Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja viestittely. Miten toimia kun viestittely hiipuu

Vierailija
06.01.2025 |

Alku oli kivaa viestittelyä. Nyt viestit toisella osapuolella vähäsanaisia ja vastaukseen menee aikaa. 

Kysymykseni on, miten toimit vastaavassa tilanteessa. Annatko vain keskustelun hiipua pois, vai tiedusteletko ystävällisesti tahtooko toinen osapuoli vielä jatkaa viestittelyä...

itse haluaisin esittää kysymyksen ja päättää mahdollisesti viestittelyn fiksusti. En vain ghoustata hölmösti. 

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo näin vähän ajattelinkin😅 tää koko tinder kulttuuri on niin kummallinen. Viestittelemme siis wa:ssa. Hän ei ole mua estänyt mutta viestittely laiskaa. Itse haluaisin periaatteesta toimia vastoin tuota ghoustaamis kulttuuria ja laittaa henkilölle fiksun viestin. Mut onko se vaan omalta osaltani hölmöä😆

Miksi et viestittele Tinderissä vaan olet antanut puhelinnumerosi? Tinderissä on koko sateenkaaren kirjo eli myös niitä hulluja. Ties milloin se jolle annoit numerosi on vainoamassa ovesi takana.

Se olisikin eka kerta kun joku oikeasti haluaa nähdä livenä!

Vierailija
22/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oivaltaa, että Tinderissä keskustelun ainoa päämäärä on sopia treffit ja tavata kasvotusten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena haluan hetimiten tavata. En jaksa näpytellä moimitäkuuluu- mullaolikivapäivä- töissähyvää- huometa juttuja viikokausia tyypin kanssa joka ei edes halua tavata.  En etsi kirjekavereita vaan aviomiestä.

Vierailija
24/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo näin vähän ajattelinkin😅 tää koko tinder kulttuuri on niin kummallinen. Viestittelemme siis wa:ssa. Hän ei ole mua estänyt mutta viestittely laiskaa. Itse haluaisin periaatteesta toimia vastoin tuota ghoustaamis kulttuuria ja laittaa henkilölle fiksun viestin. Mut onko se vaan omalta osaltani hölmöä😆

Miksi et viestittele Tinderissä vaan olet antanut puhelinnumerosi? Tinderissä on koko sateenkaaren kirjo eli myös niitä hulluja. Ties milloin se jolle annoit numerosi on vainoamassa ovesi takana.

Se olisikin eka kerta kun joku oikeasti haluaa nähdä livenä!

Mitä erikoista siinä on?

Vierailija
25/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen äärilaita on ne jotka haluaa tulla heti kotiini panolle. Nekin gostataan.

Vierailija
26/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä viimeinen kranuuna ja kysy tapaamista. Jos ei suostu niin peli oli siinä jos suostuu niin vielä pieni mahollisuus uuteen nousuun 👍

Vierailija
27/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi mimmi hiipui kirjoittelusta, mainitsin asiasta ja hän sanoi että "ehkä meidän ei pitäisi enää tavata?" Oltiin siis livenä nähty jo useamman kerran.

Vastasin siihen herrasmiehenä:

"Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Oikein mukavaa jatkoa sinulle ja erittäin paljon onnea ja menestystä elämäsi polulla"

Tiiättekö, sellainen oikein ylikorostetun ylimukava vastaus, ikäänkuin olisin iloinen siitä että hän ei enää halua minua.

T. Narskumies

Vierailija
28/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun hiipuminen ei ole ghostaamista varsinkaan, kun ette ole koskaan edes tavanneet toisianne. Ghostaamista on se, että toinen vaan katoaa eikä vastaa enää mihinkään edes viiveellä.

Vierailija
29/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena haluan hetimiten tavata. En jaksa näpytellä moimitäkuuluu- mullaolikivapäivä- töissähyvää- huometa juttuja viikokausia tyypin kanssa joka ei edes halua tavata.  En etsi kirjekavereita vaan aviomiestä.

Moi, mitäs sun päivään?

T. Tuleva ex miehesi

Vierailija
30/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tideristä etsitä kirjekaveria vaikka naiset niin luuleekin kun jokainen vaatii kuukausikaupalla puhelimen näpyttämistä. Itse ghostaan naiset aina kun tulee merkit että se haluaa vain kirjekaverin ketä pommittaa viesteillä päivästä toiseen ilman että haluaa nähdä ja siirryn seuraavaan

Hei, etkö tajua, että meidän naisten on pakko varmistaa ennen tapaamista, että et ole tekemisissä hull... n kanssa. Voit saada perääsi raiskarin tai stalkkerin. 

Vierailija
31/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täähän on helpoin osa tinderöintiä mikä menee vikaan? Kun katsot profiileja läpi katsot vaan että voisiko se mahdollisesti olla jotain mitä etsit ja swaippaat sen mukaisesti. Sitten kun tulee matchi rupeatte molemmat varmistamaan sitten että onko se todella jotain mitä etsit eikä vain mahdollisesti tämä voi johtaa lyhyeen keskusteluun appissa mutta tämän voi myös skipata jos toisen profiili on tosi hyvä mielestäsi. Kun olet varma että haluat tavata tätä henkilöä koitat sopia ne treffit. Mitään ylimääräistä siihen ei tarvitse tunkea kun sitä vähäänkään käyttävät ei tykkää haaskata aikaa.

Vierailija
32/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tideristä etsitä kirjekaveria vaikka naiset niin luuleekin kun jokainen vaatii kuukausikaupalla puhelimen näpyttämistä. Itse ghostaan naiset aina kun tulee merkit että se haluaa vain kirjekaverin ketä pommittaa viesteillä päivästä toiseen ilman että haluaa nähdä ja siirryn seuraavaan

Hei, etkö tajua, että meidän naisten on pakko varmistaa ennen tapaamista, että et ole tekemisissä hull... n kanssa. Voit saada perääsi raiskarin tai stalkkerin. 

Tämä on kyllä ihan molemminpuolinen seikka mutta pystytkö tekemään tämän varmistamisen haaskaamatta toisen aikaa?

Vierailija
33/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin se kirvesmurhaaja ei osaisi lähettää kivoja viestejä. Tuskin se ensimmäisessä viestissä kertoo olevansa raiskaamaan tulossa oleva kirvesmurhaaja.

ps. Treffit voi sopiva julkiselle paikalle, vaikka kahvilaan

34/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toinen ei enää vastaile ja sä pelkäät ghostaavasi jos et ala tivata syytä? Eiköhän tuo ole vaan ihan normaalia keskustelun hiipumista tuntemattoman ihmisen kanssa. Jos olisin itse kovin kiinnostunut, kysyisin toiselta että mikä meininki ja haluaako jatkaa tutustumista viestein tai mieluiten kasvotusten. Mutta jos en ole itsekään kovin kiinnostunut niin en yrittäisi enää herätellä keskustelua henkiin jos olen jo jonkin aikaa ollut se aktiivinen osapuoli ja toinen osoittanut ettei nappaa.

36/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että mies esittäisi treffikutsun. Ainakin voisin olla silloin varma, että mies on kiinnostunut.

Vierailija
37/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta korkkarit kattoon

Vierailija
38/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kysellä mitään tai jotenkin päättää keskustelu? Kyllähän tuosta voi päätellä, jos toinen on alkanut vastailla harvakseltaan, että kiinnostus  on hiipunut. Antaisin itse olla.

Vierailija
39/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän laittaa sinulle vuoden parin päästä viestin, että tulisitko ottamaan suikkiin ja viemään itsesi ja lastin roskiin mennessäsi. Voit jäädä odottamaan tätä ihanaa mahdollisuutta, tai vaihtoehtoisesti mennä elämässä eteenpäin. 

Vierailija
40/69 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa oivaltaa, että Tinderissä keskustelun ainoa päämäärä on sopia treffit ja tavata kasvotusten.

Tällä strategialla päädyin itse vain mukaville treffeille ja pitkään suhteeseen. Toki itselle tärkeät asiat on hyvä selvittää ennen tapaamista. Siihen ei kauaa mene. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme