Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetetään terveisiä ihmisille, joita ei haluta enää ikinä tavata.

Vierailija
05.01.2025 |

Tässä ketjussa lähetetään terveisiä ihmisille, joita ei haluta tavata enää koskaan. Ehkä olet ollut hänen kanssaan liian nolossa tilanteessa, tai hän on tehnyt tai sanonut jotain, miksi olisi hyvä, jos ette enää tapaisi. Tai ehkä sinä olet tehnyt hänelle jotain, jonka vuoksi ehkä pelkäät kostoa.

Voit myös mainita, jos epäilet tai tiedät, että joudut hänet tai heidät vielä kohtaamaan. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo.

Ei tarvinne perusteluja 😅

Vierailija
2/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa mulukku.

Joudun ainakin osan heistä vielä tapaamaan. Toivon, että tapaaminen olisi etenkin sen kaikkein mulukuimman kanssa mahdollisimman lyhyt ja vähäpuheinen.

Kun saan tietyn asian hoidettua, minun ei tarvitse enää heitä tavata.

Eräälle toisessa asiayhteydessä tapaamalleni mulukulle minulla ei ole enää mitään sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää mitään sanottavaa heille. Eivät ole sen arvoisia.

Vierailija
4/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terveiset lähtee alakoulua samaan aikaa käyneille pojille, jotka löivät mahaan ohikulkiessaa  ja haukkuivat ja pilkkasivat meikäläistä. Ja ihan ilman syytä. Olin kai vain liian hiljainen ja arka, pieni kiharatukkainen  tyttö. Myös niille pojille, jotka asuivat samalla suunnalla ja koulumatkat oli painajaista, kun piti verenmaku suussa paeta 3-4 pojan vahvuista kiusaaja porukkaa. Koulumatka oli vielä monta kilometriä. 

Joskus mietin mitä niistä paskaläjistä on tullut ja muistaako ne koskaan miten paskoja olivat. 

Vierailija
5/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset risuleualle ja pikkuvaalealle. Häipykää, älkääkä koskaan tulko palstalle enää ruikuttamaan.