Poikaystävä saa heti erektion, jos pussaan tai halaan häntä
Tuo on tosin ärsyttävää. Julkisella paikalla ei voi olla oikein mitään hellyydenosoituksia ton takia. Muutenkin se saa ajattelemaan, että poikaystävä himoaa vain seksiä. Varmaan tuo menee ohi, kun ihminen vanhenee, mutta tosi noloa vaikka rautatieasemalla, kun noin käy.
Kommentit (76)
Miksi noin yleensä ottaen pitäisi antaa hellyydenosoituksia julkisella paikalla? Itseäni ainakin ällöttää kun jossakin prismassa jotkut pussailee ruokatarvikkeiden lähellä. Olen joillekin joskus sanonutkin , että lihatiski on tuollapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää assan vessaan pikapanolle. Sillä se hoituu.
Kahden tunnin päästä taas sama homma.
Ratkaisukin on ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää assan vessaan pikapanolle. Sillä se hoituu.
Kahden tunnin päästä taas sama homma.
Ratkaisukin on ihan sama.
Me tehtiin nuorina just noin. Poikaystävä sanoi että tekee mieli minkä kyllä huomasin ja mulla oli paikat kosteana ajatuksestakin. Etsittiin sopiva paikka ja siellä sitten seksiä. Hyvin toimi ja oltiin tyydytettyjä aina vähän aikaa.
En kyllä hirveän huolissani tuosta olisi, pikemminkin päinvastoin! Itse 57, ja melkein aina, kun halaan vaimoani, alkaa jöpöttämään. Vaimokin sen huomaa, eikä tunnu panevan lainkaan pahakseen, puristaa pakaroitani ja antaa läpsyn pyllylle hymyillen kiusoitellen. Silloin tietää, että saattaa olla jotain mukavaa tiedossa... Tai sitten ei. :)
Kuule, kyllä se siitä rauhoittuu. Nauti vielä, kun voit! :) Erektio on maailman luonnollisin asia.
Nainen46
Sama ilmiö meillä. Mies on reilu 30, ollaan oltu 14 vuotta yhdessä. Minusta se on ihan söpöä.
Vierailija kirjoitti:
mulla tulee erektio jos nään vaimoni tissit.
Mullekin tulee erektio aina kun nään sun vaimon tissit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin yleensä ottaen pitäisi antaa hellyydenosoituksia julkisella paikalla? Itseäni ainakin ällöttää kun jossakin prismassa jotkut pussailee ruokatarvikkeiden lähellä. Olen joillekin joskus sanonutkin , että lihatiski on tuollapäin.
Ihmettelen tuommoisia kommentteja, saadaan niitä välillä mieheni kanssa kun pussaillaan tai halaillaan. Miten se on sulta pois? Mun mielestä on tosi suloista nähdä toisiinsa hullaantunut pari.
Et ole täällä, mielikuvituspoikaystävinesi , ensimmäistä kertaa samalla otsikolla.
Meillä on toisinpäin, terveisin Siltsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuommoisia kommentteja, saadaan niitä välillä mieheni kanssa kun pussaillaan tai halaillaan. Miten se on sulta pois? Mun mielestä on tosi suloista nähdä toisiinsa hullaantunut pari.
Sama, oon kouluajoista asti tykännyt katsella kuhertelevia pareja. Meillä niitä oli kaksi aina joka välitunti nojaamassa käytävällä ja pussaamassa. Aina niin että tyttö nojasi ja poika kiihkoili kiihkeästi suudellen tämän edessä. Kuvittelin itseni siihen tilalle ihastukseni kanssa kun pidin omaa kivaa kotona ja koulun veskissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, oon kouluajoista asti tykännyt katsella kuhertelevia pareja. Meillä niitä oli kaksi aina joka välitunti nojaamassa käytävällä ja pussaamassa. Aina niin että tyttö nojasi ja poika kiihkoili kiihkeästi suudellen tämän edessä. Kuvittelin itseni siihen tilalle ihastukseni kanssa kun pidin omaa kivaa kotona ja koulun veskissä.
Tänä päivänä rakastuneiden nuorten parien julkiset suutelusessiot, nojailut jne. ovat tosi harvinaisia. Minusta se on ihanaa ja muistan omia nuoruusaikojani, jolloin sain tuntea kaiken tiukkojen farkkujeni läpi. Rakastin sitä oloa, kun oli niin haluttu tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, oon kouluajoista asti tykännyt katsella kuhertelevia pareja. Meillä niitä oli kaksi aina joka välitunti nojaamassa käytävällä ja pussaamassa. Aina niin että tyttö nojasi ja poika kiihkoili kiihkeästi suudellen tämän edessä. Kuvittelin itseni siihen tilalle ihastukseni kanssa kun pidin omaa kivaa kotona ja koulun ves
Se on tosi ihanaa. Ja tykkään siis ihan eläytyä muidenkin hellyydenosoituksiin, tulee jotenkin toiveikas olo kun näkee ihmisten osoittavan muutakin kuin kiukkua ja uupumusta. -alkuperäinen ihmettelijä
AP menee se ohi iän myötä. Tosin vielä 52v iässä seisoo kun suudellaan ja halaillaan. Pusu poskelle ei enää aiheuta stondista.
Olisit iloinen että haluaa sua. Sitten kun ei enää halua, niin valitat ettei sillä seiso enää.
Kuulostaa ihanalta poikaystävältä. Ja varmaan @ap on myös kuuma ja haluttava, kun tollasen saa aikaan!
Kyllä itselläkin usein alkaa jöpöttää, kun halaillaan ja pussaillaan kaupungilla, ehkä vähän sivelen lantion kaaria huomaamatta samalla.
Olen siis 58v mies ja vaimo 20v nuorempi. <3
Poikaystäväsi on ihana. Nussitaan aina kun nähdään.
Jadessa 25
Aino 18
...
Pidä sen kassit semityhjänä niin ei jöpötä.taidat niellä aika harvaan kun noin käy
Ainoastaan poikaystävän jalassa. Itse jos pidän, niin tunnen itseni seksikkääksi ja poikaystäväkin tykkää kovasti ja on myös kovana.