Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä saa heti erektion, jos pussaan tai halaan häntä

Vierailija
05.01.2025 |

Tuo on tosin ärsyttävää. Julkisella paikalla ei voi olla oikein mitään hellyydenosoituksia ton takia. Muutenkin se saa ajattelemaan, että poikaystävä himoaa vain seksiä. Varmaan tuo menee ohi, kun ihminen vanhenee, mutta tosi noloa vaikka rautatieasemalla, kun noin käy.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla stondaa jos näen naisten polkupyörän.

Vierailija
22/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää assan vessaan pikapanolle. Sillä se hoituu.

Kahden tunnin päästä taas sama homma.

Pakkoko siellä assalla on koko päivää notkua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin rouva kastaa housuihin märän pläntin kun halaan tai pidän häntä kädestä. Kaikki luulee, että hän on laskenut housuihinsa.

Vierailija
24/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella miehellä noin käy helposti. Muistan ajat ensimmäisen tyttöystävän kanssa. Ilman ainakin yhtä erektiota ei kohdattu. Viimeisen naisystävän kanssa vaatikin sitten paljon enemmän, vaikka hän oli kuumin kaikista.

Vierailija
25/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taida mennä ohi. 19 vuodenkin jälkeen mies vaan taputtaa mua pepulle tai puristaa tissistä niin on kulli pystyssä. Välillä se tekee niin jopa kaupas, en ole kyllä kokeillut vielä ikinä että alkaako silloin seisomaan.

Vierailija
26/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se taida mennä ohi. 19 vuodenkin jälkeen mies vaan taputtaa mua pepulle tai puristaa tissistä niin on kulli pystyssä. Välillä se tekee niin jopa kaupas, en ole kyllä kokeillut vielä ikinä että alkaako silloin seisomaan.

19v on kyllä vielä aika nuori. Kouriiko ihan kassajonossa ja työntää sitten käden housuihinsa testatakseen, että seisooko ja kuinka tanakasti? Vai mistä se sen väittää tietävänsä?

Vierailija
27/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ap olet nariseva hokkeri!

Vierailija
28/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on ihan normaalia.

Vierailija
29/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin surullisinta kun naiset kuvittelee että pitää tehdä kaikenlsista ja ihan viimeiseksi sittenbillan lopuksi voidaan harrastaa seksiä.

Eihän siitä sitten enää mitään tule kun peenis on ollut seisokissa jo viisi kuusi tuntia ja heitelkyt touhutippoja.

Todella hölmöä, ilta pitäisi aloittaa seksillä ja sen jälkeen pitää hauskaa.

Vierailija
30/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
31/76 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minullakin tämä ongelma nuorena, ei oikein voinut tanssia hitaita tai halailla naisia julkisella paikalla.

Vierailija
32/76 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sen kuuluukin saada! Nuorella miehellä seisoo välillä ilman mitään kiihoketta! On terveen merkki!

Vierailija
33/76 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan valtavan seksikästä ja ihanaa tuntea tyttönä miten poika kiihottuu. Mentiin vähän sivummalle seinää vasten pussailemaan ja siellä sit sain tuntea pippelin kovana vartaloani vasten. Usein pienillä liikkeillä hän hieroi sitä minuun ja kiihotuin lisää. Joskus tuo johti ihan yhdyntään asti, joskus siihen että poika otti sen paljaaksi ja jatkoi pientä liikettä. Mutta tuo vaati sitä että paikka oli hyvin piilossa missä oltiin. Joskus hän ei pystynyt hallitsemaan itseään ja laukesi housuihinsa tai viereeni seinälle. Oi nuoruus. Harmi kun nuo tuollaiset ihanat kiehnausjutut katoaa tai harvenee. Mennään niin äkkiä itse asiaan. Mies laittaa mut selälleen ja tulee päälle. Olisi kiva ees vähän aikaa kiusoitella.

Vierailija
34/76 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä seisoi vielä noin herkästi nelikymppiseksi asti.

Vierailija
35/76 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut alas ja kunnon huulihölkkä rautatieasemalla. Se on nykyaikaa.

Vierailija
36/76 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin rouva kastaa housuihin märän pläntin kun halaan tai pidän häntä kädestä. Kaikki luulee, että hän on laskenut housuihinsa.

Eikö rouva käytä mitään päällysvaatteita, housuja tai jameita, vai miksi kaikki näkee märän läntin pikkuhousuissa?

Vierailija
37/76 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kova ongelma päinvastoin kuin muilla.

Vierailija
38/76 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaat liian harvoin.

Vierailija
39/76 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan normaalia? Siis ainakin, jos on sitä kuuluisaa fyysistä vetovoimaa/kemiaa. Itse olen yleensä kiihottunut pussailusta, jos en niin olen ajatellut että väärä mies. Varsinkin nuorena kiihottuu samantien kun pussailee, tai vaikka ajatteleekin seksiä. 

Vierailija
40/76 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole ihan normaalia? Siis ainakin, jos on sitä kuuluisaa fyysistä vetovoimaa/kemiaa. Itse olen yleensä kiihottunut pussailusta, jos en niin olen ajatellut että väärä mies. Varsinkin nuorena kiihottuu samantien kun pussailee, tai vaikka ajatteleekin seksiä. 

Tämä. Rakkaus on sitä, että pussaillessa tytöllä on pimppa märkänä ja pojalla kalu kovana ja kärki liukkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi