Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö mies kestä ilman seksiä vauvavuotta?

Vierailija
06.01.2025 |

Kysymys tukikin otsakkeessa, eli eikö mies kestä vauvavuotta ilman sek**ä? Entä jos ei huvita aiemmin? 

Kommentit (465)

Vierailija
261/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muija antoi vielä kolme päivää ennen synnytystä koska itse halusi ja synnytyksen jälkeen kuuden viikon päästä koska itse halusi.

Onpa paska muija jos ei vuoteen anna. Sillä ei ansaitse kuin exän tittelin.

Vierailija
262/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä nyt tätä hommaa kun naisellahan on se parempi reikä edelleen pano kondiksessa synnytyksen jälkeenkin niin miksei sinne voi lykkiä toipumisen ajan ja sit vasta vaihtaa sinne vauvaluukkuun?

Terveisin Ana-Ali

Niin meillä toimittiin aluksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kohtuutonta vaatia mieheltä tuota 🙄😒

Vierailija
264/465 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka haluatte jonkun etukäteisen aikataulun milloin on seksiä. Miksi helvetissä kuvittelette että naisella olisi siitä sen enempää tietoa kuin teilläkään?

Paljon riippuu synnytyksestä. 

Paljon riippuu esimerkiksi parisuhteesta.

Mitään ei voi etukäteen tietää ja vauvavuonna miehen halut ei ole ykkösprioriteetti miehelle jos on hyvä isä ja puoliso. Kiva jos haluaa antaa nautintoa vaimolle mutta hänelle saattaa muut asiat olla ensin tärkeämpiä. Uni tulee ensimmäisenä mieleen. Ja jos tosiaan seksiä on niin naisen nautintoon kannattaa keskittyä

Vierailija
265/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies olisi kestänyt mutta miksi olisi pitänyt kun mulla paikat parani 6 viikossa ja halut hyrräsi?? En olisi mitenkään kestänyt vuotta puutteessa!?

Meillä oli tosi vaikea vauva, joten väsymys tappoi halut aika vahvasti. Harrastettiin silti kyllä seksiä kerran viikossa tai kahdessa, pidempää taukoa meidän suhteessa ei koskaan ole ollut.

Mutta kyllähän se seksi väheni, ei vaan jaksanut, kun ei saanut yhtään nukkua. Vaikka olin ajatellut, että meille ei sitten käy niin. Yritin antaa miehelle iltaisin, jotta pysyisi tyytyväisenä, mutta olin niin väsynyt  että usein nukahdin seksin aikana. Mies aina loukkaantui tästä.

Vuosi meni todella vähillä unilla ja kun vauva alkoi vihdoin viimein nukkua ja toivoa aktiivisemmasta seksielämästä olla, paljastui miehen salasuhde. 

Joten ei, ei ne kestä.

Kuinkahan moni mies jaksaisi vonkua seksiä, jos hänet laitettaisiin vuoden ajaksi heräämään joka yö kahden tunnin välein?

Vierailija
266/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies olisi kestänyt mutta miksi olisi pitänyt kun mulla paikat parani 6 viikossa ja halut hyrräsi?? En olisi mitenkään kestänyt vuotta puutteessa!?

Meillä oli tosi vaikea vauva, joten väsymys tappoi halut aika vahvasti. Harrastettiin silti kyllä seksiä kerran viikossa tai kahdessa, pidempää taukoa meidän suhteessa ei koskaan ole ollut.

Mutta kyllähän se seksi väheni, ei vaan jaksanut, kun ei saanut yhtään nukkua. Vaikka olin ajatellut, että meille ei sitten käy niin. Yritin antaa miehelle iltaisin, jotta pysyisi tyytyväisenä, mutta olin niin väsynyt  että usein nukahdin seksin aikana. Mies aina loukkaantui tästä.

Vuosi meni todella vähillä unilla ja kun vauva alkoi vihdoin viimein nukkua ja toivoa aktiivisemmasta seksielämästä olla, paljastui miehen salasuhde. 

Joten ei, ei ne kes

Kuinkahan moni mies jaksaisi vonkua seksiä, jos hänet laitettaisiin vuoden ajaksi heräämään joka yö kahden tunnin välein?

Mun mies jaksaisi. Se onkin ongelma, ettei hän osaa katsoa asioita toisen kannalta, vaan hänen mielestään muutkin jaksavat/pystyvät väsyneenäkin tekemään vaikka mitä, koska se ei hänellekään ole ongelma.

Vierailija
267/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta keskenkasvuisuutta vaatia jotain niin vähäpätöistä kuin yhdyntää jos äiti on vielä toipumassa synnytyksestä. Osalle naisista voi tulla isojakin vaurioita. Oma käsi on keksitty..

Vierailija
268/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia 

Vierailija
269/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika uskomatonta keskenkasvuisuutta vaatia jotain niin vähäpätöistä kuin yhdyntää jos äiti on vielä toipumassa synnytyksestä. Osalle naisista voi tulla isojakin vaurioita. Oma käsi on keksitty..

Aina ihmetyttää tämä, että rakastelu kehotetaan korvaamaan masturboinnilla. Ei se riitä mihinkään, pikemminkin pysyy seksi mielessä ja on kahta pahempi olla. Tv korkealibidoinen nainen, kaksi lasta, ensimmäinen yhdyntä viikon päästä synnytyksestä

Vierailija
270/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ihmetyttää tämä, että rakastelu kehotetaan korvaamaan masturboinnilla. Ei se riitä mihinkään, pikemminkin pysyy seksi mielessä ja on kahta pahempi olla. Tv korkealibidoinen nainen, kaksi lasta, ensimmäinen yhdyntä viikon päästä synnytyksestä

Pick me!

Vierailija
271/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinkahan moni mies jaksaisi vonkua seksiä, jos hänet laitettaisiin vuoden ajaksi heräämään joka yö kahden tunnin välein?"

Aika moni. Miesten halukkuus ei ole ollenkaan niin paljon sidoksissa virkeyteen ja mielialaan kuin naisilla.

Vierailija
272/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vaimonkin käsi on keksitty. Ei sen miehen tarvitse yksin vatkailla jos se vaimokin on vielä olemassa.

Ihme ajatus täällä että seksiä on vain yhdyntä. Ainakin meillä oli paljon kaikenlaista seksuaalista paijaamista ja läheisyyttä silloinkin kun yhdyntä ei onnistunut.

Vierailija
273/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle muija antoi vielä kolme päivää ennen synnytystä koska itse halusi ja synnytyksen jälkeen kuuden viikon päästä koska itse halusi.

Onpa paska muija jos ei vuoteen anna. Sillä ei ansaitse kuin exän tittelin.

Kuulostaa tosirakkaudelta...

Vuosi on kyllä pitkä aika kenelle vaan, mutta synnytyksen jälkeen voi olla paikat aika kipeinä ja pitkäänkin. Itse ainakin repesin aika pahasti ja alapään toipuminen kesti jonkun kk. Olin myös väsynyt ja vauva vei kaiken energian. Ei vaan jaksanut mitään ns ylimääräistä. Ei näitä asioita varmaan miehenä ymmärrä, kun ei tarvitse käydä läpi raskautta, synnytystä ja jälkitoipumisia, imetystä ja pääasiallista vauvanhoitoa. Mies olla möllöttää vaan samanlaisena koko ajan ja miettii ilmeisesti omia halujaan ja elämää. Kiva juttu. 

Vierailija
274/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen vaimonkin käsi on keksitty. Ei sen miehen tarvitse yksin vatkailla jos se vaimokin on vielä olemassa.

Ihme ajatus täällä että seksiä on vain yhdyntä. Ainakin meillä oli paljon kaikenlaista seksuaalista paijaamista ja läheisyyttä silloinkin kun yhdyntä ei onnistunut.

Jos on pieni vauva hoidettavana ja imetykset ym niin on siinä muutakin tekemistä kun vemputtaa ukkoa. En ihmettele että moni nainen on mieluiten lapseton, ketä kiinnostaa olla joku ainainen palvelija joka vaan miettii muiden haluja ja tarpeita. 

Vierailija
275/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies kesti ja kestää, vaikka loppuelämänsä. Mutta minä en kestä, hajoan tähän seksittömyyteen. Seksiä on ollut viimeksi juuri ennen kuin raskausmaha alkoi näkyä, eli toisen kolmanneksen alkupuolella ja vauva täyttää pian vuoden. Mies on tyytyväinen seksittömään elämäänsä ja itse riudun tässä lapsen takia. 

Vierailija
276/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluais olla vuotta ilman seksiä, kaksikin viikkoa on pitkä aika

n48

Vierailija
277/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mies olla möllöttää vaan samanlaisena koko ajan ja miettii ilmeisesti omia halujaan ja elämää. Kiva juttu. "

No ei onneksi kaikki miehet. Oma mieheni heräili paljonkin öisin minun puolestani (lypsin valmiiksi maitoa jonka mies sitten antoi) vaikka meni aamulla normaalisti töihin. Lenkitti myös paljon vauvaa vaunuissa että minä sain ottaa päikkärit ja teki tietenkin paljon kaikenlaisia kotitöitä. Aina pääsin myös jumppaan tai kahville kaverin kanssa jos vain halusin. Jos minä en ollut väsymyksen tai muun takia tehnyt ruokaa kun mies tuli kotiin niin hän meni vain keittiöön ja teki ruokaa kaikille ihan mukisematta.

Ei ihme että sellaiselle miehelle riitti minulta myös hellyyttä eri muodoissa sen mukaan miten kroppa milloinkin kesti.

Vierailija
278/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinkahan moni mies jaksaisi vonkua seksiä, jos hänet laitettaisiin vuoden ajaksi heräämään joka yö kahden tunnin välein?"

Aika moni. Miesten halukkuus ei ole ollenkaan niin paljon sidoksissa virkeyteen ja mielialaan kuin naisilla.

Jos elämä pyörii oman kikkelin ympärillä, niin en todellakaan suosittele hankkimaan lapsia. 

Vierailija
279/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen vaativan vauvan vanhemmalle käsihoidonkin antaminen on ylivoimaista. 

Vierailija
280/465 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos on pieni vauva hoidettavana ja imetykset ym niin on siinä muutakin tekemistä kun vemputtaa ukkoa. "

Kummasti jaksetaan kyllä hoitaa jokainen asia sen päivän aikana mutta viisi minuuttia huomiota miehelle on sitten liikaa vaadittu? Mielummin pilataan parisuhde ja erotaan kuin käytetään tämä pieni aika siihen että mieskin tuntee itsensä tärkeäksi. Ihme asenne nykyään.

Ja jos on niin väsynyt että ei tätä millään jaksa niin silloin on korkea aika lykätä se vauva säännöllisesti miehelle ja ottaa itse päiväunet.