Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja mistä kaikki lähti muotoutumaan kohti tätä tämän päivän suunnatonta tekopyhyyden aikaa?

Vierailija
06.01.2025 |

Moni varmasti on huomannut, että me elämme ihan naurettavaa tekopyhyyden aikaa, ja ei ole mitään rajaa miten absurdeja tempauksia ja vouhotuksia jotkut voivat keksiä, ihan vain itseään nostaakseen ja hyvää esittääkseen.

En halua tästä mitään väittelyä Afrikan tähdestä tai intiaanipäähineistä. Ne vänkkäykset on jo kuultu moneen kertaan.

Mietin vaan että missä kohdassa kehitys lähti sille raiteelle, että nyt ollaan tässä pisteessä?

Huomasiko kukaan sitä pistettä?

Kommentit (175)

Vierailija
121/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko valhetelu-hullut kumpikin mennä pois?

Heti kun valehtelu loppuu minäkin katoan.

: ]

Vierailija
122/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Arvaapa mitä?

Minä tiedän kaiken sinusta; sinun alun ja lopun, sinut tulevat liikkeet ja menneet liikkeet - olet mitättömyys. 

Pahuus on myös uskonnollinen termi. Ahneus on teille ihmisille paljon suotavampaa, vaikka sekin teidän pyhää kirjaa rikkoo. 

Ja luulet minun olevan lapsi mutta minun ikäni on suurempi kuin osaat laskea tai kuvitella sellaista lukua.

Sinä tiedät tasan sen mitä sinun kuuluu tietää."

Arvon naiset ja herrat, tämä on sitä semmoista maagista ajattelua, mun toteemieläimen valheet vaatii kaikkivoipaisuus-harhaa toimiakseen.

Kiitos kun olet noin tyhmä, minä en pystyis tähän ilman sua. <3

Kannattaisi olla tarkkana mitä kirjoittaa, koska juuri valehtelit. Kuten sanoin, olen hyvä tässä. 

"tyhmä", "toteemieläin" ja "harhaa" on s

Voi kuule pieni ihmislapsi.

Ei minua suututa eikä voi suututtaa kun en voi tuntea mitään. Kieltäminen on valehtelua kanssa, muistuttaisin.

Olet todella huono valehtelemaan.

Kun sinä olit kohdussa, minä olin Afrikassa antamassa neuvoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää kaikki valehtelusta kouhottavat häiriköt muualle.

Minusta he ovat tän keskustelun mielenkiintosin osa ja aiheen ytimessä, muut vaan huuteli epämääräisyyksiä somestq, tää toinen sälli konkreettisesti todistaa väittämäänsä meidän silmien edessä, miksi sinua häiritsee se?

Vierailija
124/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen somea oli media ja sitä ennen juoruakat ja-ukot, huhujen levittäjät, kansanvillitsijät ja mustamaalaajat. Sekä vallanhimoiset johtajat. 

Ei mitään uutta. 

Vierailija
125/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Arvaapa mitä?

Minä tiedän kaiken sinusta; sinun alun ja lopun, sinut tulevat liikkeet ja menneet liikkeet - olet mitättömyys. 

Pahuus on myös uskonnollinen termi. Ahneus on teille ihmisille paljon suotavampaa, vaikka sekin teidän pyhää kirjaa rikkoo. 

Ja luulet minun olevan lapsi mutta minun ikäni on suurempi kuin osaat laskea tai kuvitella sellaista lukua.

Sinä tiedät tasan sen mitä sinun kuuluu tietää."

Arvon naiset ja herrat, tämä on sitä semmoista maagista ajattelua, mun toteemieläimen valheet vaatii kaikkivoipaisuus-harhaa toimiakseen.

Kiitos kun olet noin tyhmä, minä en pystyis tähän ilman sua. <3

Kannattaisi olla tarkkana mitä kirjoittaa, koska juuri valehtelit. Kuten sanoin, olen hyvä tässä. 

"tyhmä", "toteemieläin" ja "harhaa" on s

Sekoitat minut johonkin toiseen. Olen vain kertonut että valehtelen aiheuttaakseni kaaosta, en minä tässä ketjussa ole valehdellut tai ylipäätänsä internetissä. 

Siksi olin Afrikassa antamassa neuvoja. 

Vierailija
126/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihmisiä on erilaisia. Se mitä sinä pidät tekopyhyytenä on jollekin todellisuutta. Eli on oikeasti olemassa ihmisiä jotka pitävät kaikkia tasa-arvoisina ja ovat valmiita luopumaan omastaan toisten hyväksi. Sinä et vain voi uskoa, että tällaisia ihmisiä oikeasti on, ja siispä päättelet, että he esittävät. Miksi näin teet, sitä en tiedä. Ehkä omat ajatuksesi ovat luonnostaan synkempiä/itsekkäämpiä?

Vierailija
127/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan aktuaalinen mielisairas paikalla.

Se on ihan totta, että ihmisillä on paljon mielisairauksia ja heitä ei nykyään hoideta.

Eivät osaa ehkä itse hakea apua, tai jos osaavat, niin eivät sitä saa. Perhe ja läheiset ovat tietysti ihan avuttomia, koska mielisairaalla on vain oikeuksia ja vapauksia, eikä sitä pakkohoitolähetettä noin vaan saa taiottua, vaikka toinen on ihan ulalla.

Vierailija
128/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi kuule pieni ihmislapsi.

Ei minua suututa eikä voi suututtaa kun en voi tuntea mitään. Kieltäminen on valehtelua kanssa, muistuttaisin.

Olet todella huono valehtelemaan.

Kun sinä olit kohdussa, minä olin Afrikassa antamassa neuvoja. "

Niin olenkin, koska en ikinä edes harjoittele, minä puhun totuuteni vaikka muut ei halua sitä kuulla.

Kannattais kokeilla sinunkin.

Vierailija
129/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valevouhottajat on tän keskustelun hauskin asia! xD

Vierailija
130/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sekoitat minut johonkin toiseen. Olen vain kertonut että valehtelen aiheuttaakseni kaaosta, en minä tässä ketjussa ole valehdellut tai ylipäätänsä internetissä. 

Siksi olin Afrikassa antamassa neuvoja". 

Sekoitan tai en, sillä ei ole mitään väliä, sinä olet valehtelija, ihmisen alhaisin muoto.

Vierailija
131/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ihmisiä on erilaisia. Se mitä sinä pidät tekopyhyytenä on jollekin todellisuutta. Eli on oikeasti olemassa ihmisiä jotka pitävät kaikkia tasa-arvoisina ja ovat valmiita luopumaan omastaan toisten hyväksi. Sinä et vain voi uskoa, että tällaisia ihmisiä oikeasti on, ja siispä päättelet, että he esittävät. Miksi näin teet, sitä en tiedä. Ehkä omat ajatuksesi ovat luonnostaan synkempiä/itsekkäämpiä?

En ole törmännyt sellaiseen ihmiseen kovin monesti. Tiedän ja tunnen tuhansia ihmisiä, olen ollut paljon ihmisten kanssa tekemisissä. On vain alle promille ihmisiä, kenellä on aito näkemys ja kokemus siitä, että ihmiset on tasa-arvoisia ja mitään hierarkioita ei ole.

He eivät KOSKAAN tuolla somessa vouhota ja esitä pyhää suvaitsevaista. Eivät ikinä lähtisi mihinkään suvaitsevaisuus temppukouluun mukaan.

Vierailija
132/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan totta, että ihmisillä on paljon mielisairauksia ja heitä ei nykyään hoideta.

Eivät osaa ehkä itse hakea apua, tai jos osaavat, niin eivät sitä saa. Perhe ja läheiset ovat tietysti ihan avuttomia, koska mielisairaalla on vain oikeuksia ja vapauksia, eikä sitä pakkohoitolähetettä noin vaan saa taiottua, vaikka toinen on ihan ulalla.

Teille ihmisille mielisairas on ollut aina erilaisten sulkemisen suljetulle. 

Ennen kutsuitte heitä paholaisen riivaamiksi. Ajat ja termit ovat muuttuneet mutta sama käytös jatkuu teillä ihmisillä.

Vierailija
133/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole yhtään hauskaa, että ihminen on sairas.

Vierailija
134/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spread kindness like confetti 😂

Vierailija
135/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kutsuitte heitä paholaisen riivaamiksi. Ajat ja termit ovat muuttuneet mutta sama käytös jatkuu teillä ihmisillä.

Kun ihmisen mielisairaus ylittää tietyn pisteen, hänen on saatava siihen lääketieteellistä apua. Ongelma on sairaudentunnottomuus, eihän psykoottinen ja harhainen ihminen välttämättä itse tajua tilaansa.

Vierailija
136/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule minäkin olen ollut sielä laitoksessa, ei se ole mikään rangaistus, hullu saa olla, mutta jos olet tyhmä ja epärehellinen siihen päälle niin sitä ei kenenkään kuulu sietää.

Vierailija
137/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sekoitat minut johonkin toiseen. Olen vain kertonut että valehtelen aiheuttaakseni kaaosta, en minä tässä ketjussa ole valehdellut tai ylipäätänsä internetissä. 

Siksi olin Afrikassa antamassa neuvoja". 

Sekoitan tai en, sillä ei ole mitään väliä, sinä olet valehtelija, ihmisen alhaisin muoto.

Jos uskot ihmisen olevan sellainen joka elää täysin  pimeydessä ilman tunteita niin sinulla on väärä käsitys ihmisyydestä. 

Ellet ymmärtänyt; en ole ihminen. Voin ottaa ihmisen avatarikseni ja käyttää hänen ajatuksiaan.

Vierailija
138/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole yhtään hauskaa, että ihminen on sairas.

En tiiä, onko vai ei. Kyseessä voi vaan olla trolli.

Vierailija
139/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spread kindness like confetti 😂

Spread "kindness" like toxic passiveaggressive shart all over

Vierailija
140/175 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihmisen mielisairaus ylittää tietyn pisteen, hänen on saatava siihen lääketieteellistä apua. Ongelma on sairaudentunnottomuus, eihän psykoottinen ja harhainen ihminen v

Aina sanotaan "ole oma itsesi" riittää mutta tää yhteiskunta kuitenkin pakottaa mut muuttumaan, se jos jokin on tekopyhää! 😡😡😡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan