Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 15 liian iso ikäero, jos ollaan keski-iässä? Mies 54 ja minä 40

Vierailija
06.01.2025 |

Kokemuksia isosta ikäerosta iäkkäämpänä.

Kommentit (254)

Vierailija
121/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: ketään ei kiinnosta yli 35 vuotiaan naisen tekemiset. Naiset kohtaa ikärasismia tuosta iästä lähtien kun hedelmällisyys on 0. 

Itsekin olen 46v s- kokoinen kauniiksi ja todella söpöksi sanottu,muodokas,perusterve, pitkähiuksinen,auttavainen,tunnollinen jne jne.  Aina jos tutustun mieheen se haluaisi seksiä. Tutustuin mieheen,olisi halunnut lähes heti seksiä,en halunnut ja siinäpä se taas oli.tilanne oli painostava.

Tämmöstä tämä minun elämä on,ehkpä jopa kaikki voisivat harrastaa kanssani seksiä mutta muuten minusta ei ole välitetty kun ikää tullut ja miehet haaveilevat teinitytöistä koska ne ovat kaikista hedelmällisimpiä. Mies haluaa pohjimmiltaan hedelmällisen naisen eikä tällaista ei-hedelmällistä. 

Jos katsot uutisia kukaan ei välitä tämän ikäisten naisten kohtaloista. Jos joutuu srksuaalirikoksen uhriksi tai tapetaan niin uutinen on pieni Jos sitäkään.itse jouduin rikoksen uhriksi,mies

Minä olen ikäisesi nainen. Menin vajaa vuosi sitten naimisiin seurusteltuani kolme vuotta mieheni kanssa. Mies on aviossa ensimmäistä kertaa, minä toista. En kokenut mitenkään vaikeaksi löytää parisuhdetta kypsemällä iällä, eikä minulla ole pääsääntöisesti mitään pahaa sanottavaa miehistä. Aina on ollut kiinnostuneita, vaikka olenkin L-kokoinen (koolla näyttäisi olevan sinulle merkitystä). Et ehkä ole luonteeltasi niin herttainen kuin kuvittelet olevasi. 

Vierailija
122/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko itse 50-vuotiaana olla 65-vuotiaan kanssa? Haluatko 65-vuotiaana mahdollisesti hoitaa 80-vuotiasta? 

En näkisi ongelmaa, jos yhdessä ollaan rakkaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko itse 50-vuotiaana olla 65-vuotiaan kanssa? Haluatko 65-vuotiaana mahdollisesti hoitaa 80-vuotiasta? 

Mitä sinä sitten täällä kyselet? 

Vierailija
124/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suutuit?

Vierailija
125/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kysellut mitään. Tuo oli eka postaus tähän ketjuun.

Vierailija
126/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko farmariasua, tennaria ja tyköistuvaa paitaa? Saattaa mies mennä kolmevitosesta!

Vierailija
127/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko farmariasua, tennaria ja tyköistuvaa paitaa? Saattaa mies mennä kolmevitosesta!

Mihin tämä pappa on kadonnut. Ei ole kuulunut farmariasusta moneen päivään.

Vierailija
128/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kypsyyden kannalta, mutta olette hieman myöhemmin aivan eri elämäntilanteessa ja aivan eri kunnossa. Mies pääsee eläkkeelle 12 v päästä, mutta ette voi matkustella yhdessä koska oma työelämäsi jatkuu, ja sinä puolestaan todennäköisesti joudut myöhemmin hoitamaan häntä ollessasi samalla vielä työelämässä. Kun sinä aikanaan pääset eläkkeelle (n. 70 v iässä omien laskujen mukaan, olemme samanikäisiä), on miehesi todennäköisesti jo mullan alla ja sinä jäät yksin.

Vierailija
129/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa meillä oli 19 vuotta, omaishoitajana olin neljä vuotta, sitten mies kuoli 94-vuotiaana.  Oma kuntoni oli ikäisekseni erittäin hyvä, miehen kunto jo viimeiset 15 vuotta huonot, mitään yhteistä tekemistä ei enää ollut ja viimeiset neljä vuotta olin käytännössä sairaanhoitaja, 24 tuntia vuorokaudessa. Ei yhtään omaishoitajalle kuuluvaa vapaapäivää, mies ei suostunut lähtemään hoivakotiin edes päiväksi. Hänet on vaimon hoidettava kotona, hän ei minnekään lähde.

Tässäpä kuva tulevaisuudesta, kun ikäeroa on roimasti. Voihan siinä käydä toisinkin. Toivoa saa aina, että oma kunto kestäisi.

Vierailija
130/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sama ikäero kuin meillä. Ja tuossa ylempänä kerrotaan kovasti "faktoja". Tultiin just taas hiihtolenkiltä, ja minä, 54 vuotias vanhusmies olen meistä se terveempi ja huomattavasti parempi kuntoinen. Eikä se taida olla mitenkään ihmeellistä?

Vierailija
131/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 on sukupolven välinen kuilu. 

Eiköhän ikäero tule selviten esiin sitten, kun sinä olet 60 ja hän 75. Silloin luonasi asuu vanhus, kun sinä olet täydessä iskussa.

60 täydessä iskussa :)

Työlemässä ja fyysisesti vielä erittäin toimintakykyinen toisin kuin 75-vuotias.

75-vuotias on usein jo aika huonossa kunnossa. Siitä ei sitten meinaa oikein ottaa pirukaan selvää, että onko tuo elävien vai pyörtyneiden kerhossa.

Vierailija
132/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusmies 54 vuotta ja toinen vanhusmies 94 vuotta, ei voine verrata toisiinsa. Kyllä 40 vuodessa jokainen muuttuu, tämäkin 94-vuotiaana kuollut harrasti vesihiihtoa vielä yli 70-vuotiaana, nuorempi vaimo ajoi venettä. Mutta kun ikää kertyi, kunto rapistui. Kunto oli kova vielä 54-vuotiaana. Joten turhaa kehumista.

Vierailija
133/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hassua, miten iästä puhutaan kuin se olisi persoonaa määrittävämpi tekijä siinä, mitä ihminen voi ja haluaa tehdä. Nuoret ovat innokkaita matkustelijoita ja harrastavat kaikenlaista aktiivista, vanhana mitään tällaista ei sitten enää tehdä. On paljon nuoria ja keski-ikäisiä, joita ei matkustaminen kiinnosta yhtään. Riitoja siitä, mihin yhteistä vapaa-aikaa ja rahaa käytetään, on ihan kaikenikäisillä pariskunnilla. 

Vierailija
134/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: ketään ei kiinnosta yli 35 vuotiaan naisen tekemiset. Naiset kohtaa ikärasismia tuosta iästä lähtien kun hedelmällisyys on 0. 

Itsekin olen 46v s- kokoinen kauniiksi ja todella söpöksi sanottu,muodokas,perusterve, pitkähiuksinen,auttavainen,tunnollinen jne jne.  Aina jos tutustun mieheen se haluaisi seksiä. Tutustuin mieheen,olisi halunnut lähes heti seksiä,en halunnut ja siinäpä se taas oli.tilanne oli painostava.

Tämmöstä tämä minun elämä on,ehkpä jopa kaikki voisivat harrastaa kanssani seksiä mutta muuten minusta ei ole välitetty kun ikää tullut ja miehet haaveilevat teinitytöistä koska ne ovat kaikista hedelmällisimpiä. Mies haluaa pohjimmiltaan hedelmällisen naisen eikä tällaista ei-hedelmällistä. 

Jos katsot uutisia kukaan ei välitä tämän ikäisten naisten kohtaloista. Jos joutuu srksuaalirikoksen uhriksi tai tapetaan niin uutinen on pieni Jos sitäkään.itse jouduin rikoksen uhriksi,mies

Tämä on selvästi trolli! 

Vierailija
135/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hedelmällisyys kiinnostaa vain lestadiolaismiehiä.

Muutenhan eivät miehet eikä naisetkaan halua nykyään lapsia.

Vierailija
136/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette aikuisia ihmisiä. Te saatte ihan itse päättää keskenänne, voitteko olla parisuhteessa vai ette.

Vierailija
137/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Lipposen elelee jotenkin vissiin erikseen nyt vanhemmiten. 

Vierailija
138/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kysellut mitään. Tuo oli eka postaus tähän ketjuun.

Eli et ole ap eikä kysymys ollut tarkoitettu sinulle. 

Vierailija
139/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei näy varmaan mitenkään, mutta monet ystäväni, joilla on iso ikäero mieheensä eli yli 10v ovat alkaneet viimeistään kuusikymppisinä kärsiä. Yksikin mies pitää itsestään fyysisesti tarkkaa huolta, mutta on pappatasoa mieleltään. Alkaa tulla vaatimuksia, mitä naisen pitäisi tehdä jne. Melkein sukupolven mentävä aukko näkyy siis ainakin mielipiteissä. Ja kuvittele haluatko harrastaa seksiä kuivettuneen papparaisen kanssa?

Vierailija
140/254 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 ei ole sukupolven välinen kuilu.

En osaa sanoa, kuin että vanhemmillani oli 17 vuotta ikäeroa, ja kaikki meni hyvin. Isälläni on aika hyvät geenit, elää vieläkin ja ikää on 93 vuotta ja on pirteä vanhus. Äitini menehtyi toissa vuonna.