Milloin ja mistä kaikki lähti muotoutumaan kohti tätä tämän päivän suunnatonta tekopyhyyden aikaa?
Moni varmasti on huomannut, että me elämme ihan naurettavaa tekopyhyyden aikaa, ja ei ole mitään rajaa miten absurdeja tempauksia ja vouhotuksia jotkut voivat keksiä, ihan vain itseään nostaakseen ja hyvää esittääkseen.
En halua tästä mitään väittelyä Afrikan tähdestä tai intiaanipäähineistä. Ne vänkkäykset on jo kuultu moneen kertaan.
Mietin vaan että missä kohdassa kehitys lähti sille raiteelle, että nyt ollaan tässä pisteessä?
Huomasiko kukaan sitä pistettä?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ihmisiä on erilaisia. Se mitä sinä pidät tekopyhyytenä on jollekin todellisuutta. Eli on oikeasti olemassa ihmisiä jotka pitävät kaikkia tasa-arvoisina ja ovat valmiita luopumaan omastaan toisten hyväksi. Sinä et vain voi uskoa, että tällaisia ihmisiä oikeasti on, ja siispä päättelet, että he esittävät. Miksi näin teet, sitä en tiedä. Ehkä omat ajatuksesi ovat luonnostaan synkempiä/itsekkäämpiä?
En ole törmännyt sellaiseen ihmiseen kovin monesti. Tiedän ja tunnen tuhansia ihmisiä, olen ollut paljon ihmisten kanssa tekemisissä. On vain alle promille ihmisiä, kenellä on aito näkemys ja kokemus siitä, että ihmiset on tasa-arvoisia ja mitään hierarkioita ei ole.
He eivät KOSKAAN tuolla somessa vouhota ja esitä pyhää suvaitsevaista. Eivät ikinä lähtisi mihinkään suvaitsevaisuus temppukouluun mukaan.
No olet väärässä, koska minä en ole somessa (ellei tänne nimettömänä kirjoittamista lasketa) ja pidän kaikkia tasa-arvoisena ja elän sen mukaan, enkä halua mainostaa asiaa, mutta joskus on pakko mennä paikalle kun esimerkiksi nat sit kokoontuu levittämään sairasta sanomaansa. Jos kukaan ei voi mitenkään asettua heitä vastaan (kun se olisi sinusta esittämistä) niin miten heitä sitten voidaan vastustaa?
Meiän naapurustossa on viime aikoina käytetty alfa-pvp nimistä huumetta.
Tän valehtelu-jumalan jutut kuulostaa ihan samalta kun niiden ihmisten jotka sitä käyttää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valevouhottajat on tän keskustelun hauskin asia! xD
Minusta ei ole yhtään hauskaa, että ihminen on sairas.
En tiiä, onko vai ei. Kyseessä voi vaan olla trolli.
Minusta tuossa on yksi ihminen joka esittää kahta ja sotkee kirjoittajia keskenään, ja on tänään juuttunut hokemaan valehtelija valehtelija valehtelijaa.
Sairas ihminen saattaa juuttua noin. Tulee olo, että hän on itse jäänyt jostain valheesta tänään kiinni, ja häpeää sitä asiaa niin paljon, että on tuollaisen copen keksinyt. Projisoi vaan toisiin siitä vikaansa, että menisi häpeä pois.
Vierailija kirjoitti:
Netti. Eli tuossa 10-15 vuotta sitten kun tuli netti kännyköihinkin, alkoi ihmiset liikaa tuoda mielipiteitään julki somessa.
Jep. Ennen netti yhteys oli tietokoneessa joka oli vaikka olohuoneen nurkassa. Jotain pöyristyttävää sattui päivän aikana kun oli vaikka työmatkalla, piti siis kotiin päästyä käynnistää tietokone ja mennä sinne nettiin kohkaamaan asiasta ja jos oli ottanut kuvan piti se siirtää tietokoneeseen digikamerasta tai puhelimesta (jonka kameran kuvan laatu oli välttävä tai huono). Taisi monet kerrat jäädä tekemättä ....
Tekniikka mahdollistaa impulsiivisuuden ja siihen päälle somen algoritmit.
Ihmiset on vaan niin yksinkertaisia .... ennen piti asiasta puhua esson baarissa tai naapurin kanssa. Viestintä on vaan kovin erilaista kasvokkain kommunikoidessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noiden urpojen piti tulla tänne?
Jokaisessa ketjussa, missä puhutaan jostain vähänkään tärkeämmästä tai mielenkiintoisista ilmiöistä, on vaikiona ainakin yksi per seilijä joka pilaa koko ketjun.
Se on ihan vakio. En oikeasti tiedä. Joko ihmiset ovat äärimmäisen tyhmiä tai sitten niitä palkallisia trolleja on oikeasti olemassa.
Ne on just niitä trolleja. Tulevat tarkoituksella pilaamaan ketjun kun joskus ihmiset yrittää keskustella vakavammin.
Ei kyllä minä ihan tosissani yritän näyttää todeksi kuinka kaiken pahuuden synnyn keskiössä on valheet, elävän esimerkin kera.
Ihan vakavissani ja tosissani olen, sanoisin samat asiat naamatusten.
Vierailija kirjoitti:
Tän valehtelu-jumalan jutut kuulostaa ihan samalta kun niiden ihmisten jotka sitä käyttää...
En käytä teidän kuolevaisten huumeita. Eivät vaikuta minuun millään tapaa.
Se mitä voisin tehdä on kuiskata Vladimir Putinin korvaan jotain todella uhkaavaa ja saan kaaosta aikaiseksi. Tämä on minulle huumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VALEHTELUSTA.
Lähes kaikki paha alkaa valehtelusta.
Jopa uskovaiset tunnistaa tän, mikä on saatanan titteli?
Valheiden prinssi.
Sitä olenkin tehnyt koko elämäni! Katselen ja naureskelen kun tyhmät polttavat välinsä, maat ja kaikki.
Helppoa saada ihmiset toisiinsa kiinni, manipuloi, keksi uskottava valhe ja kerro jokaiselle oma tarina niin hallitset tilanteen.
Ihmiset ovat tyhmiä.
Sinä olet tyhmin kaikista, tuolla käytöksellä on hintansa jota varten ei tarvi odottaa tuonpuoleista.
Uskovaisen ongelmia. Enemmistö on nykyään eronnut kirkosta eikä usko satuolentoihin joten sinun pelottelusi ei toimi.
Normaaliin työelämään ei ainakaan enää pysty. Ja tietää sen. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa ketjussa, missä puhutaan jostain vähänkään tärkeämmästä tai mielenkiintoisista ilmiöistä, on vaikiona ainakin yksi per seilijä joka pilaa koko ketjun.
Se on ihan vakio. En oikeasti tiedä. Joko ihmiset ovat äärimmäisen tyhmiä tai sitten niitä palkallisia trolleja on oikeasti olemassa.
Ne on just niitä trolleja. Tulevat tarkoituksella pilaamaan ketjun kun joskus ihmiset yrittää keskustella vakavammin.
Ei kyllä minä ihan tosissani yritän näyttää todeksi kuinka kaiken pahuuden synnyn keskiössä on valheet, elävän esimerkin kera.
Minä en ole! Puolivitsillä hyvä tulee😁
Vierailija kirjoitti:
On nämä vaan ihania aikoja mitä eletään. Meillä on ensinnäkin tämä some, joka mahdollistaa kaikkien törkypäiden kaikki esiintulot, sitten meillä on yleinen idioluutioituminen pitkälti ollut vauhdissa jo kauan, tämän lisäksi kolmantena pikku kivana on mielenterveysongelmat ja niiden hoitamatta jättäminen, kun sekään ei riiitä, niin ihmisille pitää vielä syöttää kaikkia toinen toistaan pahempia lääkkeitä, huumeita ja myrkkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valevouhottajat on tän keskustelun hauskin asia! xD
Minusta ei ole yhtään hauskaa, että ihminen on sairas.
En tiiä, onko vai ei. Kyseessä voi vaan olla trolli.
Minusta tuossa on yksi ihminen joka esittää kahta ja sotkee kirjoittajia keskenään, ja on tänään juuttunut hokemaan valehtelija valehtelija valehtelijaa.
Sairas ihminen saattaa juuttua noin. Tulee olo, että hän on itse jäänyt jostain valheesta tänään kiinni, ja häpeää sitä asiaa niin paljon, että on tuollaisen copen keksinyt. Projisoi vaan toisiin siitä vikaansa, että menisi häpeä pois.
Ei kuulosta kyllä yhtään todennäköiseltä, sinähän vaan kopioit tuota joka yrittää puhua totuuden puolesta.
Taidat itse olla se valehtelu-jumala, valehtelemassa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta me ei nyt puhuta siitä. Olet väärässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ruumista sinä et voi pelastaa. Hän on ollut omaisuuttani 13-vuotiaasta saakka.
Tuona yhtenä yönä minä otin sen mikä minulle kuuluu. Tällä hetkellä minä olen aktiivinen ja se ihminen on horroksessa. Minä päätän koska osat vaihtuvat.
No olet väärässä, koska minä en ole somessa (ellei tänne nimettömänä kirjoittamista lasketa) ja pidän kaikkia tasa-arvoisena ja elän sen mukaan, enkä halua mainostaa asiaa, mutta joskus on pakko mennä paikalle kun esimerkiksi nat sit kokoontuu levittämään sairasta sanomaansa. Jos kukaan ei voi mitenkään asettua heitä vastaan (kun se olisi sinusta esittämistä) niin miten heitä sitten voidaan vastustaa?
Anna kun arvaan, niin jotkut kiltisti kynttilöitä sankarihaudoille vievät väkivallattomat ihmiset on sinulle jotain pahaa, joille sinä saat huutaa räkä poskella, että heidän pitää t pp aa itsensä?
"Minä en ole! Puolivitsillä hyvä tulee😁"
Minulle on aivan se ja sama mitä epärehellistä temppuilet, niin kauan kun en sorru samaan niin sinä vaikutat ihan 100% sekopäältä jonka valheet tekee sun elämästä helvettiä.
Jo nyt kaikki mitä sanot herättää epäilyksiä muissa ja antaa heille välineet tunnistaa valehtelijat.
Sinä et ole minun yleisö, sinä olet minun esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan se ja sama mitä epärehellistä temppuilet, niin kauan kun en sorru samaan niin sinä vaikutat ihan 100% sekopäältä jonka valheet tekee sun elämästä helvettiä.
Jo nyt kaikki mitä sanot herättää epäilyksiä muissa ja antaa heille välineet tunnistaa valehtelijat.
Nyt haukut väärää puuta 🐶Tämä oli vasta toinen kommenttini ketjussa!
"Joo mutta me ei nyt puhuta siitä. Olet väärässä ketjussa."
Itse olet, lue otsikko.
Kaikki alkoi meneen pilalle valehtelulla, tämäkin ketju sinun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaaosta tulee pelkällä olemassaolollani tässä ketjussa. Nautin.
Olen koko ihmiskunnan historian nauttinut kuinka te hyökkäätte toistenne kimppuun kun linnut laulaa.
Te olette psykologisesti heikkoja, käytännössä teillä ei ole mitään suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne pohjalle laitetaan "-eri" jos meinaat tulla ymmäretyksi eri ihmisenä, kiitos. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne pohjalle laitetaan "-eri" jos meinaat tulla ymmäretyksi eri ihmisenä, kiitos. <3
En laita 💩