ei ole mikään reikäjuusto. Pääasia, että löytyy reikiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestätkö sinä sen että miehesi hakee seksin muualta?

Sehän olisi sitten ex-mies hyvin äkkiä.

Mitä luulet miehen ajattelevan mikäli vaimo panttaa vuoden?

Vierailija
164/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseeseen vaan jos pillunantaminen vielä mietityttää

Nimenomaan, keinoja kyllä löytyy. Anaali, suihinotto ym. 

Nainen ei ole mikään reikäjuusto. Pääasia, että löytyy reikiä.

Ei tälle kommentoijalle mennyt edes jakeluun, että se persekin voi synnytyksessä revetä... 

Luuletko, että se tajuaisi, että naisella on myös tarpeita, haluja ja toiveita, eikä hän ole olemassa vain reikänä miestä varten. 

Vierailija
165/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ihme että thaihieromoiden liiketoiminta kukoistaa enemmän kuin koskaan ja yksityisiä seksipalveluntarjoajia ilmaantuu koko ajan lisää kuin sieniä sateella, kun yleinen asenne oman puolison seksuaaliterveydestä ja onnellisuudesta huolehtimiseen on totaalisen välinpitämätön. Pihdataan ja kannustetaan muita pihtaamaan.

Seksiä tulee harrastaa vain halusta ja se tarkoittaa molempien osapuolien halua. 

He haluavat minua koska minulla on rahaa. Vaimo ei halua minkään takia.

Vierailija
166/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta näkee helposti, kenellä kommentoijalla on puoliso ja lapsia ja kuka on kenellekään kelpaamaton.

Vierailija
167/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nainen kestä nukkumatta vauvavuotta.

Ihme kestämättömyyttä nykyään.

Vierailija
168/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se nähdään, mihin niiden "perheen elättäjien" rahat todellisuudessa menee. Ja sitten valittavat, kun pitäs omat lapset vielä elättääkin! 

Vierailija
169/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olivat paikat hormonien takia sellaisessa kunnossa vielä vauvan ollessa puolivuotias, että seksi sattui. Se sattui niin paljon, ettei siinä kestänyt olla.

Miten ne hormonit kipeyttivät suusi tai persereikäsi? En ymmärrä.

No kakkosta en anna tuohon tarkoitukseen käyttää, se on exit only. Suuta taas voi hyvinkin käyttää, mutta mitäs minä saisin siitä?

Oikeastaan yksi suurimmista ongelmista tuossa oli henkinen: koin olevani viallinen ja siksi koko seksi tuntui kurjalta ajatukselta.

Vierailija
170/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään "kestämistä" seksi nyt vaan oli se juttu että se vauva edes putkahti ja seksi oli se juttu ryhtyä koko hommaan. panemaan ja suhteeseen.

Seksi nyt on vain tärkein yksittäinen asia olla tekemisissä naisten ja ihmisten kanssa, kaikki muu on kivaa bonusta.

Ei oo kauhee homma ottaa vaikka suihin kerran päivässä, jos ei itse jaksa/huvita. Itse teksisin koska vaan rakkaalle kumppanille just noin, enkä viittis turhaan kiukutella ja draamailla. Kunhan se sitten palautuu sen vauvavuoden jälkeen taas kohilleen! <3

Vierailija
171/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille tiedoksi: Miehesi haluaisi mielummin maksullista kuin sinua.

Vierailija
172/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.  Tälläisiakin avioliittoja Suomessa on.   Enemmän kuin moni edes voi arvata.

Vierailija
173/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän foorumin av-karvamammat ovat kyllä ihan oma lajinsa. Jos joku näistä on todistettavasti astuttu paksuksi niin kannattaa ensimmäiseksi tarkistaa taivaalta olisiko sinne kuitenkin syttynyt uusi tähti.

Ei ihan mene yksiin sen kanssa, kuinka moni incel täällä palstalla valittaa naisen puutettaan.

Vierailija
174/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaimollasi on varmaan myös lupa hoitaa tarpeitaan sillä aikaa, kun sinä huolehdit lapsista? Viettää kunnon laatuaikaa kahdestaan toisen miehen kanssa, ilman, että lapset keskeyttää. ;)

Vierailija
175/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olivat paikat hormonien takia sellaisessa kunnossa vielä vauvan ollessa puolivuotias, että seksi sattui. Se sattui niin paljon, ettei siinä kestänyt olla.

Miten ne hormonit kipeyttivät suusi tai persereikäsi? En ymmärrä.

Vingutko sinä ihan tosissasi naiseltasi persereikää synnytyksen jälkeen? toivottavasti olet sinkku.

Jos ei ole, niin aika äkkiä on.

Vierailija
176/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään "kestämistä" seksi nyt vaan oli se juttu että se vauva edes putkahti ja seksi oli se juttu ryhtyä koko hommaan. panemaan ja suhteeseen.

Seksi nyt on vain tärkein yksittäinen asia olla tekemisissä naisten ja ihmisten kanssa, kaikki muu on kivaa bonusta.

Ei oo kauhee homma ottaa vaikka suihin kerran päivässä, jos ei itse jaksa/huvita. Itse teksisin koska vaan rakkaalle kumppanille just noin, enkä viittis turhaan kiukutella ja draamailla. Kunhan se sitten palautuu sen vauvavuoden jälkeen taas kohilleen! <3

"Naisten ja ihmisten kanssa"

Vai eivät naiset kuulu enää ihmiskuntaan. No kyllä se monen kirjoittajan tekstistä huokuukin, että ajatustapa on sellainen, etteivät muka kuulu.

Vierailija
177/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittäviä jos eivät kestä.

Vuosi ilman seksiä on nuorelle miehelle, ylipitkä aika. Kaikkihan sen käsittää.

Eihän tuollaista kestä edes keski-ikäiset, säännölliseen seksiin tottuneet naiset.

Syöpään sairastanutta miestään petti täysillä, eräs työpaikkani nainen.   Mies ei kyennyt seksielämään, rankkojen syöpähoitojen vuoksi.

Ja niinpä nainen hoiti himonsa toisen miehen kanssa.

Vierailija
178/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille tiedoksi: Miehesi haluaisi mielummin maksullista kuin sinua.

Jos niin on, niin mies on ihan vapaa lähtemään. Erota voi helposti.

Vierailija
179/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen petetty on pienen lapsen äiti. Mistähän se kertoo...

pihtari idiootti ei antanut kakkoseen ja sai mitä tilasi, ajoi miehensä naapurin nuorikon syliin

Sinä idiootti perspanohullu, perse on paskantamista varten.

Vierailija
180/465 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos se mitä rakkaasi kaipaa, on tukea vauvan hoitoon, se ei onnistu? Empatiaa, myötätuntoa, hellyyttä, välittämistä.. Voit tarjota ainoastaan mekaanisen suorituksen ja senkin todennäköisesti siinä toivossa, että saat vastapalveluksen.

Mitäpä jos suuhoito ei sillä hetkellä ole naisesi tarpeista tärkein? Vaan sinun tukesi, osallistumisesi ja kannustuksesi. Haluat täyttää omia tarpeitasi ja samalla oletat, että toisen tarpeet ovat samat ja samantahtiset, kuin sinulla.