Jääkaapille ei oo tilaa tupakeittiössä 😄 Miten ratkaista ongelma?
Pieni vanha torppa ja pieni tupakeittiö. Keittiökaapit yhdessä nurkassa, sinne ei jääkaappia mahdu. Nyt jääkaappipakastin on toisessa nurkassa vanhanaikaisen astiakaapin vieressä, koska niin ruma jääkaappi on edes vähän "piilossa". Mutta mä haluaisin ruokapöydän ääreen vanhan puusohvan. Ja se tarkoittaa sitä että jääkaappi on siirrettävä näkyvämmälle paikalle.
Pakastinta tarvitaan joten pieni jk ei riitä. Mutta miten maisemoida tuo edes jotenkin?
Kommentit (103)
Ihmettelen aina jokaista, joka ei ole kuullut, että jääkaappiin saa ns. kalusteoven. Naamioi se komeroksi. Tai osta sekä jääkaappi ja pakastin, ei jääkaappi-pakastinta. Tai huomaa, että ennenkin tupakeittiössä sitä keittiötä oli seinällisen verran, miksi ei voisi olla nytkin.
Laittasin erillisen pakastimen muualle.
Siirrä toiseen huoneeseen se jääkaappi, sellaisella sisustusmuovilla voi päällystää niin saa kivan näköisen siitä.
Pakastin erikseen vaikka johonkin eteiseen ja jääkaappi kalusteoven taakse. se voi olla ylätasossa ihan hyvin.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/severin-rkg8930-162-44l-punaine…
Mä oon niin nättejä että vois pitää missä huoneessa tahansa
Fiksaat puusohvaa pienemmäksi/lyhyemmäksi,jos se nyt olis sängyn pituinen. Tai astiakaappi muualle.
Pienempi jääkaappi ylemmäs pois lattialta.
Saisihan tuohon kalusteoven, mutta ruma olisi yksistään keskellä seinää. Ja keittiön kaappeja tässä on aina ollut vain yksi nurkka, ei koko seinää, koska tosiaan tila ja talo on pieni. Ja nuo vähät kaapit tarvitaan astioille ja kuiva-aineille ym.
Muihin huoneisiin ei jääkaappia tai pakastintakaan saa. Joskus myöhemmin kun piharakennukset saa rempattua, voisi pakastimen laittaa sinne. Ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/severin-rkg8930-162-44l-punaine…
Mä oon niin nättejä että vois pitää missä huoneessa tahansa
Näitä olen myös katsellut. Pitää jatkaa, jos löytyisi joku kiva väri. Ap
Kalliita ja isoja noi jenkkikaapin tyyliset. Onko pakastin erikseen vai yhdessä. Mulla on pakastin kellarissa ja toimii ihan hyvin, kävelen sen matkan mielelläni, laitan mennen tullen pakasteet koriin ja sujuu.
Pakastin voi ihan hyvin olla kauempana.
Laita keittön keskelle saareke. Miten iso keittiö on, ja onko eteistä missä?
Jääkaappi sohvanpäätyyn kuten Uuno Turhapurolla 👍
Ehdottomasti pitäisin jääkaapin keittotilassa, sitten vähän muuta järjestystä sen "ehdoilla" fiksaisin ja laittaisin integroidun jääkaapin (eli kalusteovilla).
Jos ois pohjapiirustus, niin ois helpompi ehdottaa järjestystä.
Joo kyllä se jääkaappi on oltava ruokapöydän lähellä. Ei se muuallekaan mahdu 😂 Pohjakuvaa ei valitettavasti ole, mutta koko huone on siis 20 neliötä ja siitä osa menee puuhellaan/leivinuuniin. Noin puolet huoneesta on olohuonetilaa eli pieni sohva, kirjahylly ja siinä tv. Ja puolet sitten keittiön puolta eli sähköliesi, kaapistoa 2 metriä, ruokapöytä, pieni astiakaappi ja jääkaappi.
Hankaloittaa sekin että joka seinällä on ikkunat. Ikkunan eteen voi laittaa pöydän/puusohvan mutta ei sitä jääkaappia. Ollaan nyt muutama vuosi tässä asuttu mutta harmittaa, kun tärkeä ja kaunis puusohva on varastossa. Haluaisin sen sisälle, mutta voi olla ettei se vaan onnistu. Ap
Laita pöydän paikalle ja naamioit sen niin, että on raamit pöydälle kuten apupöytä.
Integroi se jk, että näyttää vanhaan sopivalta kalusteelta.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä se jääkaappi on oltava ruokapöydän lähellä. Ei se muuallekaan mahdu 😂 Pohjakuvaa ei valitettavasti ole, mutta koko huone on siis 20 neliötä ja siitä osa menee puuhellaan/leivinuuniin. Noin puolet huoneesta on olohuonetilaa eli pieni sohva, kirjahylly ja siinä tv. Ja puolet sitten keittiön puolta eli sähköliesi, kaapistoa 2 metriä, ruokapöytä, pieni astiakaappi ja jääkaappi.
Hankaloittaa sekin että joka seinällä on ikkunat. Ikkunan eteen voi laittaa pöydän/puusohvan mutta ei sitä jääkaappia. Ollaan nyt muutama vuosi tässä asuttu mutta harmittaa, kun tärkeä ja kaunis puusohva on varastossa. Haluaisin sen sisälle, mutta voi olla ettei se vaan onnistu. Ap
olohuoneeseen.
Yritän laittaa linkkiä pohjakuvaan vaan ei onnistu. "Kommenttisi on ilmoitettu". Eli kuvia /linkkejä ei palstalle voi laittaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
Integroi se jk, että näyttää vanhaan sopivalta kalusteelta.
Mun mielestä noissa integroinneissa ei ole mitään järkeä. Keittiössä nyt on kodinkoneita eikä se muuksi muutu, turha niitä on yrittää väkisin muuttaa joksikin muuksi.
Eteiseen