Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja mistä kaikki lähti muotoutumaan kohti tätä tämän päivän suunnatonta tekopyhyyden aikaa?

Vierailija
06.01.2025 |

Moni varmasti on huomannut, että me elämme ihan naurettavaa tekopyhyyden aikaa, ja ei ole mitään rajaa miten absurdeja tempauksia ja vouhotuksia jotkut voivat keksiä, ihan vain itseään nostaakseen ja hyvää esittääkseen.

En halua tästä mitään väittelyä Afrikan tähdestä tai intiaanipäähineistä. Ne vänkkäykset on jo kuultu moneen kertaan.

Mietin vaan että missä kohdassa kehitys lähti sille raiteelle, että nyt ollaan tässä pisteessä?

Huomasiko kukaan sitä pistettä?

Kommentit (175)

Vierailija
81/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika pahat projektiot sieltä. Mitään et minusta todellakaan tiedä, vaan kuvittelet aika sakeaa, harhaista ja epätervettä settiä."

Minä tiedän että sinä olet valehtelija.

: ]

Vierailija
82/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siirtyä totuutta kauemmas kalaan?

Näin älykäs sinä ja sinun valheet on, et pärjää edes perustason keskustelulle enää, mutta samoilla valheilla joita syötät muille kuittaat oman nöyryytyksesi ja teeskentelet olevasi älykäs ja voittaja, sinä olet kuin oikean elämän cartman.

Täälä oli tänään afrikantähti keskustelussa ihan mieletön itkuraivokohtaus kun joku paha vassari keksi ehdottaa että keskustelu ois sujuvampaa jos herra rodun edustajat edes hetkeks kykenis lopettaan valehtelun.

Hänet tietysti hiljennettiin huutamalla ja valehtelemalla.

En ole osallistunut siihen keskusteluun, enkä tiedä sen sisältöä. En jaska semmoista, että joku tulee raivoamaan minulle ja minua syyttelemään jostain mitä joku toinen on jossain toisessa ketjussa tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika pahat projektiot sieltä. Mitään et minusta todellakaan tiedä, vaan kuvittelet aika sakeaa, harhaista ja epätervettä settiä."

Niin minä en voi mitään sille että olet päättänyt jankuttaa tuota samaa skeidaasi minulle, vaikka kenelläkään ei ole harmainta hajua mistä sinun omasta harhastasi nyt on kyse.

Pitäisikö sinun mennä johonkin toiseen ketjuun, jos minä kerran täällä vaan valehtelen?

Mitä sinä täällä päivääsi pilaan pahan valehtelijan valheita kuunnellen? Mene pois?

Vierailija
84/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole osallistunut siihen keskusteluun, enkä tiedä sen sisältöä. En jaska semmoista, että joku tulee raivoamaan minulle ja minua syyttelemään jostain mitä joku toinen on jossain toisessa ketjussa tehnyt."

En syyttänyt sinua, enkä edes raivonnut.

Minusta on mielenkiintoista että sinä näet siinä heti itsesi.

Ehkä sinun pitäis alkaa miettiä omaa käytöstäsi vähän kriittisemmin ja rehellisemmin.

Vierailija
85/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VALEHTELUSTA.

Lähes kaikki paha alkaa valehtelusta.

Jopa uskovaiset tunnistaa tän,  mikä on saatanan titteli?

Valheiden prinssi.

Sitä olenkin tehnyt koko elämäni! Katselen ja naureskelen kun tyhmät polttavat välinsä, maat ja kaikki. 

Helppoa saada ihmiset toisiinsa kiinni, manipuloi, keksi uskottava valhe ja kerro jokaiselle oma tarina niin hallitset tilanteen.

Ihmiset ovat tyhmiä.

Sinä olet tyhmin kaikista, tuolla käytöksellä on hintansa jota varten ei tarvi odottaa tuonpuoleista.

Uskovaisen ongelmia. Enemmistö on nykyään eronnut kirkosta eikä usko satuolentoihin joten sinun pelottelusi ei toimi.

Vierailija
86/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minä en voi mitään sille että olet päättänyt jankuttaa tuota samaa skeidaasi minulle, vaikka kenelläkään ei ole harmainta hajua mistä sinun omasta harhastasi nyt on kyse.

Pitäisikö sinun mennä johonkin toiseen ketjuun, jos minä kerran täällä vaan valehtelen?

Mitä sinä täällä päivääsi pilaan pahan valehtelijan valheita kuunnellen? Mene pois?

Ei tämä minun päivää pilaa, minä nautin siitä kun pistän valehtelijat venkoileen ja sinä et suostu lopettaan, olet mun toteemieläin. <3

Valehtelu ei ole ikinä vahinko, se on aina tietoinen valinta, sinun pahuudella ei ole mitään tekosyytä.

Vierailija
87/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VALEHTELUSTA.

Valheiden prinssi.

Sitä olenkin tehnyt koko elämäni! Katselen ja naureskelen kun tyhmät polttavat välinsä, maat ja kaikki. 

Helppoa saada ihmiset toisiinsa kiinni, manipuloi, keksi uskottava valhe ja kerro jokaiselle oma tarina niin hallitset tilanteen.

Ihmiset ovat tyhmiä.

Sinä olet tyhmin kaikista, tuolla käytöksellä on hintansa jota varten ei tarvi odottaa tuonpuoleista.

Uskovaisen ongelmia. Enemmistö on nykyään eronnut kirkosta eikä usko satuolentoihin joten sinun pelottelusi ei toimi.

Ei ole vaan perustason psykologiaa, sinä luomalla luot itsellesi kroonista persoonallisuushäiriötä ja rapautat kosketuspintaasi todellisuuden kanssa.

Sinun tulevaisuus on laitoksessa, ellet ole siellä jo nyt.

Vierailija
88/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että koronatartunnan jättämä aivosumu on sumentanut monen ihmisen järjenjuoksun Suomessa ja muuallakin. Se selittäisi monta muutakin asiaa.

Vierailija
89/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen vaihteessa laman hellitettyä, pienoisnousukauden aikaan. 2000-2008 suunnilleen.

Se oli överi-porvarillinen kausi.

Vierailija
90/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintapuolinen hyve on kiiltokuva ja jotkut

käyttävät sitä hyväkseen.

Vierailija
91/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VALEHTELUSTA.

Valheiden prinssi.

Ihmiset ovat tyhmiä.

Ymmärräthän että edes laitos ei pidättele minua?

Tulisi todella rumaa jälkeä jokaiselle, vähiten itselleni. 

Tuo ei myöskään ollut psykologiaa, tuonpuoleinen on asia joka liittyy uskontoon. Kuollessamme ei tapahdu mitään, lakkaamme vain olemasta. 

Todellisuus on se jota itse luomme. 

Vierailija
92/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut pietarin trolleista? Mä epäilen, että osa on juuri niitä ja jotkut hölmöt suomalaiset komppaa.

Tai sitten suuri joukko suomalaisista on menettänyt järkensä. Sekin on mahdollista.

"oletko kuullu pietarin trolleista"

Ihanan alentuva olet. E en ei en ole kuullut koskaan, mikä se on? En ole kuullutkaan. Sivistä nyt tyhmää.

Oikeasti, ettehän te mitään muuta nykyään teekään kun hauku kaikkia pietarin trolleiksi.

En pitänyt sitä itsestään selvänä, että notkut täällä niin paljon, että tiedät kaiken. Sori siitä. 😊

Aika lapsekas maailmankuva sinulla.

Vierailija
93/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun jotkut pikkulapsen ja harhaisen sekopään tasoiset keskustelijat parkkeerasivat peppunsa tähän ketjun. Kiitos teille kiitos, ihania olette.

Vierailija
94/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut lapsesta saakka kuiskauksia ihmisille ja katsonut nauttien mitä siitä seuraa.

Sama tulee tapahtumaan isommassa mittakaavassa.

Vierailija
95/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosituhannen vaihteessa laman hellitettyä, pienoisnousukauden aikaan. 2000-2008 suunnilleen.

Se oli överi-porvarillinen kausi.

Mutta jo ysärillä tyhmennyttiin ja muistan lukeneeni Kanadan kirjarovioista. Muistan pedari -ja napapaitakohut ja muut hössötykset.  

Toki tämä on pitkälti vanhan toistoa. On kielletty ja nykyaikaistettu satuja, kauhistuttu Grimmin tarinoista ja mitä milloinkin viimeiset viitisenkymmentä vuotta. 

Nytkin on kulttuurisotia ympäri maailmaa. Australiassa on ollut jo edellisvuonna kähinää lastenkulttuurista. Sen seurauksena esim. eräs piirrosfilmistudio sulki ovensa. Heidän lyhytelokuviaan nähtiin Suomessakin, ja eräs isä pahoitti niistä mielensä. Piirretty mielikuvitusolio ajoi ilman kypärää, ja se pahoitti mielen edellisen höpöaallon aikana. 

Vierailija
96/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun jotkut pikkulapsen ja harhaisen sekopään tasoiset keskustelijat parkkeerasivat peppunsa tähän ketjun. Kiitos teille kiitos, ihania olette.

Saisin sinut hylkäämään perheesi sormia napsauttamalla. Olet heikko.

Vierailija
97/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VALEHTELUSTA.

Valheiden prinssi.

Ihmiset ovat tyhmiä.

Uskovaisen ongelmia. Enemmistö on nykyään eronnut kirkosta eikä usko satuolentoi

Antakaa nyt olla jo!

Vierailija
98/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VALEHTELUSTA.

Valheiden prinssi.

Ihmiset ovat tyhmiä.

Uskovaisen ongelmia. Enemmistö

Lopeta saastainen elukka höpötys.

Vierailija
99/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni äänekäs ryhmittymä saa sosiaalisessa mediassa asialleen paljon huomiota, polarisaatio lisää huomiota entisestään, lehdistö tarttuu "some-kansan kohuihin" saadakseen lisää klikkejä ja kierre on valmis. Aiemmin tuollaisten pienten ryhmittymien ajatukset ohitettiin olankohautuksella.

Vierailija
100/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ymmärräthän että edes laitos ei pidättele minua?

Tulisi todella rumaa jälkeä jokaiselle, vähiten itselleni. 

Tuo ei myöskään ollut psykologiaa, tuonpuoleinen on asia joka liittyy uskontoon. Kuollessamme ei tapahdu mitään, lakkaamme vain olemasta. 

Todellisuus on se jota itse luomme. "

Hui kauhee, näytä niille jotka yrittää kohdella sua kuin muiden kanssa samalla viivalla olevaa ihmistä!

On tosi pelottavaa kuulla peräkammarin pojalta uhoomista.

Minä muuten sanoin että se on seuraamus jota varten ei tarvi odottaa tuonpuoleista, mutta ethän sinä luettua ymmärrä.

Tyhmä ja täynnä pahuutta, oot kyllä herttanen voittaja kombo koko lapsi, jos lakkaisit valehtelemasta saattaisit kasvaa paremmaks, mut ethän sä voi, kun uhoat mulle mieluummin kun olet onnellinen, koska mä yritin auttaa sua ja se vaatii kostoa!

Mä tiedän susta btw paljon enemmän kun vain sen että olet valehtelija. ; ]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä