Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?
Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin?
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Terveelle miehelle viikkokin ilman seksiä on sietämätöntä. Me tarvitsemme sitä elääksemme. Jos emme saa sitä puolisoiltamme, otamme sitä sieltä mistä saa.
Mikä sun käsissä on vikana? Onko ne amputoitu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän voi lopettaa vuodeksi laskujen maksamisen ja kotityöt jos nainen lopettaa seksin. Tasapuolisuus kunniaan.
Ei ihmekään, jos seksielämä kärsii, kun sitä verrataan kotitöihin.
Monessa tutkimuksessa on todettu kiistattomasti että naisen seksihalut lisääntyvät jos mies tekee kotitöitä ja vähenevät jos ei tee. Ja moni nainen lopettaa seksin ja jopa koko suhteen jos mies ei tee kotitöitä. Samalla logiikalla on siis täysin ymmärrettävää että mies lopettaa kotityöt kun nainen lopettaa seksin.
Ei kai tuohon mitään tutkimusta tarvita. Ihan päivänselväähän se on, ettei mieslapset kiihota.
Miksi siis miehellä ei ole oikeutta hakea seksi muualta,
Ei, parisuhde ei pysy kasassa, jos mies ei kestä edes vauva-aikaa. Kummasti ero tulee miehille yllätyksenä vaikka ihan itse sen parisuhteen tyrivät.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen petetty on pienen lapsen äiti. Mistähän se kertoo...
pihtaamisesta
Vierailija kirjoitti:
Missä on naisen vastuunkanto perheen, ml. mies, hyvinvoinnista?
MIksi mies ajattelee AINA vain itseään, eikä ihan saatanallisen synnytysrääkin läpikäynyttä vaimoaan? Tällaisilta miehiltä pitäisi persereikä viiltää auki siinä samalla kuin vaimonkin välilihaa leikataan. Voisi sitten kummatkin toipua rauhassa.
Nainen. Ollut yhdeksän kuukautta raskaana, synnyttänyt lapsen. Todennäköisesti myös imettänyt yötä päivää.
Nainen päättää millä aikataululla seksi on mahdollista.npiste.
Mies jos haluaa seksiä ja nainen ei ole valmis, aikataulua voi varmasti nopeuttaa pitämällä hyvää huolta naisestaan ja vauvastaan.
Tuoreelle äidille helliä sanoja, lepoa, pusuja, Haleja, hierontaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen voi vaan viedä lasta, jos isä on hoitanut oman osansa vanhemmuudesta kunnialla. Miehillä on lisäksi usein paremmat tulot, joka katsotaan huoltajuutta haettaessa eduksi.
Niin suurin osa näistä "exä vei lapset" miehistä ei ole halunnut mitään huoltajuutta. Jos 50/50 halutaan niin sellaisen myös saa (toki se ei ole mahdollista jos toinen muuttaa kauaksi)
Kun olen iässä, jossa porukkaa eroaa niin lähipiirissä kyl kaikki miehet ovat huoltajuuden jakaneet exän kanssa. Yksi on yh isä ja yksi yh äiti.
Jos toinen (vaikka nyt se mies) ei ole yhdessäolessa hoitanut mitään lapsiin liittyvää (pesut, lääköritu, läksyt, harrastukset, ruuanlaitto yms) niin miten ne ykskaks yksinolless alkaisi sujumaan? Tai kiinnostamaan?
Elarithan menee lapsen elatukseen. Vai pyhällä hengelläkö ne lapset elää? Se on se velvollisuus jonka olet ottanut kun olet lapsen tehnyt. Kummallista kun moni tuntuu toivovan että niistä velvoitteista vois vaan luopua ja sysätä toiselle. Lapsi ei valitse syntymäänsä.
Exän elatusvelvollisuus taas Suomessa on todella harvinaista kun naiset käyvät palkkatöissä
Palstamiehet ovat hyvä muistutus yhteiskunnassamme edelleen vallitsevasta naisvihasta ja naisten vähttelystä kaikilla elämänalueilla. En ihmttele, miksi niin moni nainen on nykyään vapaaehtoisesti sinkku ja lapseton...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieshän voi lopettaa vuodeksi laskujen maksamisen ja kotityöt jos nainen lopettaa seksin. Tasapuolisuus kunniaan.
Ei ihmekään, jos seksielämä kärsii, kun sitä verrataan kotitöihin.
Jos siis vähäpätöisempien kotitöiden laiminlyönti aiheuttaa kriisin. Miksi tärkeämmän seksuaalisuuden laiminlyöminen ei saisi sitä aiheuttaa?
Selittäkää tämä minulle naiset.
Miehet ovat niin ääliöitä. Monet miehet ajattelevat että kotityöt kuuluvat naiselle ja niitä tehdään vain sen takia että nainen haluaa. Jos mies asuisi yksin niin hän ei suinkaan söisi, pesisi pyykkiä tai siivoaisin. Mies tekee ne kotona siis vain ja ainoastaan naiselle ja tästä syystä naisen tarvitsee tehdä miehelle henkilökohtainen palvelus ja tyydyttää hänet vaikka hän ei sitä itse haluaisi.
Seksin harrastaminen vain miehen mieliksi ja tyytyväisenä pitämiseksi olisi naisen henkilökohtainen palvelus miehelle. Miehen siis pitäisi vastineeksi tehdä naiselle henkilökohtainen palvelus josta hän ei saa itselleen mitään, vain silloin puntit olisivat tasan. Tällainen palvelus voisi olla vaikka hartiahieronta tms. ei todellakaan yhteisen kodin tai lasten hoitoon liittyvä asia.
Silloin kun seksiä harrastetaan molempien halusta ja molemmat nauttivat siitä ovat puntit tasan. Kumpikin saa ja antaa toiselle jotain. Jos nainen ei seksiä halua vaan alistuu siihen mistä tahansa syystä niin hän ei siitä nauti eikä saa itselleen siitä mitään. Hän jää täysin miinuksen puolelle. Siksi seksiä väkisin haluava mies on joko täysi ääliö tai mulkku.
Ei ole kyse miehestä, jos menee vauvavuonna vieraisiin.
Jos et itse anna miehellesi, niin joku muu kyllä antaa.
Karu fakta, jokainen valitsee sitten ihan itse miten haluaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse miehestä, jos menee vauvavuonna vieraisiin.
Ei ole kyse naisesta, jos ei toivu sekikuntoon vauvavuonna.
Miksi pitäisi? En minäkään olisi kestänyt.
t. Neljän äiti
Huvittaa tosiaan tämä miesten logiikka. Kun nainen antaa seksiä, hän saa palkinnoksi siitä imuroinnin.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö niitä halukkaita naisia onkin ihan joka ukolle mielin määrin?
Vauva vuotena pitää ruveta tekee seuraavaa, ei saa hidastella niin kuin te.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten niin moni mies valittaa, että seksiä ja seurustelukumppani on vaikea löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten niin moni mies valittaa, että seksiä ja seurustelukumppani on vaikea löytää?
Seksiä ei ole todellakaan vaikea löytää kenenkään. Sitä saa ihan netistä etsimällä, viimeistään rahalla. Eikä maksulliset laittele viestiä perään.
Olisi kauheaa olla vastuussa aikuisen miehen tarpeista.
Siellä todellisuudesta etääntynyt vanhapiika oksensi sitten miesvihansa taas julkisuuteen!