Luksusmerkkien vaatteet ja laukut ovat noloja.
Ihmiset maksavan tuhansia, jopa kymmeniä tuhansia jostain laukuista jotka tehdään kiinassa liukuhihnalta työntekijöitä riistäen. eikä laatu eroa peruslaukusta mitenkään. Dior jopa laittoi pystyyn oman hikipajan Italiaan, laittomilla kiinalaisilla työntekijöillä, jotka tekivät kellon ympäri töitä ja nukkuivat työpaikalla. Made in italy. Siinä teille luksusta. Sama laatuongelma vaatteissa, mikään niiden valmistuksessa ei oikeuta niistä pyydettyä hintaa. Ja sitten ihmisiä syyllistetään, kun ostavat pikamuotia.
Kommentit (326)
Räkänokat luulee saavansa jotain statusta merkkivaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on LV:n laukku.Tosi hyvä kauppakassi, ja esim. rantakassi. On jotain kerniä tms. Ei mene miksikään.
Mullakin on. Se on halpakopio- väärennös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaah, kyllä mä ainakin kannan mun Michael Korsin laukkuani ihan ylpeydellä;)
MK ei mielestäni ole varsinaisesti merkkilaukku. Itsellänikin on useita Korseja 🙈
Kors on itse asiassa enemmänkin wt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaah, kyllä mä ainakin kannan mun Michael Korsin laukkuani ihan ylpeydellä;)
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei kanna Michael Korsin laukkua. Mitä ihmeen ylpeilemistä siinä on?
Moniko "itseään kunnioittava nainen" on maksanut luksuslaukkunsa itse?
Mua ärsyttää tämä iänikuinen oletus. Mulla on 15 merkkilaukkua Guccista Chaneliin ja joka ikisen olen ostanut itse omilla tienaamillani rahoilla. Nykyään ja tulevaisuudessa naiset ovat korkeammin kouluttautuneita kuin miehet. Kannattaa seurata aikaansa.
Korkeasti koulutettu ihminen ei ole sama kuin älykäs.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Monet luksus laukut ovat laadukkaampia vintagea ostettuna ei niinkään uutena.
KOSKEE ihan KAIKKEA nykyään.
Mulle on ihan itun sama minkä merkkinen laukku mulla on. Ostin kirpputorilta Seppälän! mustan nahkaisen ja ajattoman laukun neljällä eurolla. Se on mun suosikki. Kestää varmaan mun eliniän.