Milloin ja mistä kaikki lähti muotoutumaan kohti tätä tämän päivän suunnatonta tekopyhyyden aikaa?
Moni varmasti on huomannut, että me elämme ihan naurettavaa tekopyhyyden aikaa, ja ei ole mitään rajaa miten absurdeja tempauksia ja vouhotuksia jotkut voivat keksiä, ihan vain itseään nostaakseen ja hyvää esittääkseen.
En halua tästä mitään väittelyä Afrikan tähdestä tai intiaanipäähineistä. Ne vänkkäykset on jo kuultu moneen kertaan.
Mietin vaan että missä kohdassa kehitys lähti sille raiteelle, että nyt ollaan tässä pisteessä?
Huomasiko kukaan sitä pistettä?
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minä en ole! Puolivitsillä hyvä tulee😁"
Minulle on aivan se ja sama mitä epärehellistä temppuilet, niin kauan kun en sorru samaan niin sinä vaikutat ihan 100% sekopäältä jonka valheet tekee sun elämästä helvettiä.
Jo nyt kaikki mitä sanot herättää epäilyksiä muissa ja antaa heille välineet tunnistaa valehtelijat.
Sinä et ole minun yleisö, sinä olet minun esimerkki.
Kaaosta tulee pelkällä olemassaolollani tässä ketjussa. Nautin.
Olen koko ihmiskunnan historian nauttinut kuinka te hyökkäätte toistenne kimppuun kun linnut laulaa.
Te olette psykologisesti heikkoja, käytännössä teillä ei ole mitään suojaa.
Sinähän se täälä kiemurtelet omassa saastassasi, tuolla valehtelu-hullulla taitaa olla ihan oikea vakavasti otettava pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noiden urpojen piti tulla tänne?
Jokaisessa ketjussa, missä puhutaan jostain vähänkään tärkeämmästä tai mielenkiintoisista ilmiöistä, on vaikiona ainakin yksi per seilijä joka pilaa koko ketjun.
Se on ihan vakio. En oikeasti tiedä. Joko ihmiset ovat äärimmäisen tyhmiä tai sitten niitä palkallisia trolleja on oikeasti olemassa.
Ne on just niitä trolleja. Tulevat tarkoituksella pilaamaan ketjun kun joskus ihmiset yrittää keskustella vakavammin.
Ei kyllä minä ihan tosissani yritän näyttää todeksi kuinka kaiken pahuuden synnyn keskiössä on valheet, elävän esimerkin kera.
Ihan vakavissani ja tosissani olen, sanoisin samat asiat naamatusten.
Olet oikeassa. Valheet ovat ihmiskunnan suurin synti mutta ongelma ei ole ihminen vaan se peto joka saa ihmiset uskomaan valheisiin ja aiheuttamaan kaaosta.
Sinä et kykene asialle tekemään mitään, kuten sanoin, olet mitättömyys.
Aikoinaan herra Hiţlerille annoin neuvoja. Katsokaa historiastanne mitä tapahtui.
Ei ole enää tehdastyöläisiä, netti, yleinen mukavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan se ja sama mitä epärehellistä temppuilet, niin kauan kun en sorru samaan niin sinä vaikutat ihan 100% sekopäältä jonka valheet tekee sun elämästä helvettiä.
Jo nyt kaikki mitä sanot herättää epäilyksiä muissa ja antaa heille välineet tunnistaa valehtelijat.
Nyt haukut väärää puuta 🐶Tämä oli vasta toinen kommenttini ketjussa!
Sinne pohjalle laitetaan "-eri" jos meinaat tulla ymmäretyksi eri ihmisenä, kiitos. <3
En laita 💩
No mitä sä sit kitiset jos sua ei tunnista?
Olen katsellut tv-sarjaa tuosta n. vuoden 2010-kieppeiltä. Siinä kohtaa käsikirjoitus on vielä keskittynyt tekemään sarjasta jännittävää sen sijaan, että keskitytään tekemään vähemmistöistä supersankareita ja katselukokemuksesta opettavaista ja maailmaa avartavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt haukut väärää puuta 🐶Tämä oli vasta toinen kommenttini ketjussa!
Sinne pohjalle laitetaan "-eri" jos meinaat tulla ymmäretyksi eri ihmisenä, kiitos. <3
En laita 💩
No mitä sä sit kitiset jos sua ei tunnista?
Kuha kitisen 🐟
Erityisherkän päiväkirjamerkintä:
Aina vaan,
aina vaan,
aina vaan,
mulle ilkeillään.
Ihmisillä olisi,
niillä olisi,
niillä olisi,
peiliin katsomisen paikka.
En ymmärrä,
miksi tän,
miksi tän,
miksi tän paskan mä ansaitsen?
En koskaan oo,
ikinä oo,
ikimaailmassa oo pahaa kellekään tehnyt.
Pitäkää tunkkinne,
oon näin just hyvä.
Tää maailma on mätä!
Nettiaikana. Ei ollut tällaistakaan palstaa missä kaikki sairaat ja sekopäät pääsevät ääneen.
Lehtien yleisönosastot oli mutta ei siellä sekopäät saaneet kirjoituksiaan läpi.
Raamatussa on kaikki ennustettu ja ei ole ensimmäinen kerta kun Jumalattomat hävitetään.
Kerron kokemuksen lukioajoiltani: 2015-2016 kun Eurooppaa järkyttivät ter ro ri iskut koulussamme oli joukko "tiedostavia" ja "antirasisteja" jotka tykkäsivät häiriköidä tunneilla ja vapaa-ajalla osallistuivat kaiken maailman miekkareihin. Kerran nuo olivat menneet luokkaan ennen muita. Itse menin vähän myöhemmin luokkaan ja huomasin näiden vaihtavan rahaa ja mainiten eri Euroopan kaupunkien nimiä. Kysyin mikä on homman nimi ja nämä vastasivat että lyövät vetoa missä seuraava isku tapahtuu. Olik sanaton. Tämä tap poi kaiken kunnioituksen "tiedostavia" ja kaikkea muuta woke-porukkaa kohtaan
Suurin osa ihmisistä ei usko asiaan joka on 'fakta', vaikka sen näkisi omin silmin ja muut näkisivät myös, vaan kyseenalaistaisivat ja yrittäisivät selittää asian. Rationaalisuus menee tässä vaiheessa pois laskuista ja elävät täysin tunteiden varassa.
Siksi minulle ei ole ongelmaa kertoa kuka olen. Olen hallinnut ihmiskuntaa koko teidän historian ajan, ettekä te ole muuttuneet yhtään.
Siksi pilkkasin teitä kun teistä luotiin niin heikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaaosta tulee pelkällä olemassaolollani tässä ketjussa. Nautin.
Olen koko ihmiskunnan historian nauttinut kuinka te hyökkäätte toistenne kimppuun kun linnut laulaa.
Te olette psykologisesti heikkoja, käytännössä teillä ei ole mitään suojaa.
Koko ihmiskunnan historia aikaa ja noin onneton kielioppi.
2010-luvun jälkeen huomasin tämän tekopyhyyden nousevan. 2015?
Saattoi muuten olla ensimmäisen jytkyn aikoihin, kun "paremmisto" meni ihan sekaisin.
En ikinä huutaisi tuollaista kenellekään. Mutta sekin on väkivaltaa, vaikka kuinka rauhallisella äänellä kyseenalaistaisi toisen ihmisarvoa. Sanatkin ovat tekoja. Henkistä väkivaltaa.
Nat seja ei voi hyväksyä, sillä he haluavat tuhota tasa-arvon. Heidän vastustaminen on demokratian puolustamista. Se ei huom tarkoita, että heitä vastaan saisi hyökätä väkivaltaisesti (toki itsepuolustus poikkeuksena), ja siksi onkin ihan käypä tapa että heidät esim lauletaan ulos. Väkivallattomasti.